Oletteko kokeneet

JanisJ

kaksoisliekki suhdetta?

64

1069

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla oli kerran tupla klikkaus kun aurasin parkkiruutua.

• korppis11

Kesällä grillin ja hellan välissä.

• mimmimum-..mi

Kaksoisliekillä usein tarkoitetaan ....sielunkumppania....sitä puuttuvaa puoliskoa...parisielua.....yhdistetään rakkauteen .....piti sanoa miehen ja naisen....mutta niinhän ei voikaan sanoa....kai.. Onko aloittaja kokenut kaksoisliekin itse.

• eppu2

Mimmimum_..mi, empä olisi uskonut että Sinä tiedät.

• mimmimum-..mi

NO...miksiköhän en olisi ....uskonhan rakkauteen...sielunkumppanuuteen....ja kaikenmoisiin liekkeihinkin...juuri palaa tuikkukin pöydällä...

• Minulla on sielunkumppani, jatkamme niin kauan kuin luoja suo.
        Kaksoisliekki nimitys vie harhaan ja aloittaja ei sitä selkeyttänyt. Tuli mieleen kaikenlasita kuten polttaa kynttilää molemmista päistä jne.

• mimmimum-..mi

Niin tai ...kaksoiselämää ...tai jotain sellaista...Ihanaa että aina jotkut löytää sen sielunkumppanin...

• Liekit-kauhat-lenteli

Olen kokenut, kaksoisemäntää. Horoskoopiltaan hän oli kaksonen.

• Sukkelasäärinen

Miekin olen mutta lentelee vain sanat ... hmmm ... ja minäkin, melkein.

• triplat

No miekii oon kaksonen. JOhan meit on.

• 1eero

Tulen liekkiin mä luotin kerran hurmaavaan, huumaavaan poltit sydäntäni olit elämäni lämmön sinulta sain.
      Ihme jollei niitä olisi ollut.

• KaksoisliekilläVai

Jokaisessa tietoisuudessa (monadissa) on alun perin sekä jumalallisen naiseuden ja jumalallisen mieheyden siemen – Alfa ja Omega, Yin ja Yang. Ne inkarnoituvat tavallisesti elämään erillisiä elämiä. Niinpä monet meistä tuntevat elämänsä halki jonkinlaista vajavaisuutta. Jokaisella meistä on tuo toinen osa, kaksoisliekki. Jos kohtaat sen, vajavaisuus väistyy.

Kun kaksoisliekit kohtaavat maan päällä, suhde on hyvin intensiivinen ja henkisesti sekä fyysisesti haastava ja vaikeakin. Kaksoisliekit kohtaavat kuin kaksi peiliä, heijastaen toistensa epätäydellisyyttä. Sen perimmäinen tarkoitus on täydellisen harmonian ja yhdistymisen saavuttaminen: ne alueet, joilla on työstettävää, nousevat esiin kaksoisliekin peilin kautta.

Kaksoisliekit eivät ole toistensa kaltaisia. Eroja voi olla iässä, sukupuolessa (mutta ei välttämättä), maantieteellisessä sijainnissa, uskomuksissa, etnisessä taustassa tai vaikka tulotasossa. Toinen aina edistää toisen kasvua. Siitä huolimatta näiden kahden välinen side on hyvin vahva. Kun kohtaat kaksoisliekkisi, tunnet tulleesi kotiin. Henkisellä tasolla nämä kaksi tuntevat toisensa. Se puolestaan auttaa kestämään suhteen haasteet.

Millaista elo kaksoisliekin toisen osan läheisyydessä sitten on? Kun nämä kohtaavat, molempien henkinen kasvu kiihtyy, ja kummankin lahjat täydentävät toisiaan. Tunnet toisen puoliskon energiavirrat ja stressitilat herkemmin kuin muiden ihmisten. Kun olette erossa, tunnet olevasi vajaatoiminnalla.

Kun peilaamisen jälkeen saavutetaan tasapaino, lopulta liekit yhdistyvät. Ihmiskokemuksen tasolla se tarkoittaa heräämistä, yhtenäisyyteen havahtumista. Lopulta kaikki erot haihtuvat, ja matka kotiin voi alkaa.

yin-yangMINKÄLAISTA ON KOHDATA OMA KAKSOISLIEKKINSÄ?
      Kaksoisliekit kohtaavat toisiaan maapallon päällä enenevissä määrin. Se liittynee planeettamme tilaan: se tarvitsee apua. Ja sitä toisensa löytäneet kaksoisliekit antavat energiansa, mutta myös näkökulmiensa ja voimansa avulla.

Vasta hiljattain kaksoisliekkejä alkoi inkarnoitua useammin samaan aikaan – juuri siksi, että he kykenevät viemään maailmaa eteen päin. Ennen he inkarnoituivat eri elämien aikoina, vuorotellen toisiaan tukien.

Miten kaksoisliekkisuhteen sitten erottaa voimakkaasta sielunkumppanuudesta, jossa on usein kyse romanttisesta rakkaudesta? Kaksoisliekkisuhteisiin liittyy monenlaisia tunnusmerkkejä, kuten seuraavat:

- Olet nähnyt unia tai visioita tästä henkilöstä kauan ennen tapaamistamme tässä ajassa

- Henkilön tapaaminen tuntuu paluulta kotiin – ja tavattuanne mieleesi nousee muistoja toisista ajoista ja paikoista, joissa olette tavanneet (toisissa elämissä)

- Henkilö peilaa omia ongelmiasi, huoliasi ja epätasapainoisuuksiasi, mutta myös täydennätte toisianne monilla tavoilla

- Tunnette toistenne sairaudet tai tunnetilat, vaikka ette ole yhteydessä

- Kun olet yhteydessä häneen ja suhteenne on tasapainossa, tunnet itsesi voimakkaamaksi ja vahvemmaksi kuin koskaan ennen. Koette, että teillä on missio, tai että teidän on autettava muita.

- Rakkautesi tätä henkilöä kohtaan on ehdotonta – tällä henkilöllä on todennäköisesti tapa, ominaisuus tai ”taakka”, jota et toisessa ihmissuhteessa kestäisi. Tässä tapauksessa olet valmis kohtaamaan tai elämään sen kanssa.

- Tapasit henkilön, kun molemmat tai jompi kumpi teistä oli varattu – tavalla tai toisella. Tapasitte todennäköisesti silloin, kuin vähiten moista odotitte.

- Molemmat, tai jompi kumpi teistä pelkäsi yhteytenne voimakkuutta ja pakeni suhteesta. Voi kestää vuosia, että suhde saa varauksettoman huomion molemmilta. Joskus se tapahtuu vaikean henkilökohtaisen tilanteen myötä.

- Vahvat voimat tuntuvat työntävän teitä yhteen eroista huolimatta. Näet merkkejä yhteydestänne jaktuvasti.

- Suhdettanne luonnehtii äärimmäiset hyvät ja vaikeat hetket – tasolla, jota et ole ennen kokenut

- Tasapainoa hakiessanne testaatte toistenne rajoja, mutta äärimmäisten hyvien hetkien ja kokemusten määrä kasvaa jatkuvasti

- Perhe, ystävät ja sukulaiset eivät ymmärrä suhteenne luonnetta, ja pyrkivät johdattelemaan teidät pois siitä

- Ymmärrät, että aiemmat sielunkumppanit ja muut suhteet valmistivat sinua kaksoisliekkisi kohtaamiseen. Kaksoisliekilläsi voi hyvin olla epätavallisia piirteitä, joita aiemmilla kumppaneillasikin oli.

- Koet, että tämä on henkilö, jota olet odottanut koko ikäsi. Kun katsot taakse päin, huomaat miten aiemmat suhteet, tilanteet ja jopa sairaudet ovat johtuneet siitä, että odotit ja etsit vielä tätä suhdetta.

- Tunnet syvästi, että henkilö on kohtalosi – ei ainoastaan tässä elämässä, mutta myös kun palaatte ”kotiin” ja yhdistytte ikuisuudessa

Muista kuitenkin, että kaksoisliekkisi ei välttämättä ole inkarnoitunut tähän aikaan. Tunnet kyllä, jos kohtaat tämän. Mutta vaikka et, tarkoituksesi on kokea mahdollisimman paljon iloa ja onnea tässä inkarnaatiossa ja saada mahdollisimman paljon elämänkokemusta, joka auttaa henkisessä kasvussasi. Siihen voi kuulua tietysti parisuhteitakin.

• Vikisikö

Lähde puuttuu mistä kopsattu.

• ent.siivoojaparka

Tuollaista hömppää siis tällä kertaa.

Kiitän Luojaani kädet pystyssä, että hän on antanut minulle ihan ikioman ehyen hengen, kertaakaan käyttämättömän, eikä mitään vanhojen henkien kierrätyksessä ollutta sirpaletta.

Tuota olen teidän jälleensyntymisopissanne ihmetellytkin, kun maapallon väestömäärä kasvaa sellaista vauhtia, että mistä niitä aikaisemmin käytettyjä henkiä kaikille riittääkin.
        Nythän se selvisi sekin, että ne henget pirstotaan kappaleiksi ja jaetaan syntyville pikku palasina.

Voiko nykyisin enää puhua edes kaksoisliekistäkään? Niin usein kun ihmiset vaihtavat partneria ja aina se uusin on se, minkä on koko elämänsä odottanut kohtaavansa.

Lisäkysymys tähän loppuun:
        Monellako palstan naisella on omasta mielestään kaksoisliekki tuon hunkszin kanssa?
        Eikö ole satumainen sattuma, että niin monta kaksoisliekkiä hänen kanssaan on osunut samalle 60 palstalle? Kuinka paljon niitä on sitten palstan ulkopuolella, niitäkin jotka eivät ole inkarnoituneet tähän aikaan ja tähän paikkaan? Voitte vain arvailla. On siinä henki pirstaleina!

• melkoinen.määrä
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Tuollaista hömppää siis tällä kertaa.

Kiitän Luojaani kädet pystyssä, että hän on antanut minulle ihan ikioman ehyen hengen, kertaakaan käyttämättömän, eikä mitään vanhojen henkien kierrätyksessä ollutta sirpaletta.

Tuota olen teidän jälleensyntymisopissanne ihmetellytkin, kun maapallon väestömäärä kasvaa sellaista vauhtia, että mistä niitä aikaisemmin käytettyjä henkiä kaikille riittääkin.
        Nythän se selvisi sekin, että ne henget pirstotaan kappaleiksi ja jaetaan syntyville pikku palasina.

Voiko nykyisin enää puhua edes kaksoisliekistäkään? Niin usein kun ihmiset vaihtavat partneria ja aina se uusin on se, minkä on koko elämänsä odottanut kohtaavansa.

Lisäkysymys tähän loppuun:
        Monellako palstan naisella on omasta mielestään kaksoisliekki tuon hunkszin kanssa?
        Eikö ole satumainen sattuma, että niin monta kaksoisliekkiä hänen kanssaan on osunut samalle 60 palstalle? Kuinka paljon niitä on sitten palstan ulkopuolella, niitäkin jotka eivät ole inkarnoituneet tähän aikaan ja tähän paikkaan? Voitte vain arvailla. On siinä henki pirstaleina!

Nopeen laskutoimituksen tehtyäni arvelen noita hunkszin kaksoisliekkiläisiä olleen vuosien mittaan about 15-20 ja lisää kait tulee.

• kaksonenkin
        melkoinen.määrä kirjoitti:

Nopeen laskutoimituksen tehtyäni arvelen noita hunkszin kaksoisliekkiläisiä olleen vuosien mittaan about 15-20 ja lisää kait tulee.

Kaikki jotka olet laskenut on aivan varmasti liekkiläisiä.

• melkoinen.määrä
        kaksonenkin kirjoitti:

Kaikki jotka olet laskenut on aivan varmasti liekkiläisiä.

En ole ollut palstoilla niin pitkään kuin hunksz ja lisään sen tähden lukuun kymmenen kaksoisliekkiläistä.

• Tavuviiva

KaksoisliekilläVai: Minusta tämä on jotenkin tavattoman kaunista tekstiä.
        Itse olen ajatellut, että jos pitkä suhde päättyy, ei rakkaus vähene.
        Yhteiselämän päättäminen ei ole helppoa. Luopumistahan siinä on. Mutta niin vain joskus käy ja täytyy.

• Oikeaasellaista

Suurinta rakkautta on osata luopua. Taito, tieto ja taju, milloin päästää irti ja antaa mennä. Mikään ei ole ikuista ja kaikella on aikansa. Liekeillä tai ilman.

• 1956s
        Oikeaasellaista kirjoitti:

Suurinta rakkautta on osata luopua. Taito, tieto ja taju, milloin päästää irti ja antaa mennä. Mikään ei ole ikuista ja kaikella on aikansa. Liekeillä tai ilman.

Näin se on... Sieluun sattuu nin paljon. Pakko kuitenkin lopettaa. Vielä on vähän aikaa molempien voida paremmin...

• Mitäsinälopetat

Voisihan arvoituksen avatakin jos tuonkin verran sanoo.

• Kerroselvitä

En tiedä kun en tunne sellaista käsitettä kuin "kaksoisliekki".

• Tavuviiva

Miten Platon selitti, jos nyt oikein hatarasti muista, että mies ja nainen jotenkin navasta repeytyneet kahdeksi ja sitten elämänsä etsivät toista puoliskoaan. Tavallaan hirveä juttu, mutta tavallaan romanttinen. Mutta muista 2/5 vuosisataa sitten saaneeni vatsanväänteitä kun nauratti. Linkomieskö niitä käännöksiä teki? Oikaista saa, jos muistan vallan omiani. Siis jospa yksi on kahtaalla ja etsii toista.

• Elämäylläreitätäynnään

Ahaaa, siis se oikea puoliskoni joka ei ollutkaan se joka vihille vikitteli.

• de-meter

Kiinnostaisi tietää tuon "Kaksoisliekki"-nimimerkin kirjoituksen lähde.

Kaksoisliekki=parisielu on esoteerisesta kirjallisuudesta tuttu. On sitä paremminkin kuvattu, siksi lähde kiinnostaakin. Kirjoituksessa mainitut tunnusmerkit voivat kyllä päteä melkein mihin tahansa voimakkaaseen ihmissuhteeseen ja romanttisen - tai "hullun" rakkauden kuvauksissa on myös noita samoja elementtejä.
      Ehkä parisieluisuuden vaikutukset ulottuvat syvemmälle ja laajemmalle, ainakin parisielunsa kohdanneet vakuuttavat tätä.

Itse en taida kuulua valittujen joukkoon, vaikka joskus on voinut siltä tuntua..))

• En ole koskaan kuullutkaan kyseisestä jutusta. Ilokseni huomaan että olen jostain säästynyt, veikkaan että vaikeuksista. Ainoa ns. huuhaa josta olen ollut kiinnostunut on astrologia, minulle on suht' tärkeää mikä on ihmisen tähtimerkki. Olen senverran syvemmällä aiheessa etten lue mitään päivittäishoroskooppeja lehdistä. Ne on liian kevyttä, liian pikkutarkkaa näpertelyä. Tiettyjen merkkien alla syntyneet eivät viehätä minua, ja toiset taas viehättävät. Yksi merkki sopii minulle hyvin. Mutta tämähän on vain ajankulua ja leikkiä, kuitenkin, mutta kiinnostavaa tarkkailla ihmisiä tässä mielessä 😌

• Moni Eeva on yrittänyt.

• Siilimuorikka3

Joo, muistaakseni yhesti :D.

• ent.siivoojaparka

Mites sille suhteelle sitten kävi?
        Eikö toinen tuntenutkaan samaa kaksoisliekkiä?

• Siilimuorikka3

Mites sille suhteelle sitten kävi?
        Eikö toinen tuntenutkaan samaa kaksoisliekkiä?

Ei tuntenu vaan hylkäsi meitsin totaalisesti. Mut aina ei voi voittaa, se on elämässä hyväksyttävä.

• Jotain kaks' jakoista on nyt säässä, aamulla aivan lumeton maa ja nyt paksu valkoinen peite maassa ja puissa, hiukan alkaa hiljenemään sade. Varmaan sulaa pois, vesitippoja ripsahtelee ikkunapeltiin. Jasso, pitäisikö laittaa kahvia tulemaan, en ole vielä juonut, söin vain puuron lisäkkeineen. Minulla on erittäin makeita ja mehukkaita persimoita.
      Persimossa on runsaasti vitamiineja😌☕️👄🎶

• Olen tavannut kaksoisliekkini. Naura vaan, netissä. Tunteen kun olisi kotiin päässyt, kun toinen tiesi heti mistä puhuin, tunnelmat, tunteet. Hänen tapansa saada sydämeni lämpimäksi, ja hymyn ulottomaan joka soluun. Tunne siitä että on päässyt kotiin.

Ei sitä voi selittää, sitä kuumuutta ja hellyyttä. Olikin liian hyvä ollakseen totta. Ja ehkäpä pystyi tapahtumaan vain netissä.

• ent.siivoojaparka

Siinä taisi ilmoittautua taas yksi.
        Miksi et vastannut suoraan tuonne minun kommenttiini?

"""Monellako palstan naisella on omasta mielestään kaksoisliekki tuon hunkszin kanssa?
        Eikö ole satumainen sattuma, että niin monta kaksoisliekkiä hänen kanssaan on osunut samalle 60 palstalle? Kuinka paljon niitä on sitten palstan ulkopuolella, niitäkin jotka eivät ole inkarnoituneet tähän aikaan ja tähän paikkaan? Voitte vain arvailla. On siinä henki pirstaleina!"""

Voiko silloin olla kysymys kaksoisliekistä, vaiko vain liekin puolikkaasta, jos mies saa naisten "sydämet lämpimiksi ja hymyn ulottumaan joka soluun"? Luulen melkein, että se kyky on annettu pääasiassa jousimiehille.
        Kuinkahan heeeevetin moni nainen on tuntenut varmaksi olevansa pikkuveljenikin kaksoisliekki.
        Paljon oli isällänikin naispuolisia ihailijoita (jousimies hänkin ja hyvä lepertelemään).

• Siilimuorikka3

"""Monellako palstan naisella on omasta mielestään kaksoisliekki tuon hunkszin kanssa?
        Eikö ole satumainen sattuma, että niin monta kaksoisliekkiä hänen kanssaan on osunut samalle 60 palstalle? Kuinka paljon niitä on sitten palstan ulkopuolella, niitäkin jotka eivät ole inkarnoituneet tähän aikaan ja tähän paikkaan? Voitte vain arvailla. On siinä henki pirstaleina!"""

Voiko silloin olla kysymys kaksoisliekistä, vaiko vain liekin puolikkaasta, jos mies saa naisten "sydämet lämpimiksi ja hymyn ulottumaan joka soluun"? Luulen melkein, että se kyky on annettu pääasiassa jousimiehille.
        Kuinkahan heeeevetin moni nainen on tuntenut varmaksi olevansa pikkuveljenikin kaksoisliekki.
        Paljon oli isällänikin naispuolisia ihailijoita (jousimies hänkin ja hyvä lepertelemään).

Arveletkos että tuntemus kaksoiliekistä syntyy lepertelyllä?

• Siilimuorikka3 kirjoitti:

Arveletkos että tuntemus kaksoiliekistä syntyy lepertelyllä?

En. En ole koskaan langennut lepertelyyn. Yhden ihmisen kauniiseen mieleen kylläkin.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Ei ollut hunkszin kanssa mitään tekemistä mun lankeamiset. Ei tapahtunut tällä palstalla.

• hmp.f kirjoitti:

En. En ole koskaan langennut lepertelyyn. Yhden ihmisen kauniiseen mieleen kylläkin.

Jahas, tää olikin osoitettu e.s.p.ille. kännykässä kun naputtelee, näkee niin pienen ikkunan.

• sama.mies.muistan
        hmp.f kirjoitti:

Ei ollut hunkszin kanssa mitään tekemistä mun lankeamiset. Ei tapahtunut tällä palstalla.

50-palstalla. HTZA

• sama.mies.muistan kirjoitti:

50-palstalla. HTZA

Palstalla on joku ihme hunksz-pakkomielle. Maailmassa on muitakin miehiä.

• talvi.va
        hmp.f kirjoitti:

Palstalla on joku ihme hunksz-pakkomielle. Maailmassa on muitakin miehiä.

Se on totta. Oisko niin, että joku(t) eivät ole saanut hunkszilta sitä huomiota, jota ovat halunneet. Hunkszia on sanottu Sinun hmp.f lisäksi toiseksi palstan empaattisimmista nimimerkeistä.
        Minä en ole tuota empaattisuutta huomannut, mutta parhaimmillaan olen huomannut hänen huumorintajunsa ja huonommillaan, että sitä ei ole :) Vähän haihattelevalsta tuo pakahduttavan tunteen perässä juoksu. (Sori, ei sais puhua palstalaisesta, mutta kun tässäkin ketjussa nipitetaan ja nipotetaan.)

Puhuit tuosta kaksoisliekistä hmp.f. Kysyn olitko chatissa, koit läsnäolon tavallaan reaaliajassa?

• talvi.va
        talvi.va kirjoitti:

Se on totta. Oisko niin, että joku(t) eivät ole saanut hunkszilta sitä huomiota, jota ovat halunneet. Hunkszia on sanottu Sinun hmp.f lisäksi toiseksi palstan empaattisimmista nimimerkeistä.
        Minä en ole tuota empaattisuutta huomannut, mutta parhaimmillaan olen huomannut hänen huumorintajunsa ja huonommillaan, että sitä ei ole :) Vähän haihattelevalsta tuo pakahduttavan tunteen perässä juoksu. (Sori, ei sais puhua palstalaisesta, mutta kun tässäkin ketjussa nipitetaan ja nipotetaan.)

Puhuit tuosta kaksoisliekistä hmp.f. Kysyn olitko chatissa, koit läsnäolon tavallaan reaaliajassa?

-haihattelevalta- niputetaan -

taas kirjaimia putoaa ja tulee ylimääräisiä :)

• talvi.va kirjoitti:

Olen vain kerran elämäni aikana käynyt chatissa, lensin sieltä kuin leppäkeihäs, kun ihmettelin paikkaa enkä saanut mitään sanottua :) Toista kertaa en ole edes yrittänyt.

Kirjoiteltiin monta vuotta rinnakkain ja vastakkain palstoilla. Hän pyysi minut terapeutikseen, ja pestasin hänet samaan hommaan ittelleni. Hän tiesi aina tasan tarkkaan mitä tarkoitin, minä en ole niin varma onnistuinko ite yhtä hyvin. Minusta tuntuu ettei ole ketään maailmassa joka tuntisi mun syvimmät tunteet yhtä hyvin.

Rakastin häntä niin kuin vaan virtuaalihahmoa voi rakastaa. Tavallaan varmaan hyvä juttu että siitä ei tullut mitään sen enempää, näin se säilyi sellaisena turmelemattomana tarinana. Kiitollisuus jäi.

• talvi.va kirjoitti:

Ja muuten, siitä empaattisuudesta, en ole tuollaista keskustelua lukenut, kai sekin on vähän niinku katsojan silmässä :) Mikä ettei hunkszikin voisi olla emppis, hän vaan harvemmin avaa sydämensä täällä. Silloin tällöin (kun tajuan hänen tekstejään) niissä on sellainen isällinen ja koruton syvyys. Mä nautin niistä kun ne pilkahtaa. Vähän kuin täysikuu, osuu kerran kuussa :)) Mutta eipä hän taida hengailla täällä mielyttääkseen mua.

• talvi.va
        hmp.f kirjoitti:

Olen vain kerran elämäni aikana käynyt chatissa, lensin sieltä kuin leppäkeihäs, kun ihmettelin paikkaa enkä saanut mitään sanottua :) Toista kertaa en ole edes yrittänyt.

Kirjoiteltiin monta vuotta rinnakkain ja vastakkain palstoilla. Hän pyysi minut terapeutikseen, ja pestasin hänet samaan hommaan ittelleni. Hän tiesi aina tasan tarkkaan mitä tarkoitin, minä en ole niin varma onnistuinko ite yhtä hyvin. Minusta tuntuu ettei ole ketään maailmassa joka tuntisi mun syvimmät tunteet yhtä hyvin.

Rakastin häntä niin kuin vaan virtuaalihahmoa voi rakastaa. Tavallaan varmaan hyvä juttu että siitä ei tullut mitään sen enempää, näin se säilyi sellaisena turmelemattomana tarinana. Kiitollisuus jäi.

Kuulostaa kauniilta.

• talvi.va
        hmp.f kirjoitti:

Ja muuten, siitä empaattisuudesta, en ole tuollaista keskustelua lukenut, kai sekin on vähän niinku katsojan silmässä :) Mikä ettei hunkszikin voisi olla emppis, hän vaan harvemmin avaa sydämensä täällä. Silloin tällöin (kun tajuan hänen tekstejään) niissä on sellainen isällinen ja koruton syvyys. Mä nautin niistä kun ne pilkahtaa. Vähän kuin täysikuu, osuu kerran kuussa :)) Mutta eipä hän taida hengailla täällä mielyttääkseen mua.

En muista valitettavasti mikä sen ketjun varsinainen aihe oli. Siitä on jo aikaa, enkä uskalla arvuutella kuka niin sanoi, jos muistankin väärin.

• 1eero

Yksipuolinen roihu rinnassa on kuin räntäsade.

• Siilimuorikka3

Kyllä räntäsateessa on sitä jotain hohtoa kun taas yksipuolisessa roihussa ei ole mitään tavoittelemisen aihetta.

• 1eero
        Siilimuorikka3 kirjoitti:

Kyllä räntäsateessa on sitä jotain hohtoa kun taas yksipuolisessa roihussa ei ole mitään tavoittelemisen aihetta.

Oikeesti näytti ihan kivan näköiseltä ikkunan takaa katella enkä viittinyt sekaan, oli meininki käydä kylässä ei mikään sielun ystävä mutta turina tuttu.

• Siilimuorikka3
        1eero kirjoitti:

Oikeesti näytti ihan kivan näköiseltä ikkunan takaa katella enkä viittinyt sekaan, oli meininki käydä kylässä ei mikään sielun ystävä mutta turina tuttu.

Kävely räntäsateessa on joskus mieltäpuhdistava kokemus, räntäsade piiskaa kasvoja ja tuuli riepottelee :). Tykkään jospa kaksoisliekkimäisesti joskus :D.

• talvi.va

Kauheelta tunteiden palolta tuo liekitys minusta "kuulostaa".
      Niin on mukavaa tämä rauhallinen elämä. Joskus vähän räsähtänyt kuin märkiä tulitikkuja olis yrittänyt sytyttää. Pikkusen kipinää lentää, mutta sammuu samantien. Ärräpäitä, kun jää nälkäiseksi.

• ent.siivoojaparka

Mutta eikös sinulle enuustaja ollut ennustanut vielä viidennen miehen?
        Jospa se nälän sammuttaja vielä ilmestyy.

• talvi.va

Tällä hetkellä mulla on neljä miestä "arkielämässä". Oliskos se sitten joku pyhäpäivän Pietari se viides.
        Onneks mä en ole koskaan kokenut tollaista, ei mun pää eikä kroppa olis kestänyt tuollaista jalat ilmassa tai tulisilla hiilillä kävelyä.

• talvi.va

Tossa mainoskatkon välissä mietin, että mä olen sellainen ihminen, että oikeasti pelkäisin tuommoista tunnetta. Sehän repisi ihmispolon ihan rikki. Ehkä se on itsesuojeluvaistoa.
        Kyllä mä tunteellinen olen, muistan, kun eka kerran itkin leffassa monta kymmentä vuotta sitten. Leffa oli Oliver Twist.

• En osaa sanoa, hyvä jos edes yksi liekki palaa kituuttaa.
      Moni puhuu sielunkumppanista, sekin on vähän niin ja näin.
      Kiva jos viihtyy ja pärjää toisen kanssa eikä vaadi ja odota liikoja, puolin ja toisin.

• jakolasku

Sinäpä sen sanoit.

• juokse.va

Tämän päivän horoskooppi vähän lupailee:
      Kaksonen:
      "Lähde uusiin maisemiin. Tarvitset haasteita ja inspiraatiota, sillä ideasi uhkaavat muuten ehtyä. Vietä aikaa sinua innostavan ihmisen seurassa."

Varmaan se uimahallin huoltomies innostaa :)

• ent.siivoojaparka

Mistäs tuon horoskoopin löytää?

Etsin aina sopivampia, kun ne on eri paikoissa erilaisia. Minulla on vielä sekin valinnanvapaus, kun olen välillä kaksonen ja välillä rapu.
        Riipaisin jo viime torstaina verhot pyykkiin siltä varalta, että jos nuo ikkunat viimeiseltään ...
        Tuossa ne roikkuu sohvan selkänojalla vieläkin. Tässä kipristellyt, että jos tänään, pitäisköhän tänään ...

Mutta tuon horoskoopin mukaan minulla onkin lupa lähteä uusiin maisemiin.

• juoksettu.nut

Mistäs tuon horoskoopin löytää?

Etsin aina sopivampia, kun ne on eri paikoissa erilaisia. Minulla on vielä sekin valinnanvapaus, kun olen välillä kaksonen ja välillä rapu.
        Riipaisin jo viime torstaina verhot pyykkiin siltä varalta, että jos nuo ikkunat viimeiseltään ...
        Tuossa ne roikkuu sohvan selkänojalla vieläkin. Tässä kipristellyt, että jos tänään, pitäisköhän tänään ...

Mutta tuon horoskoopin mukaan minulla onkin lupa lähteä uusiin maisemiin.

Tämä viikko on täällä hyvä ikkunoiden pesu keli. Ilmatieteenlaitoksen horoskooppi lupaa ensi viikolle pakastuvaa.

En muista enää mistä tuon edellisen horoskoopin riipaisin. Sopi mulle tähän päivään. Sain inspiksen huushollaamiseen. Uimahalli siitä hyvä paikka ettei siellä liekit roihua helposti.

• HoundsOfLove

Kaksoisliekkini, olet deja vu'ni. Tunsitko samoin? N>M

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      4335
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2881
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      140
      2623
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2093
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1533
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      113
      1445
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1377
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      158
      1098
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1057
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      1038
    Aihe