Pitäisi ostaa uusi keskusyksikkö ja netti käyttöön tuleva kone.
Sen pitäisi olla edullinen, uusi/uudehko, olisiko jollakin suositella konetta?
MItähän sellaisen teettäminen maksaisi?
Uusi keskusyksikkö nettikone
13
117
Vastaukset
- Jalaa
Esim. vaikka tällainen Dell https://www.vstore.fi/tuote/528/dell_optiplex_9010/
- tietoaaa
muuten ihan jees, mutta en halua windowsia.
- Jalaa
Sen pystyy poistamaan. Eli mikä tässä on ongelma?
- tietoaaa
siinä on se windows
No siinä on se Windows, mutta ei se sinne jää jos asennat päälle vaikku Ubuntu 16.04:sen tai jonkun muun distron. Toivottavasti et ole noin tyhmä, mitä esität.
- aaaANtero
Samo vika. Pitäis saada uus keskusyksikkö mutta sem pitäis pyörittää bf1 hyvin ja ei sais olla kallis. tuolahan oli joku cs kone mut en palaa cs:ää tekis bf1 koneen.
No siinä on se Windows, mutta ei se sinne jää jos asennat päälle vaikku Ubuntu 16.04:sen tai jonkun muun distron.
Jalaa kirjoitti:
No siinä on se Windows, mutta ei se sinne jää jos asennat päälle vaikku Ubuntu 16.04:sen tai jonkun muun distron.
Tuli väärään kohtaan vastaus...
- aaaANtero
millanen kone pitäis olla bf1 een. en tiedä mitään noista prossuist ja näyttiksistä, aika vaikee ostella konetta.
- riippuu_näytöstä
Jos pelaa pelkällä 60Hz full-hd näytöllä, siihen riittää parinsatasen ohjain eli GTX960 tai RX480 jo pyörittämään sitä ultrana, prossuksi vaikka joku i3. Alle 500€:lla saa kyllä jo koneen joka pyörittää BF1:stä sujuvasti ultrana jos näyttö on perinteinen.
1440p resoluutiolla riittää GTX1060, ja 4k-resolla GTX1080.
GTX1080 tarvitaan myös jos pelaa full-hd 144Hz näytöllä.
- melkein-ilmaiset
Miksi sen pitäisi olla uusi kun nettikäyttöön riittää aivan hyvin 10 v. vanhakin?
Niitä saa melkein ilmaiseksi.
Vasta itse ostin HP Compaq Elite 8000 SFF:n raatona, tökkäsin sisän DDR3 muistia ja kovalevyn, ja siinä oli nettikone alle kympillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904