Dannyn vanhin poika

Kehitysv

58

83774

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katso_kuvateksti

      Ei ole, vaan joku hänen ystävänsä. Erikoista kyllä, et vanhimmasta lasta ei juuri missään näy, eikä hän vilahtele Lipsasen perheen puheissakaan

    • Shja
      • Ihmettelijävaan

        Oli mielenkiintoista tietää, sillä olen usein ihmetellyt, miksi vain Juhasta ja Heidistä puhutaan (siis Dannyn lapsina). On se aikamoinen pappa tuo iso D, ei ole varmaan ollut helppoa elämä Liisa Lipsasella eikä myöskään huijatulla Armilla. Liisalla tosin ei koskaan ole ollut rahahuolia ja nyt elelee onnellisena Ruotsissa.


    • Deedeeww

      Vanhin lapsista ei myöskään mukana missään lipsasten yritystoiminnassa, ovat julkista tietoa. Ja joo ruusulankadulla nähty joskus yksityisellä tämä lapsi. Jännä juttu, että Lipsaset haluavat peittää koko asian. Julkitulo asiassa voisi antaa vertaistukea muille.

    • Äläpiilottele

      Danny kerro totuus, mitä tapahtui?!

    • Kysyn

      Onko Turo Lipsanen muka niin vaikeasti kehitysvammainen, ettei hän kykene olemaan yhteiskuvissa perheenjäsenten kanssa?

      • Anonyymi

        Joskus 30 vuotta sitten tai 35 vuotta sitten näin Turoa. Hauska sympaattinen tyyppi, jotain lievää kehitysvammaa on. Nuorimies oli sillon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus 30 vuotta sitten tai 35 vuotta sitten näin Turoa. Hauska sympaattinen tyyppi, jotain lievää kehitysvammaa on. Nuorimies oli sillon.

        Lievästi vammainen on. Olen jutellut hänen kanssaan. Mukavan tuntuinen. Tosi paljon tiesi musiikista.
        Oli joskus oman kehitysvammaisen poikani kurssikaveri erityisammattikoulutuksessa.


    • yllättävää

      Surullista, olisi hänetkin pitänyt kuvaan mukaan ottaa, jos toivon mukaan oli paikalla.

    • Anonyymi

      Kyllä vanhoissa kuvissa on mukana myös vanhin poika Turo, eikä kyllä ainakaan ulkoisesti vaikuta vammaiselta. Jotkut haluavat kulkea omaa tietään, eivät kaikien muidenkaan lapset ole julkisia eläimiä.

      • Anonyymi

        Joo ei se aina päälle päin näy, varsinkaan lapsena. Mutta laitoksessa kuulemma asuu tämä vanhin poika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei se aina päälle päin näy, varsinkaan lapsena. Mutta laitoksessa kuulemma asuu tämä vanhin poika

        Katsoin pitkästä aikaa elokuvan "Sademies". Usein vammaisella aikuisella on paremmat olosuhteet laitoksessa, kuin omaisten luona. Aivan varmasti hänestä huolehditaan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin pitkästä aikaa elokuvan "Sademies". Usein vammaisella aikuisella on paremmat olosuhteet laitoksessa, kuin omaisten luona. Aivan varmasti hänestä huolehditaan hyvin.

        Juu. Ja voi olla että on sanonut että älkää sanoko sanaakaan minusta julkisuudessa. Enhän minäkään voi Facebookissa lasten asioita selvittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei se aina päälle päin näy, varsinkaan lapsena. Mutta laitoksessa kuulemma asuu tämä vanhin poika

        oli aikoinaan töölössä hoitopaikassa nimeltä tyynelä.sielä oli myös kurikan nimipäivien kari aalto.tiedän kun olin sielä aikoinani töissä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Ja voi olla että on sanonut että älkää sanoko sanaakaan minusta julkisuudessa. Enhän minäkään voi Facebookissa lasten asioita selvittää.

        Terveydentilasta on muilla vaitiolovelvollisuus jos henkilö itse ei siitä kerro.


    • Anonyymi

      On aika salassa olleet nämä lapset vanhin syntyi 1972 eli ns. siihen aikaan pakkoavioliito, Liisa oli jo paksuna.

      Paljon pettämistä ja Dannyllä naisia ollut useita kymmeniä, onkohan lehtolapsiakin kuinka paljon, joista ei tiedetä?

      Katri-Helenasta lukien ollut pettämistä ja muita naisia. Katrikin niin sinivalkoinen, mutta useita miehiä. Arminkin kanssa surua, Armista tuli juoppo kun ei saanut lapsia ja Dannyn sinetöinyt suhdetta koskaan juoksi häntäheikkinä karkuun jo toiseen pesään. Erika oli seuraava kohde ja nyt tämä nuori tyttö, Danny juoksee häntä pystyssä loppuun asti ja tekee hallaa nuorille naisille.

      Jos on lapsia miksi ei voi tuoda niitä julkisuuteen reilusti, eihän ne ole kaapissa pidettäviä esineitä. Onko tuo Dannykaan nyt kasvattanut lapsiaan, ollut läsnä. Varmaan suvun naiset on kasvattaneet lapset.

      Lapsenlapsia ei tiedossa kuin Heidin ensimmäinen syntyi vanhoilla päivillään, pojista ei tietoa onko poikamiehiä vai perheellisiä.

      • Anonyymi

        En ole lukenut Dannysta kertovaa kirjaa. Siinä paljastanee kaikkien naisten nimet, joiden kanssa on iloinnut sängyssä tai muussa mukavassa paikassa.


      • Anonyymi

        Vaikka kellä on vaikka mimmosta suhdetta joka viikonloppu uus tai vähintään puolen vuoden välein. En minä ainakaan haluis et mun perhe asioita retostellaan julkisuudessa saatikka sitten omien lasten asioita. Jos se kymmenen jaetaan 60 vuodelle ni se on 1-2 heilaa 10 vuodessa. Kuka pistää paremmaks??


      • Anonyymi

        Tästä on ollut joskus jossain ja on varma tieto, että Armille tehtiin abortti aikoinaan. Tiedän paikkakunnan , jossa se tehtiin ja asiakirjat hävitettiin. Armilla olisi lapsi, jos olisi päättänyt pitää lapsen.


      • Kyllä tyhmyys on läsnä kovasti näissä kirjoituksissa, Danny ei tuonut ikinä lapsiaan julkisuuteen, ainoa ken oli musavideolla kappaleessa pojalleni oli Turo, loput voikin lukea tästä: https://www.is.fi/viihde/art-2000008363020.html


      • Anonyymi

        Häntä Heikki tai ei en usko että tiedät kaiken Dannyn elämästä ja mitä se muille kuulukaan.Naiset usein itse tyrkyllä niin en usko että pilaa kenenkään elämää koska Armikin olisi voinut lähteä tuskin väkisin Danny piti.Jokainen on oman elämänsä herra


    • Anonyymi

      Turo ei ole mitenkään vaikeasti kehitysvammainen. Aivan ihana nuori mies ainakin silloin kun itse häneen opiskelujen harjoitusjaksolla tutustuin 5 viikkoa. Isäänsä ihannoi ja puhui tästä jatkuvasti mutta kertaakaan en isää tuona aikana vierailemassa nähnyt :( Äiti kyllä kävi.

      • Anonyymi

        Vaitiolovelvollisuus!?Koskee myös opiskelijoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaitiolovelvollisuus!?Koskee myös opiskelijoita

        Öööö, missä kohtaa tuossa tekstissä vaitiolovelvollisuus menee rikki? Kukaan ei tiedä tässä ketjussa että missä tuo kirjoittaja on opiskelujensa aikana ollut harjoittelemassa☝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öööö, missä kohtaa tuossa tekstissä vaitiolovelvollisuus menee rikki? Kukaan ei tiedä tässä ketjussa että missä tuo kirjoittaja on opiskelujensa aikana ollut harjoittelemassa☝️

        Paljastaa henkilöön liittyviä tietoja, joita on saanut tietoonsa harjoittelujaksolla. Ei tarvitse olla paikkaa mainittukaan, jotta vaitiolovelvollisuutta on rikottu.


    • Anonyymi

      Turosta ei ole julkisuudessa mitään, miksi?

    • Anonyymi

      Onko Helmen kanssa Taimaassa vaiko etsimässä nuorempaa

      • Anonyymi

        Mitä sitten jos etsiikin nuorempaa itse nuo naiset hänen kanssaan menee tuskin tarttee väkisin ottaa


    • Anonyymi

      On yksi lapsi vaikeasti kehitysvammainen. Hän pystyy liikkumaan normaalisti, mutta puhe on "jankuttavaa" eli kysyy koko ajan samoja kysymyksiä vaikka olisi saanut niihin jo vastaukset. Muuten positiivinen ja sosiaalinen mies.

    • Anonyymi

      Danny harrastaa nuoria naisia, jotka ovat häntä noin 60 v nuorempia. Danny tekee itsestään pellen. Kaikkihan sen tietää, että raha ja kuuluisuus kiinnostaa nuoria tyttösiä.

      • Anonyymi

        Musta varsin charmikas... Ikä eroo 30v ripiat. Komistus aina ollut.. Antaa hänen olla. 🥰


    • Anonyymi

      Toivottavasti näitä sivuja lukee Helmin ja Erikan vanhemmat. Armin kohtalo varmasti puhuttaa. Mä ottaisin oman tyttöni pois on aika vaarallista peliä.

      • Anonyymi

        Helppo homma kun täysi- ikäisistä on kyse😂 kotiinko kädestä talutat ja sanot Soo, Soo.


      • Anonyymi

        Erica ja Helmi ovat täysiikäisiä aikuisia naisia. Ei heitä enää vanhemmat ota pois yhtään mistään. He määräävät itse itsestään


      • Anonyymi

        Tuskin Danny ketään väkisin pitää kyllä Helmi ihan itse viihtyy Dannyn kanssa eikä ole mitään vaarallista peliä


    • Anonyymi

      Ja piiri pieni pyörii.Antakaa jo olla.
      Keskittykää omiiin asioihinne.
      Onhan meidän presidentti parimmekin pitänyt lapsensa Poissa julkisuudesta.
      Onneksi Danny pysyy pinnalla näiden kirjoitusten johdosta.Kääntyy vain hyödyksi hänelle.

      • Anonyymi

        Mitä onnea on tuon papan pinnalla pysymisessä? Kerkeää vielä pilata lisää nuoria naisia ennen kuolemaansa!? Täytyy olla jo pahasti vanhuudenhöperö, jos on ylpeä saamastaan julkisuudesta, kun hänelle nauretaan ja halveksitaan. Yök ukko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä onnea on tuon papan pinnalla pysymisessä? Kerkeää vielä pilata lisää nuoria naisia ennen kuolemaansa!? Täytyy olla jo pahasti vanhuudenhöperö, jos on ylpeä saamastaan julkisuudesta, kun hänelle nauretaan ja halveksitaan. Yök ukko!

        Tuo Dannyn tuulitukka varmaan hurmaa nuoria naisia! Voi helevata kuitenkii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä onnea on tuon papan pinnalla pysymisessä? Kerkeää vielä pilata lisää nuoria naisia ennen kuolemaansa!? Täytyy olla jo pahasti vanhuudenhöperö, jos on ylpeä saamastaan julkisuudesta, kun hänelle nauretaan ja halveksitaan. Yök ukko!

        Olen samaa mieltä, että vanhuksella ei ole enää harkintakykyä ja vielä hän jaksaa köpötellä, mutta tuskin tytöt "sauvaa" enää kannattelee!


    • Anonyymi

      Ystävä on, niin siinä kuvassa mainitaan.

    • Anonyymi

      Lailla pitäis kieltää lisääntyminen....
      maassa.

    • Anonyymi

      Surullista. Hän on Suomen hyväksyityn naisten naurattaja. Hu Hu missä on meidän oma tunto,kun me hyväksytään????jutut hänen lapsen lapsen lapsesta, näin minä näen asjat 19 v tyttö?????? En voi hyväksyä . Ehkä olit joskus se ISO D.Nyt olet jotain ihan muuta.En viitsi sanoa mitä.T.TARJA

      • Anonyymi

        Jospa isollaD:llä on pieni d, niin täytyy jotenkin korostaa miehisyyttä ja johan ikäkin kertoo että se on surkastunu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa isollaD:llä on pieni d, niin täytyy jotenkin korostaa miehisyyttä ja johan ikäkin kertoo että se on surkastunu!

        Kyllä Dannylla on ISO ...


    • Anonyymi

      Isän synnit ei kulje pojille.Ainakin toivon ,niin tässä tapauksessa. Armiin nähden uskon,että molemmilla puhui raha,niin Liisalla kuin Dannylla.ja Armi oli vaan te tiedätte mitä. NAPPULA.Ihmisille jotka ei halunnut nimeään lokaan. T. Niisa.

    • Anonyymi

      Hävetkööt vanha ukko,Dani!Eikö hän tajua,etteivät nuoret tytöt hänestä muuta halua,kuin RAHAA!!!

    • Anonyymi

      Huhhuh

      • Anonyymi

        Ilkka laukoo hehtaarin pyssyllä maaliin. U ghh


    • Anonyymi

      Danny on kova äijä . Ihailen. Voi kun vanhana pystyisi samaan😀

    • Anonyymi

      Itse olin samassa koulussa Leppävaarassa turon kanssa kyllä vaan eri luokalla . Muistan turosta ne välitunnit kun hän hortoili aidan vieressä ja jos lentokone meni ohi hän laitto kädet korville ja alkoi huutamaan kun sikaa tapetaan. Myös kari Tapion poika oli samassa koulussa musiikkiluokalla en koskaan nähnyt hänen isää mutta äidin näin usein hänellä oli kaunis pitkä vaalea tukka sen muistan hyvin

    • Anonyymi

      .....

    • Anonyymi

      Tyhmiä ihmisiä kommentoi asioita joista ei tiedä yhtikäs mitään. Mitä se teille kuuluu toisten asiat? Hommatkaa oma elämä!!!

    • Anonyymi

      Eikö teillä muuta ihmeteltävää ja kauhisteltavaa ole? "Peitelty salaisuus" vie ajatukset suoraan 1800- luvulle.
      Eivät kaikki julkisuudenhenkilöt tuo lapsiaan ja heidän kuulumisiaan julkisuuteen ja Seiskan sivuille. He antavat lastensa itse valita aikuisina.
      Sitäpaitsi onko mahdollinen kehitysvamma joidenkin mielestä vielä 2022 häpeä?🙄

    • Anonyymi

      mitä vitun asiantuntijoita täällä on on mainittu yhdessä dannyn elämän kerrassa v 2000

      • Anonyymi

        Danny ei kerro mitään lapsestaan Turosta, tyttärestään Heidistä hyvin vähän. Luulen että lapset ovat tehneet Ilkka isäänsä pesäeron jo ajat sitten.


    • Anonyymi

      Ok.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4266
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1704
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1116
    10. 22
      1076
    Aihe