Voi - sinä rakas Juhani Pellikka, olit puheessasi, jonka juuri kuuntelin, kuin se kuuluisa toimittajasetä Pellikka joka korjaa virheet, kuten sinunkin virheet, jos hän olisi vielä teräskunnossa tai jos enää elääkään ja jonka etunimen olen jo unohtanut, mutta 60 luvulla se minua miellytti, kuten sinä Juhani Pellikka 2016 luvulla, oliko hän Äitisi tai isäsi? Jos Juhani satut joskus käymään täällä, niin lue tämä viestini.
Kuuntelin syvällä kunnioituksella nauhasi tuolta You-tubesta, joku oli laittanut siitä linkin tänne taululle kuunneltavaksi. Kuka oli se ihana ihminen, joka sen linkin tänne laittoi? Epäilen että se olit sinä itse, koska en usko että täällä on muita niin ihania rakastettavia puhujia, jotka voisivat tänne linkittää Ihanaa puhettasi, joka tuli sydämestäsi.
Eikö Juhani olekin ihana asia olla uskomassa? Voi Rakas Juhani olet kiitetty, kiitetty! Muistan kun kiitoksen äänet vielä kuuluivat Kuulioilla, nyt ne ovat kaionneet, kuin Rakkaamme edesmenneen helluntaiveljemme Konsta Jylhän viulu, eikä siellä salissasi jossa pidit ihanan puheen tainnut olla enää kuuliotakaan, saati kiittäjiä. Niin on rappio syönyt Kuuliakunnan.
Toista se oli vielä hetki sitten, Rakkamme Niilo Ylivainion sanoja lainatakseni "En edes Syvärin juoksuhaudoissa tuntenut niin valtavan suurta tuskaa ja kärsimystä, minkä tunsin öisellä Kempeleen kadulla havaitessani sen, kuinka keskioluen humaluttama maahanmuuttajanuoriso oli päässyt valloilleen! :(
Minulle jäi Ihanasta puheestasi vain yksi kohta epäselväksi, eli se kuka niitä sinun ihanasti, palveluhengessä laatimiasi papereita jakoi ja kenelle,? Ja mitä niissä luki, Puniikeistako? Vai puhuitko yksiksesi paperia samalla raksuttaen, kuin sillä silmällä ikään kuin niitä joku jakaisi Kuulioille? Minusta on kaunista ylläpitää positiivisen ajattelun hedelmää, puhua ikään kuin kuulioille vaikkei heitä olisikaan. Kyllä niitä sitten taas tulee, kun etsikkoaika antaa myöden.
Rakkain terveisin, entinen v-lestadialainen, nyttemmin vapaakirkonäiti- Memmi.
Voi voi voi ja vielä kerran voi!
15
331
Vastaukset
- LUCIFEERUS666
##Vai puhuitko yksiksesi paperia samalla raksuttaen, kuin sillä silmällä ikään kuin niitä joku jakaisi Kuulioille?##
Tuo minullakin tuli ekana mieleen. - avustajansa
Hän oli hyvä puhuja tuossa viteolla, hänestä ollaan kahta mieltä. Hän itse on eri mieltä mitä kaikki muut. Eli kaksi eri mieltä hänestä on olemassa.
Tässä
a) kaikkien muiden sekä
b) Hänen itsensä mieli - linkin muodossa:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14521773/kesitas-on-hirvio - potatisfarmari
Kalakkuna vaekuttaa muuntaotumiskykyseltä kirijottajalta, siltä aenae minusta vaekuttaapi tuon avvaoksen perusteella.
- Kalakkuna_täs-
sä.
En minä tuota alotusta oo kirjottanu, mutta silti se minusta on hyvä ko siinä on salattua ja kätkettyä monimielistä huumoria. Minä en nyt oo jaksanu kirjoittaa tänne mittää kun se täpsäväläene pottuvarmarikaan ei oo kirjottanu mulle ja mulla meni koko eilinen päevä ku kuuntelin suviseuroja Lopelta. Sieltä oli eilettäen palstalla monta linkkiä. Kaeken voette kuunnella tästä:
http://www.suviseurat.fi/2012/fi/seuraohjelma/aanitteet/ - Tässä_oekea
Kalakkuna_täs- kirjoitti:
sä.
En minä tuota alotusta oo kirjottanu, mutta silti se minusta on hyvä ko siinä on salattua ja kätkettyä monimielistä huumoria. Minä en nyt oo jaksanu kirjoittaa tänne mittää kun se täpsäväläene pottuvarmarikaan ei oo kirjottanu mulle ja mulla meni koko eilinen päevä ku kuuntelin suviseuroja Lopelta. Sieltä oli eilettäen palstalla monta linkkiä. Kaeken voette kuunnella tästä:
http://www.suviseurat.fi/2012/fi/seuraohjelma/aanitteet/ja alkuperänen kalakkuna. Täällä on totella hauskaa. Mutta ei oo mitään sitä vastaan, että kalakkunan nimellä julistetaan evankelijumia. Kuunnelkaapa tuota:
http://www.oulunrauhanyhdistys.fi/player/
Kiitos kommentista, mutta yhden mokan teit?
Miksi kiroat minut? - Voi ja vielä voi?
Se on pahin kirous, minkä voi toiselle antaa.
Jos luet Raamattua, et voi olla törmäämättä siihen.
Matt. 11:21
"Voi sinua, Korasin! Voi sinua, Betsaida! Jos teidän kaduillanne tehdyt voimateot olisi tehty Tyroksessa tai Sidonissa, niiden asukkaat olisivat jo aikoja sitten verhoutuneet säkkiin ja tuhkaan ja kääntyneet.
Miten heille kävi? Jumala Hävitti heidät, mutta miten naapurikaupungeille, ovat vielä tänäänkin voimissaan.
Jo VT kiroaa aiheesta; 4.Mooseksen kirja:
21:29 Voi sinua, Mooab! Sinä hukuit, Kemoksen kansa! Poikiensa hän salli tulla pakolaisiksi, tytärtensä amorilaisten kuninkaan Siihonin vangeiksi
22:37 Ja Baalak sanoi Bileamille: "Enkö minä vartavasten lähettänyt kutsumaan sinua? Minkätähden et tahtonut tulla minun luokseni? Enkö minä muka voi sinuapalkita?
Olet pannut päälleni kirouksen, onko se tarkoituksellista ja kristillistä.
Mieti sitä, mitä Jeesus siitä sanoo; Apostolien teot:
23:5 Ja Paavali sanoi: "En tiennyt, veljet, että hän on ylimmäinen pappi; sillä kirjoitettu on: 'Kansasi ruhtinasta älä kiroa
Kiroaminen oli antiikin aikaan sama, mitä murha? Haluatko todella tappaa minut.
En avaa sitä, mitä Jumalan Sana sanoo toisen ihmisen kiroamisesta, joten elä sen kanssa, jos haluat, mutta en koe ansainneeni kiroamistasi.
Elät nyt kiramisen ketjussa kanssani.
Siunausta Sinulle.
Kes- memmi_vielä_lisää
Miki et vastannut kysymymseeni, rakkaani?
"Vai puhuitko yksiksesi paperia samalla raksuttaen, kuin sillä silmällä ikään kuin niitä joku jakaisi Kuulioille? " - memmi69v
Juhani, älä usko tuota feikkiä tuossa. Minä olen avaaja!!!!!
Ihanaa että sinä olet käynyt lukemassa viestisini. Voi rakas Juhani, Olet kiitetty!
Mutta Juhani Pellikka, kysyit miksi kiroan sinut? En minä kiroa sinua, en ketään muutakaan. Kiroaminen on syntiä, eikä se kuulu koskaan minun repertuaaseihini.
Minun tajuntaani ei koskaan mahtunut se tosiasia, että Sinä aloit noiden feikkien kanssa keskustelemaan ja Raamatun paikkoja vaihtamaan.
Käsitä edes sinä Rakas Juhani Pellikka että keskusteleminen tuolla Heidän tasolla kuulostaa psykopaattiselta hirviökeskustelulta. Onhan Juhani Rakas sinustakin sellainen Jumalan pilkkaa ja maallisella tasolla vähintään Sinun rikokseen yllyttämistä.
Minä kerron, että minä YLLÄTYIN, en tiennytkään että sinä JUHANI rakas PELLIKKA, kun nyt tunnustit ja paljastit olevasi Kesitas????????????????????, Nyt minä olen vähän pettynyt sinuun. Paljonkin.
Minä kuuntelin Rakkauden hengessä puheesi, mutta nyt kun ymmärrän mikä sinun Juhani Pellikka sydämesi tila on, niin en tiedä jaksanko enää elää nyyyyh :((
Sinulla Juhani Pellikka taitaa olla kaksimielinen jakomielihäiriö?
Kesitas 24.11.2015 17:38
Kepulainen Pääministeri on kaiken pahan alkuunpania ja Valtuustossa lestadiolais- keput ajoivat tilojen vuokraamista, pystyssä taputtaen, sopulit olivat jo omaksuneet asian ja heillehän raiskaus on arkipäivää.
Kesitas 10.3.2016 6:44
Miten pitäisi kirjoittaa esimerkiksi pedofiliasta, että siihen sisältyisi ihannointia sekä hyväksyntää? Tämä omien lasten nainti, sekä treenaukset mm. Ranualla oli -70- 80 luvulla hyvin leimallista ja tapauksia oli tuhansia.
Kesitas 27.9.2014 10:31
"Jo otetaan esim Oulun alue, muualla sitä ei esiinnyt, kun teillä ja tapahtumia on satoja, ellei jo tuhatkin." (hänen mukaan muualla /(voi ymmärtää myös "muilla ihmisillä"/) ei esiinny pedofiliaa)
"Kukaan muu tähän ei pysty, kun te, asia joka oli minun nuoruudessa jotenkin itsestään selvyys." (muut ei pysty vastaavaan pf, ja hänen nuoruudessa pf oli itsestäänselvyys)
"Mutta kun et ole VL, et ehkä ole joutunut raiskatuksi" (arvio vastakirjoittajasta)
Kesitas 17.9.2014 20:22
"Täältä löytyy VESTADIOLISEN OIKUS Oulussa.. Veikko Vihelä raiskasi ja hyväksikäytti 14 lasta? Mitkä oikeus Hänellä on Suomen Oikeudessa, 70 pv ehtoollista?" (Kesitas Henna Oikariselle).**
Näinhän se VL mafia toimii? eikö vaan. He pelastivat omansa?
Muualla jo neljän lapsen jutusta tulee ”penaltia” useampi vuosi. Näin toimii SRK kristillisyys. Eihän siinä tule kun 5 pv yhtä kohti. Halpaa se on jatkaa Vihelän hippalointia
Kesitas kirjoitti toukokuussa 2013:
""Kaikesta näkee, että mielesi on saastainen. Näet kaikessa vain seksuaalisuutta.
Sairastat ilmeisesti samaa addiktiota, kun valtaosa koko VL liikkeen isistä, jotka raiskaavat kesäisesti pukeutuneita ala- ikäisiä lapsiaan
Kesitas 23.10.2014 19:15
Vai vähättelet pedofiliaa? Mikään "uskonnollinen" järjestö ei vedä teille mitään vertaa, niin järjestelmällistä menetelmänne lasten nainneissa oli ja on osin vieläkin Pohjois- Suomessa
Kesitas 13.1.2015 23:14
Hieman katsantoa, kuka valehtelee?
Jäi vielä mainitsematta, että onko asiantuntia ehkä SRK;n pedofilia salaaja?? Sopisi kuvioihin. Siellä niitä on muutamia? Jos useampia nimeä, teillä kuitenkin -60 luvulta lähtien tuhansia....Muhonen saattaa kirjoittaa niin, kuten sanoit, mutta ongelmana on olettamus, Hänen näkemys ja vailla yhtään nimeä. Esillä oli kolme, joista yksi todettiin syyttömäksi....Ei taida riittää pesemään teidän pesäänne. Täällä Oulun alueella on mm. Vihelöitä ja Myllymäkejä tuomiolla joka kuukausi.
Minun älykkyyttäni on palstalla ehkä eniten, Melperiä lukuun ottamatta ja olen vakuuttunut, että sen tekee huomattavasta heikoimmilla varustetut lestat.
Kesitas 29.1.2015 17:03 Voidaan myös kysyä; Suosiko Hän näitä R- ritareita. Hänelle riitti se, että Isän ohje oli ottaa heidät hengiltä.
Kesitas 3.7.2015 15:10
Jos minulta kysyt , olen Uudestisyntynyt Jeesuksen opetuslapsi ja kunnioitan Isän määräyksiä.
Kesitas 14.7.2015 20:22
Olen toiminut 6 vuotta työssä, jossa potilas on ilkosillaan, mutta tein vain työni, en kuten VL, raiskannut. - en.kes.itse
memmi69v kirjoitti:
Juhani, älä usko tuota feikkiä tuossa. Minä olen avaaja!!!!!
Ihanaa että sinä olet käynyt lukemassa viestisini. Voi rakas Juhani, Olet kiitetty!
Mutta Juhani Pellikka, kysyit miksi kiroan sinut? En minä kiroa sinua, en ketään muutakaan. Kiroaminen on syntiä, eikä se kuulu koskaan minun repertuaaseihini.
Minun tajuntaani ei koskaan mahtunut se tosiasia, että Sinä aloit noiden feikkien kanssa keskustelemaan ja Raamatun paikkoja vaihtamaan.
Käsitä edes sinä Rakas Juhani Pellikka että keskusteleminen tuolla Heidän tasolla kuulostaa psykopaattiselta hirviökeskustelulta. Onhan Juhani Rakas sinustakin sellainen Jumalan pilkkaa ja maallisella tasolla vähintään Sinun rikokseen yllyttämistä.
Minä kerron, että minä YLLÄTYIN, en tiennytkään että sinä JUHANI rakas PELLIKKA, kun nyt tunnustit ja paljastit olevasi Kesitas????????????????????, Nyt minä olen vähän pettynyt sinuun. Paljonkin.
Minä kuuntelin Rakkauden hengessä puheesi, mutta nyt kun ymmärrän mikä sinun Juhani Pellikka sydämesi tila on, niin en tiedä jaksanko enää elää nyyyyh :((
Kesitas 24.11.2015 17:38
Kepulainen Pääministeri on kaiken pahan alkuunpania ja Valtuustossa lestadiolais- keput ajoivat tilojen vuokraamista, pystyssä taputtaen, sopulit olivat jo omaksuneet asian ja heillehän raiskaus on arkipäivää.
Kesitas 10.3.2016 6:44
Miten pitäisi kirjoittaa esimerkiksi pedofiliasta, että siihen sisältyisi ihannointia sekä hyväksyntää? Tämä omien lasten nainti, sekä treenaukset mm. Ranualla oli -70- 80 luvulla hyvin leimallista ja tapauksia oli tuhansia.
Kesitas 27.9.2014 10:31
"Jo otetaan esim Oulun alue, muualla sitä ei esiinnyt, kun teillä ja tapahtumia on satoja, ellei jo tuhatkin." (hänen mukaan muualla /(voi ymmärtää myös "muilla ihmisillä"/) ei esiinny pedofiliaa)
"Kukaan muu tähän ei pysty, kun te, asia joka oli minun nuoruudessa jotenkin itsestään selvyys." (muut ei pysty vastaavaan pf, ja hänen nuoruudessa pf oli itsestäänselvyys)
"Mutta kun et ole VL, et ehkä ole joutunut raiskatuksi" (arvio vastakirjoittajasta)
"Täältä löytyy VESTADIOLISEN OIKUS Oulussa.. Veikko Vihelä raiskasi ja hyväksikäytti 14 lasta? Mitkä oikeus Hänellä on Suomen Oikeudessa, 70 pv ehtoollista?" (Kesitas Henna Oikariselle).**
Näinhän se VL mafia toimii? eikö vaan. He pelastivat omansa?
Muualla jo neljän lapsen jutusta tulee ”penaltia” useampi vuosi. Näin toimii SRK kristillisyys. Eihän siinä tule kun 5 pv yhtä kohti. Halpaa se on jatkaa Vihelän hippalointia
Kesitas kirjoitti toukokuussa 2013:
""Kaikesta näkee, että mielesi on saastainen. Näet kaikessa vain seksuaalisuutta.
Sairastat ilmeisesti samaa addiktiota, kun valtaosa koko VL liikkeen isistä, jotka raiskaavat kesäisesti pukeutuneita ala- ikäisiä lapsiaan
Kesitas 23.10.2014 19:15
Vai vähättelet pedofiliaa? Mikään "uskonnollinen" järjestö ei vedä teille mitään vertaa, niin järjestelmällistä menetelmänne lasten nainneissa oli ja on osin vieläkin Pohjois- Suomessa
Kesitas 13.1.2015 23:14
Hieman katsantoa, kuka valehtelee?
Jäi vielä mainitsematta, että onko asiantuntia ehkä SRK;n pedofilia salaaja?? Sopisi kuvioihin. Siellä niitä on muutamia? Jos useampia nimeä, teillä kuitenkin -60 luvulta lähtien tuhansia....Muhonen saattaa kirjoittaa niin, kuten sanoit, mutta ongelmana on olettamus, Hänen näkemys ja vailla yhtään nimeä. Esillä oli kolme, joista yksi todettiin syyttömäksi....Ei taida riittää pesemään teidän pesäänne. Täällä Oulun alueella on mm. Vihelöitä ja Myllymäkejä tuomiolla joka kuukausi.
Minun älykkyyttäni on palstalla ehkä eniten, Melperiä lukuun ottamatta ja olen vakuuttunut, että sen tekee huomattavasta heikoimmilla varustetut lestat.
Kesitas 29.1.2015 17:03 Voidaan myös kysyä; Suosiko Hän näitä R- ritareita. Hänelle riitti se, että Isän ohje oli ottaa heidät hengiltä.
Kesitas 3.7.2015 15:10
Jos minulta kysyt , olen Uudestisyntynyt Jeesuksen opetuslapsi ja kunnioitan Isän määräyksiä.
Kesitas 14.7.2015 20:22
Olen toiminut 6 vuotta työssä, jossa potilas on ilkosillaan, mutta tein vain työni, en kuten VL, raiskannut.Muta eikö Hän olut okiassa ?
https://www.youtube.com/watch?v=agQ9FHBIqb4
Suosittelen kuleman Häen puheen ? - siltieisanonutmitään
Ehkä oikusessa. Hänen äänensä kuului, Hänen kuvaansa ei näkynyt.
Onko Hänellä lainkaan fyysistä ruumista? Ollee Olento. - LUCIFERUS666
##Siunausta Sinulle. Kes ##
Sinultako? Salli mun nauraa, mutta ethän sä tosissasi ollu
- make...van
Jussuhvi on näköjään yelntänyt itsensä ylimmäiseksi papiksi ja ryhtinaaksa! Yeltänyt? Ylentänyt tarkoittaa Hän. Ruhtinaaxikin, tsrkoittaa Hän. Tarkoittaa Hän, tulihan Se sieltä! Kutsuttakoon Häntä tästaklren no, tästalkaen nimellä Jussuf Ben Bellicca aus Cembeles. No pentele, Häntä siis.
Sus Siunatkoon Häntä! Älkäämme kirotko Häntä enää! Surkutella sen sijaan voinemme. Siis voi, voi, voi, voivoivoiv Häntä!
Saattaa olla, että Hän ei itsensä ylentämisen jälkeen enää vaivaudu meidän tavallisten pariin jalkautua viisauksiensa muodossa, joten jäämme kaipaamaan Häntä ja jstkamaan elämäämme ihanassa jälleennäkemisen Toivossa. Jatkamaan toivossa. - repesinnnnnnnnnn
:))))))))))))))))))))))))))))))))) - TEUTA11
UPEA AVAUS.
HIENOSTETUN SHARMANTTI AVAAJA HELLUNTAI UKKOSSA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969