Aivokasvain?

sdvfbgfvcvf

Mulla on ollut nyt 8 kuukauden ajan oireita, jotka voisivat ehkä viitata aivokasvaimeen. Maaliskuussa tuli ensimmäinen oire kun kävelin normaalisti eteenpäin ja yhtäkkiä sitten pysähdyin. Huimasi enkä päässyt liikkumaan, mutta se meni ohi kun minut talutettiin istumaan. Parin päivän päästä sitten mua pyörrytti taas ja enkä meinannut pysyä pystyssä kuin jalat lähti alta ja kaaduin monta kertaa. En muista minkälaisia oireita mulla oli keväällä, mutta kesällä mulla oli usein kovaa päänsärkyä ja heräsin usein aamuyöstä kovassa päänsäryssä oksentamaan.
Nyt syksyllä mulla on ollut joka päivä vihlovaa päänsärkyä oikealla puolella takaraivossa ja paineentunnetta päässä. Viikoittain mulla on myös migreenintyyppisiä kohtauksia, jolloin kipu on sietämätöntä ja pitää käydä parin tunnin väein oksentamassa. Viime yönä heräsin oikeassa silmässä tuntuvaan särkyyn ja paineeseen, mutta se meni sitten aamuun mennessä ohi ja aamulla taas takaraivosta vihloi kovasti.
Huimausta mulla on myös, mutta vähemmän kuin päänsärkyä.
Näen myös kaksoiskuvia, jos vaikka katson sormea läheltä niin näen taustalla olevat esineet kahtena. Pimeässä huoneessa jos tuijotan jotain valkoisella seinällä olevaa esinettä niin se usein peittyy kokonaan valkoieksi eli en näe sitä ollenkaan.

Pääsiskö näillä oireilla kuinka helposti pään kuvaukseen ja onko tässä mahdollista että oireiden taustalla olisi aivokasvain?

4

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkäriin.heti

      Mitä odotat! Oireet otettava vakavasti!

    • Puoliaivo

      Nuo näköjutut ainakin ihan normihommia...jos tarkentaa katseensa vaikka siihen sormeen joka on lähellä niin taustalla näkyvät systeemit kahdentuu...ja tuokin on ihan tuttu tilanne että jos katsoo jotain kohdetta seinällä tai oikeastaan sen kohteen viereen niin jossain kohdin se katoaa, en tiedä mikä sokea piste ja ilmiö kyseessä

    • elä85

      Hei. Minä sain nuorena 11-vuotiaana pääkipuja, väsyin ja ruoka ei maistunut. Äiti vei lääkärille ja se sanoin että migreeniä nuorilla alkaa tulla. Sitten alkoi näky heikentyä ja kokoajan huononi. Jonain päivänä kirjoittelin paperia ja oli ihan jotain outoja sanoja. Äiti ihmetteli ja sitten kohtaus. Ambulanssi ja magneettikuvaus. Siitä sitten iso pahanlaatuinen aivokasvain. Tyksiin kiidätys.

    • hoitajatäti

      Minä en odottelisi yhtään. Itse hoitajana nähnyt surullisia tapauksia kun potilasta ei ole otettu todesta vaan laitettu kaikki psyyken piikkiin. Hoitoon vasta kun todella alkaa tapahtua, ja se sitten liian myöhään.
      Ehdottomasti pitää vaatia tutkimukset!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe