Myydään tontti+mummonmökki Hyvinkäällä

K.P

Minulla on n.1000 m2 tontti Hyvinkäällä Vehkojan kaupungin osassa.Olen miettinyt sen myymistä,tai itse rakentamista.Se on paritalotontti 1 kerroksisille taloille ,voi myös rakentaa ison yhden talon.Rakennusoikeutta on 235 krsm2.
Maaperä on hyvää hiekkamaata ja tontilla olevassa talossa on kaikki liittymät eli vesi- sähkö-puhelinliittymät.Tontti sijaitsee lyhyen kadun varrella ,katu päättyy puistoon ja läpiajoliikennettä ei siten ole, eli päättyvä tie.Katu on asfaltoitu.Alue on vanhaa 50 luvulla rakennettua rintamamiesaluetta,rauhallinen ja naapurusto on kauan alueella asunutta.Olisiko sinulla käyttöä tällaiselle?

8

2181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikä

      Ja tämä mökkikö ei enää asumiseen ja kunnostamiseen ole kelvollinen?

      • K.P

        Jos olisin nuori perheenpää ,niin varmasti kunnostaisin sen mökin ,ja asuisin halvalla pari vuotta, ja sen jälkeen rakentaisin uuden.Mutta nykyään kun asuntoa myydään niin steriilinä, että edes normaalit huonepölyt eivät kuulu asiaan ja ollaan niin allergisia että home saa ihmiset kutsumaan poliisit paikalle,niin en edes uskalla mainostaa myyväni asuntoa vaan tonttia.
        Itselläni on sellainen tilanne, että olen vaihtamassa asuinpaikkakuntaa, ja ostan suoraan uuden talon,sen vuoksi tämä mökki ja tontti jää minulta tarpeettomaksi.Olen pitänyt sitä omistuksessani yli 20 vuotta,siltä varalta että joskus vielä rakentaisin talon sinne.Mökissä olen kesäisin viettänyt esim.loma-ajat ja viikonloput.


    • Pade

      Siis kerro hintapyyntö?

    • Piitsu

      Milla summalla luopuisit mummonmökistäsi, tai tontista? Etsin itse hintahaitarilla alle 20.000 euroa paikkaa.

      • Ikaalisista

        löytyä tolla hinnalla.......


    • HVK

      Onko tontti vielä myynnissä ja mikä on hintapyyntö?

      • K.P

        Valitan.Myin sen,koska ostajalla oli kova kiire ja haluaa alkaa rakentamisen vielä tänä vuonna.
        Kiitos kaikille ja hyvää kevään jatkoa.


    • S5556

      Paljonko pyydät tästä tontista. Entä osoite, voisin katsoa aluetta koneelta. T. [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe