Tietääkö kukaan soneran sähköpostiosoitetta. Haluaisin tehdä kirjallisen reklamaation.
Soneran sähköpostiosoite
5
308
Vastaukset
- ValittaminenMaksaa
Vaihtoehdot näyttävät olevan soittaa "tilapäisesti ruuhakautuneeseen asiakaspalveluun" tai lähettää etanapostia osoitteeseen:
TeliaSonera Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400, 65101 VAASA
Tietenkin asian hoitaminen sähköpostilla olisi helpompaa ja tapahtuisi ilmaiseksi, mutta Soneralle ei näyttäisi löytyvän sähköpostiosoitetta. - Kokeile_näitä_ensin
https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto kokeile palautelomakkeen toimintaa.. Chat-palvelu on auki Omilla sivuilla, jos olet sen aktivoinut.
- ReklamaatioSonerasta
Laitoin viestiä.. nyt odotellaan...
- ReklamaatioSonerasta
Sain vastauksen. Ongelma ei kuulu soneralle. Ota yhteyttä palvelun myyjään.
- suomaalaisetKyykkyyn
telia.se
T: Suomaalaiset Kyykkyyn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734976Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j222671Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571737- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2201149Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889