Onko muilla vaikeuksia herätä aamuisin? Vaikka nukkuisi kuinka hyvin ja kuinka tarpeeksi pitkät unet tahansa niin herääminen on tahmeaa ja vaikeaa. Usein lyön herätyskellon puoliunessa torkulle tai jopa kiinni ja saatan myöhästyä sieltä minne olisi tarkoitus aamulla ehtiä. Sammuttaessa herätystä en ajattele selkeästi ja olen usein unessa enkä aina välttämättä muista sammuttaneeni herätystä. Usein myös muistan herätyksen ja velvollisuudet mutta antaudun sille tutulle ajatukselle että "torkutan kerran vielä".
Muita joilla on ehdottoman vaikeaa herätä aamuisin ja tämä on jokapäiväinen (/aamuinen) kamppailu? Kuinka olette saaneet itsenne ylös sängystä aamulla? Mitkä kikat ovat auttaneet heräämiseen?
Vaikeudet herätä aamuisin
Femkerikila
2
416
Vastaukset
- Näilläyrittänypärjäillä
Ostin keittiiöön ja makuuhuoneen ovelle omat herätyskellot joissa on todella paha ääni, näin tulee noustua ainaki sängystä.
Sitten otin tavaksi että heti kun kellot oon sammuttanu, syöksyn suihkuun.
Vapaapäivinä tulee vieläki nukuttua iltapäivään ku ei ole mitään järkevää tekemistä, ja ahistaa :( - Henrietta99
Nousen nopeasti enkä jää yhtään kuulostelemaan tuntemuksiani.
Pikaisesti vaan aamupalan tekoon, radio tai telkkari auki niin saa muuta ajateltavaa kuin ahdistavat aamufiilikset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971948- 881370
- 1101153
- 761047
- 1191030
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57883- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48751- 33703