Varastetaan Avaimet !!!!

sdf

Ehdotan seuraavaa: kaikki jotka haluavat seurata Jeesusta käyvät hakemassa syntien anteeksisaamisen vanhoillislestadiolaisten seurakunnasta (eli Pyhän Hengen). Sitten palaatte omiin seurakuntiinne ja julistatte seurakunnallenne sitä pyydettäessä syntien anteeksi antamisen. Näin homma on kerralla hoidettu, myös meillä on valta syntein anteeksi antamiseen ja tulevina vuosisatoina Avaimet ovat myös muihin heräysliikkeisiin levinneet. Aamen.

14

1082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • admata.

...Avaimet ilman Pyhää Henkeä.

>>
      käyvät hakemassa syntien anteeksisaamisen vanhoillislestadiolaisten seurakunnasta (eli Pyhän Hengen).
      >>

Mikäli haluaa seurata Jeesusta, niin eikö kannattaisi hakea Pyhää Henkeä sieltä, mistä Jeesus neuvoo?

Luuk. 11:13
      "Jos kerran te pahat ihmiset osaatte antaa lapsillenne kaikenlaista hyvää, niin totta kai teidän ISÄnne paljon ennemmin antaa taivaasta Pyhän Hengen niille, jotka sitä HÄNELTÄ pyytävät."

Mikähän saa kuvittlemaan että Pyhä henki olisi vl:ien omaisuutta? Toisakseen voiko Jumalalta / Jumalaa varastaa? Tuskin;)

• talkkari

Et ehdota mitään uutta. Näin tuleekin käymään raamatun mukaan, paitsi että avaimet eivät joudu vääriin taskuihin. Lukekaa ilmestyskirjaa.

• mielenkiintoista

hyvinkin

• n-n.

avain-asiaan; Pyhällä Pietarilla näytti tosiaan olevan kaksi avainta, langasta roikotti niitä oikeassa kädessään. Päästö ja side -?

Totesin seikan, kun tässä taannoin kävin Haukiputaan kirkossa ja katselin alttariseinän maalauksia (Toppelius 1775-1779).

• Havainyo:

Ei niitä avaimia voi varastaa ja mennä takaisin eriseuraan:)

• riitä
        Havainyo: kirjoitti:

Ei niitä avaimia voi varastaa ja mennä takaisin eriseuraan:)

että uskoo syntinsä anteeksi, eikö vain?

• O.M

Ei Pyhää Henkeä saa vilpillisellä mielellä.

Ap.t.8:
      "18. Mutta kuin Simon näki, että apostolien kätten päälle-panemisen kautta Pyhä Henki annettiin, taritsi hän heille rahaa,
      19. Sanoen: antakaat minullekin se voima, että kenenkä päälle minä käteni panen, se sais Pyhän Hengen.
      20. Vaan Pietari sanoi hänelle: sinun rahas olkoon sinun kanssas kadotuksessa, että Jumalan lahjan luulet rahoilla ostettavan.
      21. Ei sinulla ole osaa eikä arpaa tässä sanassa; sillä ei sinun sydämes ole oikia Jumalan edessä.
      22. Sentähden tee parannus sinun pahuudestas, ja rukoile Jumalaa, että sydämes ajatukset sinulle anteeksi annettaisiin.
      23. Sillä minä näen sinun olevan katkerassa sapessa ja vääryyden solmussa."

• sieltä täältä

Tässä raamatunkatkelmassa jota lainasit, olikin pointtina se, että Simon tarjosi RAHAA siitä, että hänelle annettaisiin Pyhä Henki.

Outo tapa teillä lukea näitä raamatunkohtia.

• itsensä
        sieltä täältä kirjoitti:

Tässä raamatunkatkelmassa jota lainasit, olikin pointtina se, että Simon tarjosi RAHAA siitä, että hänelle annettaisiin Pyhä Henki.

Outo tapa teillä lukea näitä raamatunkohtia.

• dellay

monilla muillakin seurakunnilla.
      Eli monissa muissakin suunnissa pyydetään syntejä anteeksi "Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä". Vanhoilliset vain korostavat tuota syntien anteeksiantamista vähän liikaa.
      Muissa suunnissa puhuja tai pappi voi sanoa kerran että saatte uskoa syntinne anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä!.
      Rauhanyhdistyksillä on sellainen käytäntö, että joka ikinen voi pyytää sitä vielä erikseen kesken saarnan. Monesti saarna saattaakin muuttua yks kaks yhdeksi Jeesuksen nimessä,Jeesuksen nimessä Jeesuksen nimessä ja veressä kuulkaat........
      suksen nimes....ksen nimes......veressä......pälpälpäl.....sovintoveressä Jeesuksen nimessä ja kalliissa maahanvuotaneessa sovintoveressä............tyyliseksi.
      Kuuntelin kerran rauhanyhdistyksen seuroja radiossa, ja alkoi naurattaan, kun syntien anteeksiantamissaarnaa kesti kokonaiset varttituntia! Onko se niin vaikeaa uskoa, että synnit ovat anteeksi silloin, kun saarnaaja erikseen antaa. Miks pitää pyytää vielä henkilökohtaisesti. Tuota en voi ymmärtää vanhoillislestadiolaisuudessa. Tuntuu jotenkin, että he epäilevät sitä, saavatko todella synnit anteeksi. ovat siis epäuskoisia....

• A. Acimlainen

"Tuntuu jotenkin, että he epäilevät sitä, saavatko todella synnit anteeksi. ovat siis epäuskoisia.... "

Jos tuollainen epäilys kalvaa niin se on merkkinä siitä että syntejä ei ole tuotu Sovitukselle, Jeesukselle itselleen, niitä ei ole sydämessä ensinnäkään tunnustettu toisekseen annettu anteeksi Jeesuksen nimessä. Koko homma on vain tavanomaisin rutiinein ihmislihan voimasta hoidettua leikittelyä. Tyhjää sanahelinää siis.

Raamattu lupaa että joka rikkomuksensa tunnustaa ja HYLKÄÄ se saa ARMON.
        Tällaisessa tapauksessa armoa ei ole otettu vastaan vaan koko juttu on väärin hoidettu, pinnallisesti ja ihmislihasta.

Tälle pelleilylle on olemassa vaihtoehto. Synnit ja kaikki mieltäpainavat asiat, olivat ne mitä tahansa vuo tuoda rukouksessa itsensä Jeesuksen eteen ja jättää ne siihen. Kokeilkaa ihmeessä!! Se toimii!

Ja joka todella on saanut syntinsä anteeksi tietää että kuka tahansa muukin voi saada ja hänellä on todella jotain annettavaa. Sellainen ihminen säteilee anteeksiantamusta ympäristöönsä. Hänen lähellään on turvallinen ja hyvä olla.

• n-n.

Ilmestyskirjan ennustus on tänä aikana totta; monet väärät jumalisuudet saarnaavat syntejä anteeksi Jeesuksen veren kautta.

Taisi olla vuosi 1964, kun Sodankylän kirkossa syysseurojen aikaan seurakunnan yleishengellinen kirkkoherra julisti "synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä".
        Kyllä lapinämmit kauhisteli "joko nyt on kuu muuttunut vereksi...!"

Samasta asiasta on puhuttu jo profeetta Hesekielin kautta, kun kerrotaan ovista, jotka on laitettu Jumalan huoneen oven viereen.

• n-n. kirjoitti:

Ilmestyskirjan ennustus on tänä aikana totta; monet väärät jumalisuudet saarnaavat syntejä anteeksi Jeesuksen veren kautta.

Taisi olla vuosi 1964, kun Sodankylän kirkossa syysseurojen aikaan seurakunnan yleishengellinen kirkkoherra julisti "synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä".

Samasta asiasta on puhuttu jo profeetta Hesekielin kautta, kun kerrotaan ovista, jotka on laitettu Jumalan huoneen oven viereen.

tuon kohdan. Kerroin eräälle siitä, että puhuja kertoin seuroissa tuosta niin hän ei uskonut. Hän ei siis uskonut tuollaista kohtaa Raamatussa olevan.

• n-n. kirjoitti:

43:6 Ja minä kuulin jonkun puhuttelevan minua temppelistä; mutta mies seisoi minun vieressäni.
        43:7 Se ääni sanoi minulle: "Ihmislapsi, tämä on minun valtaistuimeni sija ja minun jalkapohjaini sija, jossa minä tahdon asua israelilaisten keskellä iankaikkisesti. Ja Israelin heimo ei ole enää saastuttava minun pyhää nimeäni - eivät he eivätkä heidän kuninkaansa - haureudellansa, kuninkaittensa ruumiilla ja uhrikukkuloillansa.
        43:8 Kun he asettivat kynnyksensä minun kynnykseni ääreen, ovenpielensä minun ovenpielteni ääreen, niin että muuri vain oli minun ja heidän välillään, niin he saastuttivat minun pyhän nimeni kauhistuksillansa, joita harjoittivat, ja minä lopetin heidät vihassani.
        43:9 Nyt he vievät

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3305
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1321
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1255
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe