Myydään tontti+mummonmökki Hyvinkäällä

K.P

Minulla on n.1000 m2 tontti Hyvinkäällä Vehkojan kaupungin osassa.Olen miettinyt sen myymistä,tai itse rakentamista.Se on paritalotontti 1 kerroksisille taloille ,voi myös rakentaa ison yhden talon.Rakennusoikeutta on 235 krsm2.
Maaperä on hyvää hiekkamaata ja tontilla olevassa talossa on kaikki liittymät eli vesi- sähkö-puhelinliittymät.Tontti sijaitsee lyhyen kadun varrella ,katu päättyy puistoon ja läpiajoliikennettä ei siten ole, eli päättyvä tie.Katu on asfaltoitu.Alue on vanhaa 50 luvulla rakennettua rintamamiesaluetta,rauhallinen ja naapurusto on kauan alueella asunutta.Olisiko sinulla käyttöä tällaiselle?

8

2342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikä

Ja tämä mökkikö ei enää asumiseen ja kunnostamiseen ole kelvollinen?

• K.P

Jos olisin nuori perheenpää ,niin varmasti kunnostaisin sen mökin ,ja asuisin halvalla pari vuotta, ja sen jälkeen rakentaisin uuden.Mutta nykyään kun asuntoa myydään niin steriilinä, että edes normaalit huonepölyt eivät kuulu asiaan ja ollaan niin allergisia että home saa ihmiset kutsumaan poliisit paikalle,niin en edes uskalla mainostaa myyväni asuntoa vaan tonttia.
        Itselläni on sellainen tilanne, että olen vaihtamassa asuinpaikkakuntaa, ja ostan suoraan uuden talon,sen vuoksi tämä mökki ja tontti jää minulta tarpeettomaksi.Olen pitänyt sitä omistuksessani yli 20 vuotta,siltä varalta että joskus vielä rakentaisin talon sinne.Mökissä olen kesäisin viettänyt esim.loma-ajat ja viikonloput.

• Pade

Siis kerro hintapyyntö?

• Piitsu

Milla summalla luopuisit mummonmökistäsi, tai tontista? Etsin itse hintahaitarilla alle 20.000 euroa paikkaa.

• Ikaalisista

löytyä tolla hinnalla.......

• HVK

Onko tontti vielä myynnissä ja mikä on hintapyyntö?

• K.P

Valitan.Myin sen,koska ostajalla oli kova kiire ja haluaa alkaa rakentamisen vielä tänä vuonna.
        Kiitos kaikille ja hyvää kevään jatkoa.

• S5556

Paljonko pyydät tästä tontista. Entä osoite, voisin katsoa aluetta koneelta. T. [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3017
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2617
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1473
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1241
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      893
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      28
      656
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe