Häiritsee kun "paras" frendi hengaa exän kanssa

puntaroija

Kysyn ihan aluksi, olisiko seuraava esimerkki teidän näkökulmasta/mielestänne okei.

Oletetaan että sinä olet pari kuukautta sitten eronnut poikaystäväsi kanssa (huomioi että teillä oli superläheinen suhde niin henkisesti kuin fyysisesti)

Olet uskotellut kahelle parhaimmalle kaverille ettet halua häntä takaisin,mutta toisaalta he tietävät että oikeesti haluut sitä. Teillä on myös ollut juttua eron jälkeen ja no ollut tavallaa vieläkin mut sanotte toisillenne olevan vielä vain kavereita.

Olisiko sinun mielestäsi okei että yksi parhaimmista kavereistasi haluaa ja myös hengaa exäsi kanssa? Olisiko se oikeasti sulle muka okei?

Ja nyt sit tähä mun juttuun, eli oon juuri tässä tilanteessa. Exä kyllä tavallaan ymmärtää mutta tuo "paras" frendi ei millää älyy, ja sen perustelut on koska olen sanonut että en sitä haluu takas vaikka hän itekki on nähny miten ollaan pussattu halailtu oltu yms.

Ja nyt kun sain tietää että he puhuvat paljonkin, ja näi ni se kyllä sattui aika paljonki sydämmeen jotenki tosi paljon. Ei niinkään paljon se että tuleekohan minusta ja exästäni enään mitään vaan juuri se että se paras "frendi" ei älyy eikä tee mitää ymmärtääkseen mua.
Haluan niin pahasti haukkua häntä vaikka millä nimityksillä mutta en tee sitä pidän sisälläni.

Sattuu... Niin paljon, en edes halua olla hänen kaveri enään jos tää jatkuu... En vaa voi millää hyväksyy heidän kaveruutta. Huomatkaa et se alko vaa yhtäkkii ku se meni sille juttelee.

Tää on oikeesti niin perseestä vaikka tiedän 100 varmasti ettei exäni sitä halua sitä en pelkääkkään mutta en vaa tykkää tommosest.

Kai mä tässä vain purin pahaa oloani. Saatte toki vastailla ja samaistua mahdollisesti

2

828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esups

On se kyllä hienoo, kuinka joillain on oikeita ongelmia tässä maailmassa, ja sitten on tämä yksi idiootti, jolle tuli paha mieli kun kaverit hengaa keskenään. Oliskohan pikku hiljaa aika aikuistua?

• Eiautakuinhyväksyä

Ootte eronneet. Ihan se ja sama, mitä te "kavereina" touhuatte, et enää hallitse toista ihmistä millää tavalla, ja täten eksäsiki on TÄYSIN vapaa valitsemaa omat kaverinsa (ethän sä suhteessakaa kontrolloi, mutta vaikutat kuitenkin.) Samoin kaveris valitsee ite, ja jos paras kaveri onkin yhtäkkiä "paras" kaveri ihan vaan sen takii, että hengaa sun eksän kanssa, kannattaa miettii, kummassa se vika nyt onkaan. Ehkä jos niiden välille kehittyy jotain vakavaa, sitten voisit sanoo ettei ollu kunnon kaveri, mut muuten yhdyn Esupsiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      194
      8711
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4868
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4318
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3877
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3246
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3070
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      55
      2852
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2521
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2425
    Aihe