Hyvät naiset ja herrat, Tarvitsen teidän talousapu

Matkaalla

Olen retkeilumatkaalla polkypyörällä Australiassa ja Uudessa Seelannissa about 5kk. Nyt rahatilanne on ihan finalissa ja tarvitsen teidän apuanne hyvät ihmiset! tällä numerolla voitte ottaa minut yhteyttää. 0064212363014

Kiitoksia!

4

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusetushantämä

pölje sähköä jollekin

• sinaraha

Mina matkustaa pitka matka Iraq. Suomi huva maa, auttaa minu aiti,isa, minun veli, vaimo, monta lapsi Suomi? Mina asua hotelli yksin, mina tahtoa minun perhe Suomi!
        Suomilainen auttaa, kiitos!

• Matkaalla

Valitettavasti ei ole :(

• laudjay

Ihmiselle ei ole niin vaikea jos annatte vain parikaljan rahaa se riittää. Olkaa ihmisenä ja auttaa! Itsekin haluan auttaa ja anta tilinumerosi☺

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      16
      5381
    2. Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat

https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita
      Maailman menoa
      176
      4263
    3. Syvästi levoton

Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk
      Ikävä
      17
      3978
    4. Vuosi vaihtuu!

Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst
      Suomussalmi
      26
      1573
    5. Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....

Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk
      Ikävä
      46
      1407
    6. Kuinka arvokas kaivattusi on?

Hinta rahana.
      Ikävä
      94
      1269
    7. Onko kaivattusi

Ulkoisesti viehättävä?
      Ikävä
      70
      1247
    8. Voitko ymmärtää

Rakastan ja vihaan sinua mies.
      Ikävä
      117
      1185
    9. Uudenvuoden toivotukset

Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk
      Uusivuosi
      11
      1142
    10. Hyvää vuoden viimeistä

Maanantai aamupäivää. Huomenta hyvää aurinkoista ☕🐺❄️😊❤️🌞
      Ikävä
      163
      1049
    Aihe