Huutokauppakeisari Kompissa

karva_noppa

Miksi Oiva ei ole uutisoinut tuosta tapahtumasta mitään
vaikka jo kolme viikkoa on kulunut?
Maksoiko elinkeinotoimi yksin keisarin ja seurueen palkkiot?
Kunnan tonttien kohtalo myös kiinnostaa veronmaksajaa,
menikö ja millä hintaa.
Ruikkusiko pölynimurikauppas tilaisuudessa?

17

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias.kysyjä

      Onko ruikkuaminen fantasiasi?

    • MiksiRuikussa

      Ei voinut uutisoida, koska oli ruikkua lattiat täynnä. Tällä suojellaan Ikaalisten mainetta.

    • Kauppasiko huutokauppakeisari sankarimme vuosikertaruikkua?

      • vanhat.tavat

        Keisari taisi polkaista terhikkiä, siksi uutispimennys.


      • nopea.säätäjä
        vanhat.tavat kirjoitti:

        Keisari taisi polkaista terhikkiä, siksi uutispimennys.

        Polkaisun saattoi tehdä Keisarin renkipoika Markku?


    • Sally72

      Ei tontit tietääkseni mennyt kaupan. Se vaan hävettää kun olematonta suorastaan rihkamaa huutokaupattiin. Olisi tokmanninki luullut antavan parempaa. Kannattiko tämän takia Keisari Akia ja Heliä kutsua tänne?

      • veronmaksajan.osuus

        Elinkeinotoimi satsasi Keisariin 3800 euroa.


    • KannuHuominen

      Ketä kiinnostaa joku huutokauppakeisari, kun oman kylän poika on vihtamestari. Tosin väärennetyllä vihdalla, mutta kumminkin. Douppaa ne norskitkin.

    • Tylsäoiva

      Eihän oiva kirjoita koskaan mitään mistään, pelkkää liibalaabaa syksyn lehdistä ja kennelkerhon päivästä.

      • samankaltaiset

        Oiva on palstamme linjoilla, täälläkin on mielenterveyspotilas
        Aino Kukkala jauhanut jo viisi vuotta samaa teemaa.


      • äly.jätti

        Vajakkijärjellä ei nyt pysytty asiassa.


    • Toimitsija

      Oivassa on keskusteltu monesti tädin mielenterveydestä ja ylivertaisuudesta Ikaalisissa.

      • keväällä.lehdessä

        Ainon mielenterveydestä tulee juttua lehteen
        hänen tuomioittensa jälkeen


      • keväällä.lehdessä kirjoitti:

        Ainon mielenterveydestä tulee juttua lehteen
        hänen tuomioittensa jälkeen

        Mistä minut tuomitaan? Olen syyntakeeton!


    • Nuukailija

      Alle 3000 eurolla keisari ei lähde mihinkään huutokaupaa pitämään.

      • tytöt.kertoivat

        Elinkeinottelu maksoi 3800 euroa matkakulut.


      • ohjeet.idästä
        tytöt.kertoivat kirjoitti:

        Elinkeinottelu maksoi 3800 euroa matkakulut.

        Kummallinen kunnan yhtiö kun sieltä löytyy rahaa kaikenlaiseen
        harrasteluun kuten nyt rakennettavaan panssarintankkaus-
        asemaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1010
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      35
      744
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe