Mulla on ollut nyt 8 kuukauden ajan oireita, jotka voisivat ehkä viitata aivokasvaimeen. Maaliskuussa tuli ensimmäinen oire kun kävelin normaalisti eteenpäin ja yhtäkkiä sitten pysähdyin. Huimasi enkä päässyt liikkumaan, mutta se meni ohi kun minut talutettiin istumaan. Parin päivän päästä sitten mua pyörrytti taas ja enkä meinannut pysyä pystyssä kuin jalat lähti alta ja kaaduin monta kertaa. En muista minkälaisia oireita mulla oli keväällä, mutta kesällä mulla oli usein kovaa päänsärkyä ja heräsin usein aamuyöstä kovassa päänsäryssä oksentamaan.
Nyt syksyllä mulla on ollut joka päivä vihlovaa päänsärkyä oikealla puolella takaraivossa ja paineentunnetta päässä. Viikoittain mulla on myös migreenintyyppisiä kohtauksia, jolloin kipu on sietämätöntä ja pitää käydä parin tunnin väein oksentamassa. Viime yönä heräsin oikeassa silmässä tuntuvaan särkyyn ja paineeseen, mutta se meni sitten aamuun mennessä ohi ja aamulla taas takaraivosta vihloi kovasti.
Huimausta mulla on myös, mutta vähemmän kuin päänsärkyä.
Näen myös kaksoiskuvia, jos vaikka katson sormea läheltä niin näen taustalla olevat esineet kahtena. Pimeässä huoneessa jos tuijotan jotain valkoisella seinällä olevaa esinettä niin se usein peittyy kokonaan valkoieksi eli en näe sitä ollenkaan.
Pääsiskö näillä oireilla kuinka helposti pään kuvaukseen ja onko tässä mahdollista että oireiden taustalla olisi aivokasvain?
Aivokasvain?
4
71
Vastaukset
- lääkäriin.heti
Mitä odotat! Oireet otettava vakavasti!
- Puoliaivo
Nuo näköjutut ainakin ihan normihommia...jos tarkentaa katseensa vaikka siihen sormeen joka on lähellä niin taustalla näkyvät systeemit kahdentuu...ja tuokin on ihan tuttu tilanne että jos katsoo jotain kohdetta seinällä tai oikeastaan sen kohteen viereen niin jossain kohdin se katoaa, en tiedä mikä sokea piste ja ilmiö kyseessä
- elä85
Hei. Minä sain nuorena 11-vuotiaana pääkipuja, väsyin ja ruoka ei maistunut. Äiti vei lääkärille ja se sanoin että migreeniä nuorilla alkaa tulla. Sitten alkoi näky heikentyä ja kokoajan huononi. Jonain päivänä kirjoittelin paperia ja oli ihan jotain outoja sanoja. Äiti ihmetteli ja sitten kohtaus. Ambulanssi ja magneettikuvaus. Siitä sitten iso pahanlaatuinen aivokasvain. Tyksiin kiidätys.
- hoitajatäti
Minä en odottelisi yhtään. Itse hoitajana nähnyt surullisia tapauksia kun potilasta ei ole otettu todesta vaan laitettu kaikki psyyken piikkiin. Hoitoon vasta kun todella alkaa tapahtua, ja se sitten liian myöhään.
Ehdottomasti pitää vaatia tutkimukset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838