Mikä on menny nuorison kasvatuksessa pieleen kun täytyy joka päivä olla joku kalja/siideri kädessä? Vanhemmat hei heräisitte jo tähä päivää ja katsositte mitä lapsenne tuolla oikein tekee päivisin. Jotai rotii tähän.
Nuoriso alkoholi ongelma
13
160
Vastaukset
- Kyllänäintaason
Jaahas
- Entinen_nuori
No mut jos oot nähnyt/tulkinnut/olettanut, että tölkki on kaljaa tai siideriä? Eikös ne enimmäkseen siinä parkkiksella ryystä jotain energiajuomia? Mopo-ikäisiähän siinä enimmäkseen lorvii.
Ja jos on täysi-ikäisiä, niin siinä ei sit vanhemmilla ole enää sanavaltaa.
Ja toisaalta, ainahan nuoret jossain kokoontuvat....ja aina jotkut kukkahatut siitä vaivaa näkee.
Aina joku on nuori....ja aina joku valittaa;)- puurotvellitmenisekaisin
Ei kai Pekka Puupää ole valittanut.
Eikös kukkahatut ole niitä, jotka suvaitsevat liiankin paljon. - Surullista
Harjavallan nuorilla on oikeasti päihdeongelmia. Eivät kaikki litki pelkkiä energiajuomia. Lastensuojelumenot on täällä nousseet pilviin ja huostaanottoja tehty valtavasti enemmän kuin normaalisti. Meillä on täällä liian paljon pahoinvoivia nuoria. Ja mistä se johtuu? Hyvin pitkälti kotioloista ja siitä, ettei vanhemmatkaan voi hyvin. Monessa perheessä kalja hallitsee.
- nhv
Suurin osa nuorista on ihan OK.
Ei kannata yleistää joidenkin huonoa käytöstä kaikkiin. - niinkuinkaikkimuutkin
Nämä on vaan yksittäistapauksia....
- hnv
Niitähän ne on.
En minäkään hyväksy, jos joku tekee rikoksen ja minusta tehtäisiin kollektiviininen syyllinen, koska satun olemaan samaa kansallisuutta rikollisen kanssa. - ggrdkdczkgzizi
Olipas taas tyypillinen suvakkiselitys. Herää pahvi! Suomi on kohta mennyttä ja nuoret tajuu sen. Mitään ei ole kohta tehtävissä, joten antaa palaa...
- nuorissatulevaisuus
ggrdkdczkgzizi kirjoitti:
Olipas taas tyypillinen suvakkiselitys. Herää pahvi! Suomi on kohta mennyttä ja nuoret tajuu sen. Mitään ei ole kohta tehtävissä, joten antaa palaa...
Suvakkiselitys? TÄH!
Onneksi Suomen nuoriso valtaosaltaan suuntaunut kansainvälisyyteen.
Eivät he halua nillittää, kuten sinä.
Haasteet pitää ratkaista ja käyttää hyväksi.
- Etiooppi
Mihin suomi on mennyttä kohta? Suomi on mennyttä ollut jo niin kauan kun Aho myi suomen eurooppaan.
Jos haluatte tehdä jotain hyödyllistä niin alkakaa ajamaan suomen asiaa vittuun eusta ja pian. Ennenkuin on oikeasti myöhäistä.- vääräpalstakylläkin
Ei se riitä, että Suomi on myyty EU:hun.
Nyt meidät pitää myydä myös USA:n etupiiriin tykinruuaksi.
Nyt putosin kärryiltä..
- kouluhoitaaa
Eiku se kuuluu opettajille !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549