Ihastunut asiakkaaseen

Anomyy

Olen(n) ihan toivottoman ihastunut erääseen asiakkaaseen(m). En tiedä miten pitäisi toimia, koska en tunne häntä laisinkaan, en tiedä edes onko hän sinkku. Sen verran olen katsonut että sormusta hänellä ei ole, mutta enempää en tiedä. Mutta aina kun kohtaamme, hän katsoo silmiin. Olen yrittänyt katsoa takaisin, mutta ujo kun olen niin katseet minun puolelta jäävät lyhyiksi.
Mitä siis voisin tehdä?

62

3629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakasko

      Minkälaisesta asiakkaasta kyse?

    • siitäsealkaa

      Anna hänelle puhelinnumerosi pienellä paperilappusella ensi kerralla kun näet hänet.

      • Muurivälissä

        No voi hemmetti, meillä on kiellettyä tuollaiset toimet...En saa en voi. Aloitteen pitää tulla asiakkaalta. En voi puhua kuin asiaa.


      • ihastuskestänyt
        Muurivälissä kirjoitti:

        No voi hemmetti, meillä on kiellettyä tuollaiset toimet...En saa en voi. Aloitteen pitää tulla asiakkaalta. En voi puhua kuin asiaa.

        Voit olla huoletta. En kerro sille pomollesi :)


      • Muurivälissä
        ihastuskestänyt kirjoitti:

        Voit olla huoletta. En kerro sille pomollesi :)

        Just...sitten kun menen ja annan sen väärälle tyypille...oi voi. :(


    • onhanNäitä

      Huulia lipo kun katsot sitä ja tuumaat että lipospa joku näitä ku ite ei enää jaksa. Isket silmää, pärisytät huulia, lentopusu..

    • eräsmiesjostain

      Laita viesti.

    • suloiselle

      Olisiko kiva kuulla hänenkin olevan ihastunut sinuun? Tuo on kuin minun tilanteeni. Minä (asiakas) olen ihastunut kassaneitiin.

      • Anomyy

        Miten käyttäydyt tämän kassaneidin lähettyvillä?


    • olenjokumies

      Nyt tulee myös kassaneiti mieleen. Hän katsoi pari kertaa epätavallisesti, muttei puhuttu. Sanot hänelle, että voidanko nähdä työvuoroni jälkeen, että olisi pari asiaa. Kokeile, niin tästä se selviää.

    • kallekustiikullilo

      Iske silmää,,tai sano mulle suoraan..oon myös ihastunut suhun..

    • Hierojatar

      Onko kuse hieronta alasta?

    • eweqe

      ihan sama. mikset laita viestiä tai anna lappua. pitää uskaltaa tedä aloite jos näkee toise olevan samalla alueella

      • Anomyy

        Se siinä justiinsa on kun en tiedä onko hän(asiakas, m) kiinnostunut, enkä halua mitään kiusallisia hetkia kun minun täytyy kuitenkin olla töissä siellä samassa paikassa edelleen. Ja kun en tiedä onko hän parisuhteessa vai sinkku... ahdistaa tämä tilanne, että annoinkin mennä näin vakavaksi tämän, mutta kun se katse <3


      • ettäsellasta

        Voisitko vähän kertoa että, missä päin suomea?


      • Anomyy
        ettäsellasta kirjoitti:

        Voisitko vähän kertoa että, missä päin suomea?

        En sano sen tarkemmin kuin että etelä..


      • Myyano
        Anomyy kirjoitti:

        En sano sen tarkemmin kuin että etelä..

        Karjala


    • Yritäedes

      Itse kanssa suosittelen että annat puhelinnumeron vaikka jollain pienellä lapulla. Kirjoita mukaan vaikka joku pieni viesti missä pyydät esim. kahville. Ei siinä mitään hirveän kauheaa voi tapahtua, mutta jotain ihanaa kylläkin jos suostuu :) ja jos ei suostu niin se on vain elämää ja unohtuu nopeasti. Jos et tee mitään niin et saa mitään ja voit katua sitä erittäin pitkään. Ps. Ei työnantajasi saa siitä koskaan tietää.

      • Anomyy

        Kun en tiedä onko varattu, ei kyllä ole käynyt minun aikana muuta kuin yksin kaupassa. Ja jos tietäisi onko hän kiinnostunut, mutta epäilen ...


      • Yritäedes
        Anomyy kirjoitti:

        Kun en tiedä onko varattu, ei kyllä ole käynyt minun aikana muuta kuin yksin kaupassa. Ja jos tietäisi onko hän kiinnostunut, mutta epäilen ...

        Sillä se selviää kun kysyt/annat jonkun lapun. Jos hän ajattelee samalla tavalla eikä sen takia uskalla tehdä aloitetta niin sun täytyy se tehdä :) se voi olla vaikka elämäsi mies. Kerran se vain kirpasee eikä ainakaan jää sitten harmittamaan ettet tehnyt mitään. Ole rohkea niin voit saada sen mitä haluat. Onko se miten kauan käynyt yksin kaupassa? Kyllä jos se olisi varattu niin jossain vaiheessa kävisi tyttöystävänsä kanssa.


      • Anomyy
        Yritäedes kirjoitti:

        Sillä se selviää kun kysyt/annat jonkun lapun. Jos hän ajattelee samalla tavalla eikä sen takia uskalla tehdä aloitetta niin sun täytyy se tehdä :) se voi olla vaikka elämäsi mies. Kerran se vain kirpasee eikä ainakaan jää sitten harmittamaan ettet tehnyt mitään. Ole rohkea niin voit saada sen mitä haluat. Onko se miten kauan käynyt yksin kaupassa? Kyllä jos se olisi varattu niin jossain vaiheessa kävisi tyttöystävänsä kanssa.

        Niin kauan kuin olen kiinnittänyt häneen huomiota... varmaankin puoli vuotta... jonkun kaverin(miespuoleisia) on ollut joskus mukana mutta ei ikinä naispuolista henkilöä. Mutta luulen että hän käy kyllä muuallakin asiakkaana että jos tuo minun työpaikka on vaan lähin tehdä pikaostokset vaikka töistä tullessa tms... minulla on vain todella suuri kynnys paljastaa omia tunteita ellen ole varma, sellaista itsesuojelua vaikka ei tämäkään kyllä kivaa ole...


      • Yritäedes
        Anomyy kirjoitti:

        Niin kauan kuin olen kiinnittänyt häneen huomiota... varmaankin puoli vuotta... jonkun kaverin(miespuoleisia) on ollut joskus mukana mutta ei ikinä naispuolista henkilöä. Mutta luulen että hän käy kyllä muuallakin asiakkaana että jos tuo minun työpaikka on vaan lähin tehdä pikaostokset vaikka töistä tullessa tms... minulla on vain todella suuri kynnys paljastaa omia tunteita ellen ole varma, sellaista itsesuojelua vaikka ei tämäkään kyllä kivaa ole...

        Kärsit vain turhaan jos et tee mitään. Yritä ajatella niitä positiivisia asioita joita voi tapahtua jos teet aloitteen äläkä keskity negatiivisiin. Annat sen lapun sille niin sitten se on tehty. Jos käy niin huono tuuri että hän on varattu niin pääset ainakin helpommin asiasta yli kun tiedät siitä. Vai onko parempi miettiä asiaa joka päivä ja kärsiä? Jos hommasta ei tule mitään niin juu se sattuu mutta siitä pääsee loppujen lopuksi aika nopeasti yli, verrattuna siihen että vaan mietit asiaa seuraavat puoli vuotta.


      • hankalatilanne
        Anomyy kirjoitti:

        Niin kauan kuin olen kiinnittänyt häneen huomiota... varmaankin puoli vuotta... jonkun kaverin(miespuoleisia) on ollut joskus mukana mutta ei ikinä naispuolista henkilöä. Mutta luulen että hän käy kyllä muuallakin asiakkaana että jos tuo minun työpaikka on vaan lähin tehdä pikaostokset vaikka töistä tullessa tms... minulla on vain todella suuri kynnys paljastaa omia tunteita ellen ole varma, sellaista itsesuojelua vaikka ei tämäkään kyllä kivaa ole...

        Ei se kiva paikka sille miehellekään ole, tehdä aloitetta ja saada pakit. Tulevilla kerroilla sitten olisi varmaan melko kiusallista siinä asioida. Sinun pitäisi jotenkin vaan saada annettua sellaista vinkkiä, että tuo mies vakuuttuisi kiinnostuksestasi ja tekisi jonkinlaisen aloitteen suuntaasi. Tiedätkö kyseisen miehen nimen kuitenkin?


      • toivottavastionnistuu
        Anomyy kirjoitti:

        Niin kauan kuin olen kiinnittänyt häneen huomiota... varmaankin puoli vuotta... jonkun kaverin(miespuoleisia) on ollut joskus mukana mutta ei ikinä naispuolista henkilöä. Mutta luulen että hän käy kyllä muuallakin asiakkaana että jos tuo minun työpaikka on vaan lähin tehdä pikaostokset vaikka töistä tullessa tms... minulla on vain todella suuri kynnys paljastaa omia tunteita ellen ole varma, sellaista itsesuojelua vaikka ei tämäkään kyllä kivaa ole...

        Oletkos nyt lähipäivinä tavannut tätä miestä :)? Muista ainakin hymyillä ja katsoa kunnolla silmiin, yritä vaikka keskittyä hänen silmien väriin niin pystyt ehkä katsomaan pidempään mitä normaalisti :)


      • Anomyy

        Mutta hän voi käydä muussa kaupassa, minun on kumminkin pakko käydä töissä :P

        En ole nyt nähnyt häntä ainakaan viikkoon :( mutta hyviä vinkkejä katsekontaktin säilyryksestä, kiitos!


      • kajd

        Pitkät katseet voivat kyllä toimia, kunhan ovat sellaisia ettei vaikuta vaan normaalilta asiakaspalvelutyöltä. Ja jos hän vaikka näkisi että katsot vielä hänen perään kun hän poistuu. Kai tulet sitten meille kertomaan miten homma etenee :)? Milloin olet seuraavaksi töissä että voisit nähdä hänet?


      • Anomyy

        Hän ei käy säännöllisesti... tiedän päivät milloin hän voisi käydä mutta niistäkään ei voi olla varma, viime näkemisestä mennyt nyt yli viikko.. :(


      • rrhf
        Anomyy kirjoitti:

        Hän ei käy säännöllisesti... tiedän päivät milloin hän voisi käydä mutta niistäkään ei voi olla varma, viime näkemisestä mennyt nyt yli viikko.. :(

        No voi harmi ettei ole käynyt vähään aikaan :( mutta kyllä hän jossain vaiheessa varmaan taas tulee kauppaan. Osaatko yhtään edes aavistaa missäpäin hän voisi asua, jos menisit vaikka kävelylle lähettyville niin voisitte kohdata :)? Pystyykö hänen ostoksista päättelemään mitään hänen elämäntilanteesta?


      • mäostaa
        Anomyy kirjoitti:

        Hän ei käy säännöllisesti... tiedän päivät milloin hän voisi käydä mutta niistäkään ei voi olla varma, viime näkemisestä mennyt nyt yli viikko.. :(

        Viime viikon torstaina? Kuka nilkki mut tänne keskusteluun johdattikaan, mutta ja mutta nyt sitten piipahdan. Tuolloin olen viimeksi tavannut erään ihastuttavan kaunottaren melko lähellä erästä vesitornia.. Miten hän onkaan nyt lähiaikoina, mitä olemme nähneet, kaunistunut silmissäni entisestään. Saanko nukuttua ensi yönä, öitä :)


      • htg
        Anomyy kirjoitti:

        Hän ei käy säännöllisesti... tiedän päivät milloin hän voisi käydä mutta niistäkään ei voi olla varma, viime näkemisestä mennyt nyt yli viikko.. :(

        Etkö vieläkään ole nähnyt häntä :(? Kaikista ikävintä on vain odottaa että näkisi ihastuksensa.


      • Anomyy

        Ei näkynyt :(


      • Anonyymi
        Yritäedes kirjoitti:

        Sillä se selviää kun kysyt/annat jonkun lapun. Jos hän ajattelee samalla tavalla eikä sen takia uskalla tehdä aloitetta niin sun täytyy se tehdä :) se voi olla vaikka elämäsi mies. Kerran se vain kirpasee eikä ainakaan jää sitten harmittamaan ettet tehnyt mitään. Ole rohkea niin voit saada sen mitä haluat. Onko se miten kauan käynyt yksin kaupassa? Kyllä jos se olisi varattu niin jossain vaiheessa kävisi tyttöystävänsä kanssa.

        Ei välttämättä, on paljon miehiä jotka huolehtivat ostokset ilman avovaimoa.
        Mutta kysäise nätisti olisiko mies kiinnostunut lähtemään kahville jos varattu tai et ole kiinnostava niin kieltäytyy jos vapaa niin saattaa lähteäkin. Onhan se miellyttävää ja itsetuntoa hivelevää jos joku pyytää kahville.


      • Anonyymi
        Anomyy kirjoitti:

        Mutta hän voi käydä muussa kaupassa, minun on kumminkin pakko käydä töissä :P

        En ole nyt nähnyt häntä ainakaan viikkoon :( mutta hyviä vinkkejä katsekontaktin säilyryksestä, kiitos!

        Kävis useemmin jos ois kiinnostunut susta


    • ehkäTiedät

      Mulla on ollut jo jonkin aikaa mielessä tehdä jonkinlainen aloite,mutta jostain syystä häkellyn kun katson sinua siinä kassallasi.. synkkäkin päivä kirkastuu kun sinut näen,ja ehkä en ihan metsään arvaa kun olen aistivinani sinunkin puolelta jotain. tämä tuskin aloittajaan osuu mutta jos olet raidallinen karkki niin olen kyllä ihastunut sinuun.. ; )

      • Valoapimeyteen

        Tjahas...;) Onko tuossa, siis "raidallisessa karkissa", kyse nyt hiuksien väristä vai vaatteesta? Pieni tarkentava kysymys. :) Jos hiuksista, niin tiedän, kuka siellä kirjoittaa :) Totta kai tiedän, muut skeptikot hiiteen :D Me häkellytään molemmat ou nou. Oot kyllä tosi kiva mies. Poikkeat muista tai sitten vain olet ainoa, joka ymmärtää ja osaa nauraa minun hassuille jutuille, ja mulla on ollu aina hauskaa kun oot tullu pistäytymään lyhyestikin so called "putiikkiini" ja nyt pelkään, että olen kohta liiankin tuttavallinen kanssasi, koska on vaan niin helppoa ja hauskaa siinä... Tiedän, että mun jutut on joskus töissä väsyneenä vähän sieltä tänne päin, mutta ei sinua asiakkaana näytä haittaavaan, purskahdit kerran jopa nauramaan. Sellaisen tyypin täytyy olla omintakeinen makeinen ja tosi jees :D


      • seraidallinen
        Valoapimeyteen kirjoitti:

        Tjahas...;) Onko tuossa, siis "raidallisessa karkissa", kyse nyt hiuksien väristä vai vaatteesta? Pieni tarkentava kysymys. :) Jos hiuksista, niin tiedän, kuka siellä kirjoittaa :) Totta kai tiedän, muut skeptikot hiiteen :D Me häkellytään molemmat ou nou. Oot kyllä tosi kiva mies. Poikkeat muista tai sitten vain olet ainoa, joka ymmärtää ja osaa nauraa minun hassuille jutuille, ja mulla on ollu aina hauskaa kun oot tullu pistäytymään lyhyestikin so called "putiikkiini" ja nyt pelkään, että olen kohta liiankin tuttavallinen kanssasi, koska on vaan niin helppoa ja hauskaa siinä... Tiedän, että mun jutut on joskus töissä väsyneenä vähän sieltä tänne päin, mutta ei sinua asiakkaana näytä haittaavaan, purskahdit kerran jopa nauramaan. Sellaisen tyypin täytyy olla omintakeinen makeinen ja tosi jees :D

        karkki tarkoittaa vain ja ainoastaan mariannea höh, siis nimeä... pakko sivusta sanoa, vaikka marianne karkissa raidallista on vain käärö, eli sinänsä kömpelöä


    • dfgd

      Oletko edennyt asian suhteen :)?

    • Höpöhöpöpaikkatää

      Mielelläni ottaisin jotain muutakin, kun kahvin ja puuron, esim. sen puhnumban :))

    • ghhhvjg

      Turku??

    • Pumppuvaivainen

      aaw olipas ihana työterveyslääkäri ;) Ihastuin...
      Olisi tehnyt mieli halata/suukottaa heti.

    • Exmyyjä

      Tiedän tilanteen itse sen kokeneena että se niin niin ihanaa ihastua asiakkaaseen :)
      Mies sai onneks pyydettyä numeroni ja siitä se lähti.
      Nähtiin muutaman kerran ja pantiin.
      Hain lopulta muita töitä koska kohtaamiset kävi kokoajan vaan enemmän ja enemmän kiusallisiksi.

      Mikään helppo juttu tämä ei omalla kohdalla ollut koska oikeastaan oli tieto että mitään vakavaa ei ikuna voisi tulla tämän miehen kanssa koska kummatkin ollaan sidottuja muualle.
      Siinä se mies useamman vuoden ajan kuitenkin kävi jopa liiankin säännöllisesti juuri minun asiakkaana ja ei voi muuta sanoa kun että on ikävä niitä hetkiä vaikka ne lyhyitä olikin :)

      En pysty kertomaan missä tämä tapahtui mutta haluan sanoa Ap:lle että voit antaa numerosi tai odottaa että mies sitä pyytää.
      Ole kuitenkin rohkea! Kadut ehkä aina ellet kokeile mitä siitä voisi tulla.

      • Toiminäin

        Minullakin on ihastuksen kohteena kassaneiti. Ja ikäeroakin on, muttei ihan hirveästi omasta mielestäni. Viime viikolla vein ihastukselleni ruusun kassalle.
        En tiedä miten hän asiaan suhtautui, mutta jos itse olen ihastunut, laitan aina ainakin jotenkin toimeksi. Tulee sitten tulosta tai ei, niin ainakin kuollessani voin todeta ettei mitään jäänyt tekemättä.


    • Myytymies

      Itse (m) olen seuraillut erästä todella viehättävää kassaneitiä kieltämättä ihastuneena vaikka ikäeroakin on, ja olen huomannut että hän myös katselee ja vilkuilee minua, vaikuttaa joskus jopa odottavan minua ilmestyväksi kauppaan. Mutta sitten kun olen kassalla vastapäätä tuota ihanuutta, hän käyttäytyykin jotenkin "kylmäkiskoisesti" minua kohtaan. Puhuu tuskin kuuluvalla äänellä ja on muutenkin vähän hätäisen oloinen. Muille hän sitten taas hymyilee nätisti ja puhuu normaalilla äänellä. Voisiko tuo lievä "töykeys" olla merkki ihastumisesta vai mistä mahtaa olla kysymys?

      Tuskaista...

      • Vetäähiljaiseksi

        Sitä se on. Ihastumista. Tiedetään.


      • Anomyy

        taidan itse käyttäytyä juuri näin tai samanlaisesti oman ihastuksen kohdalla.. en välttämättä joka kerta.. mutta siis tuo muutos käyttäytymisessähän osoittaa ettet ole ihan tavallinen asiakas.


      • Siltionnellinen

        Tuo käyttäytymismalli on minullekin tuttu. Jotenkin sitä ajattelee, että asiakas lukee läpi ihastumiseni, jos liikaa hymyilee, eikä saavukkaan enään asioimaan kassalleni. Minun ihastukseni ei kyllä itsekkään ole mikään hymypoika, että silloin tulee peilattua ilme häneltä. Varmaankin haluaa näyttää, ettei ole kiinnostunut. Ei se mitään. Saa sitä ihailla ja se riittää minulle.. :)


    • todellaihastunut

      Itse taas olen ihan älyttömän ihastunut erääseen kassaneitiin. En pysty miettimään mitään muuta kuin häntä mutta en usko että tunne on molemminpuoleinen. Olen yrittänyt katsoa häntä silmiin ja hymyillä. Välillä tuntuu että hän katsoo jotenkin erillailla ja että voisi ollakkin jotain mutta sitten taas toisella kertaa vaikuttaa ihan normaalilta asiakaspalvelulta. Enkä uskalla tehdä mitään aloitetta, koska aika varmasti saisin pakit, enkä sen jälkeen kehtaisi mennä enää kauppaan. Ja muutenkin tuntuisi jotenkin oudolta, koska se kuitenkin on toisen työpaikka eikä haluaisi häiritä häntä töissä. Jos saisi edes jonkin merkin että olisi kiinnostunut niin ehkä voisin jopa uskaltaa kysyä ulos, mutta en edes tiedä mikä se merkki voisi olla. Todella raastavaa olla näin ihastunut kun ei saa edes nukutuksi.

    • bw12

      Näitkö hänet tänään

      • todellaihastunut

        Keneltä kysyit?


    • mmmmmj

      Täällä kans yhteen kassaneitiin ihastunut. Espoossa. :)

    • Kassan

      Mä olen ihastunut yhteen miesasiakkaakseen. Jotenkin alan aina jännittää kun hän tulee mun kassalle ja saatan varmaakin vaikuttaa kylmäkiskoiselta vaikka todellisuudessa koitan vaan olla "normaalisti". Kohtaamiset on lyhyitä, hän ei ole kassalla jutustelevaa tyyppiä. Välillä kuvittelen että hänkin katsoisi mua kiinnostuneena, mutta enpä tiedä... Olisin tosi otettu jos joku pyytäisi mua treffeille. Varsinkin tämä tumma ja pitkähiuksinen mies...

      • asiakass

        Jospa nykäset vaikka hihasta😃


      • mies_kaupassa

        Mikä kauppa ? Mikä kaupunki ?


    • TllsTaina

      Paimio.

    • asiakasjostain

      Näitkö hänet viikonloppuna?

    • Tristan5

      Olitpa kassaneiti oikein suloinen päivänpiristäjä! Katseesi ja vieno hymysi sulattavat sydämeni, puhumattakaan lämpöisistä silmistäsi! Kunpa uskaltaisin lähestyä sinua...

    • teealoitenainen

      miksei naiset voi harrastaa sitä paperilapputerkkuja ellei voi puhua tai tiedä nroa. mikä siiä on niin vaikeeta?

    • utelee

      Onkos ap edistynyt asiassa :)?

    • Anonyymi

      Erittäin tuomittavaa ihastua asiakkaaseen. Itse työnantajana pidän tuota pahimpana virkavirheenä mitä ihminen voi työpaikallaan tehdä. Välitön erotus tehtävästä.

      Tuollaisten moraalittomien työntekijöiden takia kärsin suunnattomasti rahallisia tappioita ja bisnekset kärsivät. Ilkeättekin !. Eikö teitä käveleviä paskanpaloja hävetä ?!!!

      • Anonyymi

        Suullinen huomautus, tuosta tulee jos irtisanot niin työtuomioistuin kutsuu ja saat laittomasta irtisanomisesta sanktiot..


      • Anonyymi

        Joutuisit sanktioiduksi laittomasta irtisanomisesta!


    • Anonyymi

      Mä taas olen todella ihastunut yhteen upeasilmäiseen myyjään/asiakaspalvelijaan. Minusta ei oo sopivaa sanoa mitään, kun hän on töissä. Hän tuli sattumalta vastaan somessa, joten tiedän hänen nimensä. Olisikohan sopivaa laittaa somessa jotain viestiä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe