Olen retkeilumatkaalla polkypyörällä Australiassa ja Uudessa Seelannissa about 5kk. Nyt rahatilanne on ihan finalissa ja tarvitsen teidän apuanne hyvät ihmiset! tällä numerolla voitte ottaa minut yhteyttää. 0064212363014
Kiitoksia!
Hyvät naiset ja herrat, Tarvitsen teidän talousapu
Matkaalla
4
122
Vastaukset
- kusetushantämä
pölje sähköä jollekin
- sinaraha
Mina matkustaa pitka matka Iraq. Suomi huva maa, auttaa minu aiti,isa, minun veli, vaimo, monta lapsi Suomi? Mina asua hotelli yksin, mina tahtoa minun perhe Suomi!
Suomilainen auttaa, kiitos! - Matkaalla
Valitettavasti ei ole :(
- laudjay
Ihmiselle ei ole niin vaikea jos annatte vain parikaljan rahaa se riittää. Olkaa ihmisenä ja auttaa! Itsekin haluan auttaa ja anta tilinumerosi☺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦585505Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1744460En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v163912Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k383476- 513451
- 583228
- 103030
- 262633
- 462287
- 392246