Mistä tämän aloittaisi. On niin paljon sydämmelläni. Syy ei ole nainen, vaan auto. Citroen. Ennen olin menestyvä ja hyvin toimeentuleva liikemies. Sitten tein sopimuksen liisata citikoita firmaani. Siitä lähti alamäki. 10 miljoonan liikevoitto meni vuodessa 10 miljoonaa tappiolle. Ainoastaan citikan korjauskulujen vuoksi. Miten tavallisella jannulla on varaa pitää citikkaa? Hullun hommaa.
Hyvä Holkeri!
Murheenkryyni
5
81
Vastaukset
- suurinumeroinen
päätit alkaa puhua suurista numeroista. on niitä minullakin. ajan vuodessa 450tkm. vaihdoin juuri jarrulevyt autoon, se maksoi 14500 euroa. polttooaineekulutus on satasella 98 litraa. sylintereitä autossani on 17. katsoin juuri vaakaa ja huomasin laihtuneeni 198 kiloa. pelkästään olutlasini tilavuus on 55 litraa.
- exrockefeller
Olen kirjoittanut ministeri Bernerille kirjeen, voisiko citikkalaskuja koplata hieman.
Nainen kun tuntuu olevan yrittäjien asialla. - Miljoona_km_vuodessa
Ensimmäisen kerran joku väittää, että liisarimaksun lisäksi maksaa huollotkin. Jep, Jep. Varsinainen bisnesmies.
- Hyvävuosi
Minulla on Citroen-korjaamo siinä teidän firmaa vastapäätä. On ollut hyvä vuosi. Ja teidän autot on taatusti kunnossa. Noudatan itse kehittämääni supervarmaa huolto-ohjelmaa.
- exrockefeller
Itseasiassa leasing firma kieltäytyi huoltamasta citikoita, ettei itse menisi konkurssiin. Vastapäinen firma on ollut luotettava ja antaa jopa työntekijöilleni lounasseteleitä hyvän asiakassuhteen takaamiseksi. Kahvit on aina ilmaiset.
Diplomi-insinöörinä huollan itse citikkani. Käytän siinä vain luotettavia japanilaisia osia. Näin citikka saattaa kestää jopa 100km ilman korjauksia.
Viimasuojaa en käytä, enkä spärdäriä koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä201041- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875