Kokemuksia Wellvitan Macoformista ?

Onko kukaan kokeillut Wellvitan Macoformia ?
Näin Metro-lehdessä mainoksen , jonka mukaan Macoforn auttaa vatsa- tai suolistovaivoihin , helpottaa turvotusta, ummetusta , ilmavaivoja ...
Latva-artisokkaa ja voikukaa sisältävät kapselit .
Toimiiko ?

11

14999

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahavaivainen

Tänään tuli paketti ja aloitin kokeilun.

• Mahavaivainen

Erittäin hyvin tuomivia ehkäisypillereitä nämä ovat, olen raskaana

• Roopukka

En vielä mutta voin alkaa kokeilemaan pian🍎

• Irzu

Olen syönyt Macoformia marraskuusta lähtein, painonhallinnasta en osaa sanoa mitään, mutta vatsani ei ole kymmeniin vuosiin toiminut näin hyvin. Loistava tuote, ainakin sopii minulle. sain myös pikku vinkin: matiohappobakteeri ja Macoform yhdessä nautittuna alentaa maksa-arvoja! Pitää ainakin minun kohdalllani paikkansa (olen nimittäinoluen suurkulutta ja maksa-arvot ovat olleet hieman koholla....!!!).

• ilmapallomaha

Vatsa ollut vuosikaudet turvoksissa kuin jalkapallo ja olen kokeillut monenlaista konstia ja aina vaan ruokailun jälkeen turvotusta ja ähkyä. Lehdessä näin mainoksen ja enpä kyllä uskonut mutta aattelin että kokeillaanpa tuokin. Vatsan turvotus ja ähky loppui melkeinpä ensimmäisestä pilleristä lähtien. Mahtava tunne vuosikausien jälkeen kun normaali syönti ei aiheuta hirveää turvotusta. Enpä olis uskonu mutta mulla toimii tämä hienosti!

• Anonyymi

Missään ei kerrota kannattaako macoform ottaa tyhjään vatsaan vai vasta aamupalan jälkeen. Kummalla tavalla olet tuotetta käyttänyt? Lisäksi missään ei myöskään kerrota mahdollisista sivuvaikutuksista. Tässä ketjussa juuri joku mainitsi siitä, että käytön seurauksena oireet pahentuvat???

• mariia222

Kyllä toimii myös minulla, jo ekan pillerin jälkeen sain kiristää vyötä :) Paino ei ole kyllä laskenut, mutta vaatteet istuu paremmin.
      Siis tää macoform-pilleri vatsalle.

• pömppö

Mun kohdalla ei ollut mitään apua. Kaksi pakkausta kokeiltu. Maksa arvot koholla ja turvotus tallella...

• MaineMeni

Nuo "halvat" matka kyllä ovat ajaneet itsensä alas kuin maineensa. Ei niitä enää viitsi selata, koska esimerkkihintoja ei löydy tai 3 tunnin suora matka muttuu jopa vuorokauden matkustamiseksi välilaskulla.

• aapeli1885

Minulla nilkkain turvotus loppui ja verenpaine laski lähemmäs normaalia. Paino ei ainakaan vielä ole laskenut. Olen käyttänyt vain n. kolme viikkoa.

• Anonyymi

5 vuotta kulunut kysymyksestä, mutta voin silti ilmoittaa, että Macoform toimii omalla kohdallani hyvin. Aiemmin yleinen turvonnut vatsani on 'rauhoittunut' ja ilmavaivoja sekä suoliston kurinaa on vähemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      222
      1510
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1306
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      19
      1238
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1177
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      968
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      930
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      905
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      880
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      861
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      822
    Aihe