Onko kukaan kokeillut Wellvitan Macoformia ?
Näin Metro-lehdessä mainoksen , jonka mukaan Macoforn auttaa vatsa- tai suolistovaivoihin , helpottaa turvotusta, ummetusta , ilmavaivoja ...
Latva-artisokkaa ja voikukaa sisältävät kapselit .
Toimiiko ?
Kokemuksia Wellvitan Macoformista ?
11
15956
Vastaukset
- Mahavaivainen
Tänään tuli paketti ja aloitin kokeilun.
- Mahavaivainen
Erittäin hyvin tuomivia ehkäisypillereitä nämä ovat, olen raskaana
- Roopukka
En vielä mutta voin alkaa kokeilemaan pian🍎
- Irzu
Olen syönyt Macoformia marraskuusta lähtein, painonhallinnasta en osaa sanoa mitään, mutta vatsani ei ole kymmeniin vuosiin toiminut näin hyvin. Loistava tuote, ainakin sopii minulle. sain myös pikku vinkin: matiohappobakteeri ja Macoform yhdessä nautittuna alentaa maksa-arvoja! Pitää ainakin minun kohdalllani paikkansa (olen nimittäinoluen suurkulutta ja maksa-arvot ovat olleet hieman koholla....!!!).
- ilmapallomaha
Vatsa ollut vuosikaudet turvoksissa kuin jalkapallo ja olen kokeillut monenlaista konstia ja aina vaan ruokailun jälkeen turvotusta ja ähkyä. Lehdessä näin mainoksen ja enpä kyllä uskonut mutta aattelin että kokeillaanpa tuokin. Vatsan turvotus ja ähky loppui melkeinpä ensimmäisestä pilleristä lähtien. Mahtava tunne vuosikausien jälkeen kun normaali syönti ei aiheuta hirveää turvotusta. Enpä olis uskonu mutta mulla toimii tämä hienosti!
- Anonyymi
Missään ei kerrota kannattaako macoform ottaa tyhjään vatsaan vai vasta aamupalan jälkeen. Kummalla tavalla olet tuotetta käyttänyt? Lisäksi missään ei myöskään kerrota mahdollisista sivuvaikutuksista. Tässä ketjussa juuri joku mainitsi siitä, että käytön seurauksena oireet pahentuvat???
- mariia222
Kyllä toimii myös minulla, jo ekan pillerin jälkeen sain kiristää vyötä :) Paino ei ole kyllä laskenut, mutta vaatteet istuu paremmin.
Siis tää macoform-pilleri vatsalle. - pömppö
Mun kohdalla ei ollut mitään apua. Kaksi pakkausta kokeiltu. Maksa arvot koholla ja turvotus tallella...
- MaineMeni
Nuo "halvat" matka kyllä ovat ajaneet itsensä alas kuin maineensa. Ei niitä enää viitsi selata, koska esimerkkihintoja ei löydy tai 3 tunnin suora matka muttuu jopa vuorokauden matkustamiseksi välilaskulla.
- aapeli1885
Minulla nilkkain turvotus loppui ja verenpaine laski lähemmäs normaalia. Paino ei ainakaan vielä ole laskenut. Olen käyttänyt vain n. kolme viikkoa.
- Anonyymi
5 vuotta kulunut kysymyksestä, mutta voin silti ilmoittaa, että Macoform toimii omalla kohdallani hyvin. Aiemmin yleinen turvonnut vatsani on 'rauhoittunut' ja ilmavaivoja sekä suoliston kurinaa on vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1452540Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy232240Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1852063Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82501578Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1331320Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861184Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021128- 84937
Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har17912Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j69894