Kesitas on hirviö

Ihmisoikeusloukkaus

Kesitaksen lausunto kehitysvammaisista on ala-arvoisinta näkemääni tähän mennessä. Kesitaksen puheenparsi lähentelee natsien näkemystä kehitysvammaisista.

"Oulunsalossa niitä näkee, narussa kiinni solmulla joka toisessa päiväkodissa? Syy pakkosynnytys vaikka olisi 60 vuotias äiti"

Olen syvästi pettynyt kristittynä itseään pitävään wannabejuutalaiseen.

77

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • G.Tervakeuhko

      Ei pidä pilkata vammaisia, olivstpa ne oulunsalossa tai kempeleessä....

    • ootOutoKyllä

      Oletko oikeasti pitänyt Pellikkaa jonkintasoisena uskonnollisena henkilönä?

      • emmental7

        Emme


    • oulunsalolainen

      Olette naurettavia, ei Kes pilkannut eikä analysoinut kehitysvammaisia, ainoastaan vastasi kysymykseen.

      Naurettavaa lestaporukkaa, hyeenoja, käytte kimppuun vaikka avaajahan se asian julki toi.

      • asut.täällä

        Et ole vaan kempeleläinen.rikollinen, joka pelästyi.

        Kukaan täällä ei sinua puolustaisi, eikä noin nopealla aikataululla täältä.löytyisi edes toista hullua avaamaan viestiä luettavaksi.


    • 66-666

      Tässä voi tutustua Juhaniin, siis Kesitakseen.

      Varoitus: Jos olet tietoinen Juhanin rikoksista tällä palstalla ja kuuntelet tuon puheen nauhan nyt, niin aiheutuva ristiriita niiden välillä saattaa tukehduttaa sinut nauruun.



      https://www.youtube.com/watch?v=agQ9FHBIqb4



      Nyt kun olet avannut tämän ketjun luettavaksi, niin keskustellaan sitten lisää. Kysynkin millaisia ajatuksia Kesitas herätti Sinussa, tämän videon kautta?

      • tyhmyyden.perikuva

        en usko että kukaan on jaksanut tota änkytystä kuunnella minuuttia - paria kauemmin. videon avaajia näyttäisi olleen 66 klikkauksen verran. eihän tossa tapahdu mitään, ei osaa edes jeesusta lausua...., jotain jezuten kuuluu, sitten nielaisee ja lopuksi kätkee tyhmyyden yskäisyyn, köh köh..
        heikko esitys vaikka paperista lukee, mutta siinäkään ei sanottu mitään.


    • kopionpa.minäkin

      Olen jo vuosia seurannut teitä palstalaisia, avaajaa, hellareita, lestadiolaisia ym. Kauhulla ja säälillä.

      Minun tajuntaani ei koskaan mahtunut se tosiasia, että ryhdyitte tuon kanssa keskustelemaan. Käsitättekö te uskovaisen nimeä kantavat hellarit ja muut,, että keskusteleminen tuolla tasollanne, tämän psykopaatin hirviön kanssa, on Jumalan pilkkaa ja maallisella tasolla vähintään rikokseen yllyttämistä.
      Minä kerron, tämän kerran, että lopettakaa ja ilmoittakaa poliisille, jos jotenkin haluatte palstan parasta!


      Kesitas 24.11.2015 17:38
      Kepulainen Pääministeri on kaiken pahan alkuunpania ja Valtuustossa lestadiolais- keput ajoivat tilojen vuokraamista, pystyssä taputtaen, sopulit olivat jo omaksuneet asian ja heillehän raiskaus on arkipäivää.

      Kesitas 10.3.2016 6:44
      Miten pitäisi kirjoittaa esimerkiksi pedofiliasta, että siihen sisältyisi ihannointia sekä hyväksyntää? Tämä omien lasten nainti, sekä treenaukset mm. Ranualla oli -70- 80 luvulla hyvin leimallista ja tapauksia oli tuhansia.

      Kesitas 27.9.2014 10:31
      "Jo otetaan esim Oulun alue, muualla sitä ei esiinnyt, kun teillä ja tapahtumia on satoja, ellei jo tuhatkin." (hänen mukaan muualla /(voi ymmärtää myös "muilla ihmisillä"/) ei esiinny pedofiliaa)
      "Kukaan muu tähän ei pysty, kun te, asia joka oli minun nuoruudessa jotenkin itsestään selvyys." (muut ei pysty vastaavaan pf, ja hänen nuoruudessa pf oli itsestäänselvyys)
      "Mutta kun et ole VL, et ehkä ole joutunut raiskatuksi" (arvio vastakirjoittajasta)

      Kesitas 17.9.2014 20:22
      "Täältä löytyy VESTADIOLISEN OIKUS Oulussa.. Veikko Vihelä raiskasi ja hyväksikäytti 14 lasta? Mitkä oikeus Hänellä on Suomen Oikeudessa, 70 pv ehtoollista?" (Kesitas Henna Oikariselle).**
      Näinhän se VL mafia toimii? eikö vaan. He pelastivat omansa?
      Muualla jo neljän lapsen jutusta tulee ”penaltia” useampi vuosi. Näin toimii SRK kristillisyys. Eihän siinä tule kun 5 pv yhtä kohti. Halpaa se on jatkaa Vihelän hippalointia

      Kesitas kirjoitti toukokuussa 2013:
      ""Kaikesta näkee, että mielesi on saastainen. Näet kaikessa vain seksuaalisuutta.
      Sairastat ilmeisesti samaa addiktiota, kun valtaosa koko VL liikkeen isistä, jotka raiskaavat kesäisesti pukeutuneita ala- ikäisiä lapsiaan

      Kesitas 23.10.2014 19:15
      Vai vähättelet pedofiliaa? Mikään "uskonnollinen" järjestö ei vedä teille mitään vertaa, niin järjestelmällistä menetelmänne lasten nainneissa oli ja on osin vieläkin Pohjois- Suomessa

      Kesitas 13.1.2015 23:14
      Hieman katsantoa, kuka valehtelee?
      Jäi vielä mainitsematta, että onko asiantuntia ehkä SRK;n pedofilia salaaja?? Sopisi kuvioihin. Siellä niitä on muutamia? Jos useampia nimeä, teillä kuitenkin -60 luvulta lähtien tuhansia....Muhonen saattaa kirjoittaa niin, kuten sanoit, mutta ongelmana on olettamus, Hänen näkemys ja vailla yhtään nimeä. Esillä oli kolme, joista yksi todettiin syyttömäksi....Ei taida riittää pesemään teidän pesäänne. Täällä Oulun alueella on mm. Vihelöitä ja Myllymäkejä tuomiolla joka kuukausi.

      Kesitas 17.9.2014 20:22
      Minun älykkyyttäni on palstalla ehkä eniten, Melperiä lukuun ottamatta ja olen vakuuttunut, että sen tekee huomattavasta heikoimmilla varustetut lestat.

      Kesitas 29.1.2015 17:03 Voidaan myös kysyä; Suosiko Hän näitä R- ritareita. Hänelle riitti se, että Isän ohje oli ottaa heidät hengiltä.

      Kesitas 3.7.2015 15:10
      Jos minulta kysyt , olen Uudestisyntynyt Jeesuksen opetuslapsi ja kunnioitan Isän määräyksiä.

      Kesitas 14.7.2015 20:22
      Olen toiminut 6 vuotta työssä, jossa potilas on ilkosillaan, mutta tein vain työni, en kuten VL, raiskannut.

      • lissään.vielä

        Tarkennan edellistä kommenttiani.
        Tarkoitin lähinnä sitä, että uskonnollinen keskustelu tuon roiston kanssa kuulostaa ainakin minun korvaan Jumalan pilkalta. Miksi vääntää esim Raamatusta ihmisen kanssa joka käyttäytyy kuin paholainen. Tuosta symbioosista sikiää lähes joka kerta uusi rikos. Vaikka rikoksen tekeekin tuo samainen roisto, niin roiston rikoksiakaan ei syntyisi jos kukaan ei sille keskustelisi.


      • Tottakai_Kesitas
        lissään.vielä kirjoitti:

        Tarkennan edellistä kommenttiani.
        Tarkoitin lähinnä sitä, että uskonnollinen keskustelu tuon roiston kanssa kuulostaa ainakin minun korvaan Jumalan pilkalta. Miksi vääntää esim Raamatusta ihmisen kanssa joka käyttäytyy kuin paholainen. Tuosta symbioosista sikiää lähes joka kerta uusi rikos. Vaikka rikoksen tekeekin tuo samainen roisto, niin roiston rikoksiakaan ei syntyisi jos kukaan ei sille keskustelisi.

        on roisto nyt niin kuin kaikki epäuskoiset ovat roistoja. Mutta ajatelkaapa sitä roistoa, joka riippui ristinpuulla Jeesuksen vieressä. Miten sille kävi?

        Kesin kanssa tietenkään ei kannata keskustella uskonasioista, koska eihän hän mitään ymmärrä. Mutta ajatelkaapa! Hän kaikkine harhoineen on tullt näille palstoille uhoamaan voimainsa tunnossa. Täällä sentään joskus voi tavata Jumalan lapsia, kun Kesi-riepu ei vielä ole saanut voimaa mennä Kempeleen rauhanyhdistykselle

        http://rauhanyhdistys.fi/fi/rauhanyhdistykset/

        niin täällä hän sentään joskus voi tavata Jumalan lapsia. Kaikissa noissa tänään kuulluissa Lopen suviseurojen 2012 saarnoissa sanottiin, että meidän tulee suhtautua rakkaudella Kesitraksen tapaisiin harhailijoihin ja silitellä heitä myötäkarvaan. Jumalan hyvyys kutsuu heitä parannukseen. Joskus saattaa tulla päivä, että Kesitaskin tarttuu sovituksen sanaan ja hänestä tulee meidän rakas veljemme, jonka voltteja ja upottautumisia ja muita pilkkaeleitä ei enää lainkaan muisteta, vaan kaikki on upotettu arkottomaan Pohjanmereen.


    • kiitosAvaaja

      Tämä avaus tulee pysymään etusivulla niin kauan, että joko minut pidätetään nostoistani johtuvasta netthäiriköinnistä tai että Kesitas saa tuomion jatkuvasta rikollisesta palstakäytöksestä ja rikollisuudesta ihmisyyttä vastaan.

      Avaajalle kiitos. Voit vaihtaa asianaihetta ja unohtaa koko aiheen tykkänään

      En ole uskonnollinen ihminen mutta moraalitajua in hitunen. Käyn täällä piipahtelemassa muutaman kerran viikossa...

    • Up1

      Hyvää yötä!

    • mieki.pupitan

      upupup

    • Hirviöeinuku

      Ei saanut unta Kempeleen hirviö.

    • Nostanpa_

      alempaa hyvän analyysin.

      Narsistikaksikolle vakavaa asiaa. Tämä ei ole vitsi, vaan tieteellisesti (kin) osittainen todistettu fakta. Täysinhän näkymätöntä ei voi edes todistaa. Viha tappaa eniten. Muistan omasta nuoruudestani kuinka vihasin ryssäläistä rekkamiestä tien päällä niin, että puin nyrkkiä, irvistelin ja raivosin - ihan vaan sen takia kun se oli ryssä.
      Rinnassani raapaisi kuin olisi viikatteella leikattu, keho jäykistyi, tuntui hirvittävä tuska. Sydänlaaki tuli mutta onneksi meeni ohi.

      --------------

      Viitannet (melperi) symbioosiisi sinä/Muhonen? Kun kerran kysyit, ja haluat itseäsi kiduttaa lisää, niin huolimatta kohenneesta äänestäsi ja verenpaineesti otan riskin että pääsi räjähtää ja sydän repeää. Kyllä, se sinua koskee.

      Muista, sydän on lihas joka on kaiken verenkierron ydin, pumppu. Kun pumppu laukeaa, elämä pysähtyy.
      Tämän voi välttää, poistamalla sydämestä sellaisen, mikä ei saisi kenelläkään siellä edes olla. Sen nimi on Viha.
      Viha aiheuttaa joka päivä ja joka hetki sydämen pysähdyksiä.
      Sydän ei tunne muuta kuin Rakkautta. Huom se ei t.u.n.n.e.

      Kun viha täyttää sydämen, sydän rikkoontuu ja lakkaa toimimista, koska se ei t.u.n.n.e sitä häntäheikkiä tutuksi ja turvalliseksi - viha tappaa, sydän sammuu - iäksi!
      Sen jälkeen ei auta enää tenoxikaan.

    • katsanto.kanta

      Voisiko Juhani antaa tuohon avauksessa kerrottuun lausumaansa hieman katsantoa? Mikäli vaikenet, olet säälittävä paskakikkare.

    • JudaBenHur

      Kes huitelee kyllä muilla palstoilla, mutta täällä vaikenee kaikilla osaamillaa kielillä. Siis heikolla suomenkielellä ja sillä omalla, ruskealla...Hän. Sus siunatkoon Häntä!

      • Kuten missä muilla?


      • JudaBernHur
        Kesitas kirjoitti:

        Kuten missä muilla?

        No kun kerran tänne uskalsit, kaipa uskallat antaa hieman katsantoa tuohon kehitysvammaislausuntoosi.. äläpäs nyt karkaa, kun kuulolla kempeleessä olet. Nyt Sinulla on oiva tilaisuus selventää lausumaasi! Kerron myöhemmin sen toisen palstasi. Ellet tänään vastaa tällä palstalla, olet tosiaan säälittävä ja arvoton paskapötikkä.


      • JudaBernHur kirjoitti:

        No kun kerran tänne uskalsit, kaipa uskallat antaa hieman katsantoa tuohon kehitysvammaislausuntoosi.. äläpäs nyt karkaa, kun kuulolla kempeleessä olet. Nyt Sinulla on oiva tilaisuus selventää lausumaasi! Kerron myöhemmin sen toisen palstasi. Ellet tänään vastaa tällä palstalla, olet tosiaan säälittävä ja arvoton paskapötikkä.

        Voin vakuuttaa, etten pelkää mitään.

        Tunnut niin tutulta, -arvoton paskapötikkä.

        Kes


      • Sehän_sele-
        Kesitas kirjoitti:

        Voin vakuuttaa, etten pelkää mitään.

        Tunnut niin tutulta, -arvoton paskapötikkä.

        Kes

        västikin on naapurisi, jonka nimi on Ahola?


      • Sehän_sele- kirjoitti:

        västikin on naapurisi, jonka nimi on Ahola?

        Missä olen ilmoittanut, että naapurini on Ahola?

        Faktaa pöytään.


      • eri.vastaaja
        Kesitas kirjoitti:

        Missä olen ilmoittanut, että naapurini on Ahola?

        Faktaa pöytään.

        Otanpa sivusta katsantoa:

        arkistoistani löytyy kohta jossa minua luulotautisena epäilet aholaksi. Maailma on vähän isompi, tajuutsä Mulko??

        En kuitenkaan nyt sinulle avaa arkistojani. tulet kyllä konkreettisesti huomaamaan kun arkistoni avautuvat, ellet ole silloin piirillä. Lisäksi suomi24 arkistoi automaattisesti kaiken - rikollisuutesikin!

        Tosin aholan mainitseminen minuksi ei ole rikos :)

        JK:
        tuo edellinen kirjoittaja ei ole ihan ajan tasalla, mutta kyllä hän näyttää jyvällä olevan

        toisaalta, eihän sipiläkään ole naapurisi, jota yritit mainostaa


      • eri.vastaaja kirjoitti:

        Otanpa sivusta katsantoa:

        arkistoistani löytyy kohta jossa minua luulotautisena epäilet aholaksi. Maailma on vähän isompi, tajuutsä Mulko??

        En kuitenkaan nyt sinulle avaa arkistojani. tulet kyllä konkreettisesti huomaamaan kun arkistoni avautuvat, ellet ole silloin piirillä. Lisäksi suomi24 arkistoi automaattisesti kaiken - rikollisuutesikin!

        Tosin aholan mainitseminen minuksi ei ole rikos :)

        JK:
        tuo edellinen kirjoittaja ei ole ihan ajan tasalla, mutta kyllä hän näyttää jyvällä olevan

        toisaalta, eihän sipiläkään ole naapurisi, jota yritit mainostaa

        Paskanpuhuja olet.

        En ole mainiunnut Aholaa naapuriksi, mutta Sipilä oli ennen, nyt ei kukaan tiedeä Hänen osoitettaan.

        Pitäisi erota Valtuustosta.

        Maailma on laaja, olen käynyt yli 35 maassa ja asunut kuudessa.

        Aholoita siellä ei ollut.

        Tuo nimittelysi tekee juuri sinusta rikollisen, solvaajana sekä valehtelijana.

        Mieti vähän, jos pystyt-


      • savulanSikke
        Kesitas kirjoitti:

        Paskanpuhuja olet.

        En ole mainiunnut Aholaa naapuriksi, mutta Sipilä oli ennen, nyt ei kukaan tiedeä Hänen osoitettaan.

        Pitäisi erota Valtuustosta.

        Maailma on laaja, olen käynyt yli 35 maassa ja asunut kuudessa.

        Aholoita siellä ei ollut.

        Tuo nimittelysi tekee juuri sinusta rikollisen, solvaajana sekä valehtelijana.

        Mieti vähän, jos pystyt-

        Onko ahola tuttusi kuitenkin?


      • savulanSikke kirjoitti:

        Onko ahola tuttusi kuitenkin?

        Kuka Ahola?


    • Wannabejuuta

      KESITASHIRVIÖ EI SAA KADOTA. WANNABE-JUUTALAINEN ON MUISTETTAVA IKUISESTI RASISTISISTA JA ALA-ARVOISISTA MIELIPITEISTÄÄN.

    • Kesitashan

      voisi sentään myöntää sen, että kehitysvammaiset ovat Jumalan edessä suurimpia. Heissä näemme Jumalan työt. He ovat jopa Kesitastakin suurempia, vaikkeivät osaakaan raamattua ulkoa etu- ja takaperin hepreaksi, useat eivät osaa edes lukea puhumattakaan kirjoittamisesta... ni eihän Kesitaskaan kirjoittaa osaa.

      • Sen verran, etten ole koskaan arvostellut kehitysvammaisia, vaan vahvempia, jotka sukukypsyyden jälkeen panevat jälkikasvunsa alttiiksi ko syndroomalle (oireyhtymälle).

        Jokainenhan toivoo itselleen odotettua tervettä jälkikasvua, joiden määrän perhe suunnistelee itsenäisesti.

        Moni VL äiti on minulle asiasta maininnut, mutta kun mies vain panee paksuksi.

        Ihminen on Jeesuksen edessä, ei Jumalan. Se kannattaa lukea Raamatusta.

        Jeesus sanoo, Joh 5;
        21 Sillä niinkuin Isä herättää kuolleita ja tekee eläviksi, niin myös Poika tekee eläviksi, ketkä hän tahtoo.
        22 Sillä Isä ei myöskään tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomion Pojalle,
        23 että kaikki kunnioittaisivat Poikaa, niinkuin he kunnioittavat Isää. Joka ei kunnioita Poikaa, se ei kunnioita Isää, joka on hänet lähettänyt.

        Heillä ei ole etuoikeuksia, kaikki ovat samalla tavalla kirkkautta vailla, ilman Jeesusta.

        Jumalan työ ei ole epäonnistua, vaan saada terveitä ihmisiä kirkastamaan Häntä Jeesuksessa, mutta minkä lapsi tekee, jos vahvemmilla ei ole älliä.

        Kenkään etu ei ole kehitysvammainen, se voi syntyä myös normaaliin sukukypsään äidin aikaan, tai sukurutsana.

        >>He ovat jopa Kesitastakin suurempia, vaikkeivät osaakaan raamattua ulkoa etu- ja takaperin hepreaksi, useat eivät osaa edes lukea puhumattakaan kirjoittamisesta... ni eihän Kesitaskaan kirjoittaa osaa.** Missä se ilmenee, onko kirjoitettu Jonnekin.

        Tämä on VL saarnaajien pelkkää sopertelua.

        Kes.


      • kesitas-profetia

        Olet luultavasti narsisti, kunhan oma perheeni voi hyvin.
        Taidat ainakin oman "viisautesi" jälkeen olla enemmän kuin muut ja osaat tulkita unia sekä hallunisaatioita.
        3.5.2009
        Jussi Pellikan näky 27.4.2009
        Olen viime aikoina nähnyt merkittäviä, puhuttelevia unia.
        On ilmeistä, että Raamatun sana toteutuu minussa, sillä sehän kertoo (Apt. 2:17): "Ja on tapahtuva viimeisinä
        päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat,
        ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat."

        Tässä Luukakseen kirjoittamassa tekstissä toteutuu se, että olen jo vanha, 61, sekä että viimeiset ajat ovat käsillä.
        Toissaöinen uneni oli myös eskatologinen.

        Uni alkoi niin, että olimme perheeni kanssa, vaimo ja kaksi nuorinta lasta, jotka unessa olivat jotain kymmenen
        ikävuoden seutuun, sekä minä jollain näyttely- tai leirintäalueella, jossa oli merkkejä viimeisestä maailmansodasta.

        Minua puhutteli saksalaisten jättämä proomu, joka oli takapäästään hautautunut muutaman metrin matkalta maahan,
        parin metrin syvyyteen. Pituutta ko. ”arkilla” oli ehkä 40 metriä ja leveyttä 13 metriä. Laidat olivat vain puolitosiota
        metriä.

        Proomun kokka oli koholla, muutaman metrin maasta, sen kokka osoitti selvästi ylöspäin taivaaseen.

        Arkin takana maa oli tasaista ja sileää arkin leveydeltä, mutta kymmenkunta metriä taaksepäin nurmikko oli hieman
        erilainen. Se puhuttelikin minua, samoin kuin arkin hyvä kuntokin. Tuli tunne, että sillä viedään vielä jotain ja jonnekin.

        Jäin miettimään ja pohtimaan teknokraattina asiaa. Pojat olivat äitinsä kanssa näköyhteyden päässä omissa
        askareissaan. Minulle tuli vääjäämätön tunne, että heidät on saatava heti tuonne arkkiin, sillä Henki sanoi minulle:
        ”Maa, jota katsot tuossa arkin takana, sinkauttaa tuon arkin matkaan tasan 10 yli kaksitoista, sinun pitää TIETÄÄ SE,
        MINNE SE MENEE.”

        Minulle tuli kiire, koska tunnen Kirjoitukset. Lähdin haalimaan poikia, Jukka olikin yllätyksekseni arkissa ja nukkui siellä
        rauhallisesti, samoin sain nuorimman kiinni, hänkään ei pyristellyt vastaan arkkiin menoa, samoin vaimoni.

        Mutta muut ihmiset eivät nähneet tätä arkin takan olevaa maata, kun se tärisi, ikään kuin valmistui lennättämään arkin
        pois tuolta alueelta, jossa se oli ollut odottamassa 65 vuotta. He eivät olleet huolissaan siitä saamastani aikamäärästä, vaikka kerroin sen, mutta eivät myöskään nauraneet, olivat lähinnä hämillään. Heille tämä maailma oli tärkeämpi. He
        eivät oikein pitäneet proomua totena, ja vain harvat halusivat mennä siihen. Kello oli jotain paria minuuttia vaille 10,
        kun sain perheeni turvaan ja maa alkoi vapista siellä takana sekä kiehua kuten puurokattila. Ihmiset näkivät sen, ja
        kun mietin, onko tämä oikea arkki, luotin Jeesuksen lupaukseen ”kuule sydäntäsi”. Kun näin Jukan nukkuvan rauhassa, tiesin olevani oikeassa ”veneessä”. Arkin lähtiessä liikkeelle, se alkoi olla täysi, mutta valtaosan sen ”asiakkaista” olikin
        käärinliinoissa, eli haudoista nousseita, ei pelottavia, vaan selvästi iloisia. He olivat sellaista, jotka tiesivät näkevänsä
        kohta hyvin läheisen, kaipaamansa Kuninkaan.

        Halusin vielä varmistuksen matkani suuntaan. Katsoin taaksepäin, ja maa, tai pikemminkin se alue jolta lähdimme,
        loittoni hitaasti, sillä niin hallittua ”ylösnousemista” ei voi tapahtua muualla kuin ennen ilmestysvuorella. Se kiihtyi
        kävelynopeudesta juoksuun, ja sitten tuli vain rauha ja harmonia. Matka jatkui, ja tunsin olevani oikeassa ruumassa.

        Mikä minua unessa niin puhutteli? Siellä oli perheeni, lapseni, jotka tietävät Jeesuksen ja rukouksen, sekä vaimo, eli
        kaikki rakkaat. Mutta mikä ihmeellisintä, silloin kun astuin arkkiin, en tunnistanut enää ketään siitä jäävää, vaikka olin
        juuri heille kertonut, että se lähtee 12:10. En tunnistanut arkista perheeni lisäksi kun yhden ihmisen, jota en muista
        nytkään, vain iloa sekä onnea, ihmeellistä kaikki.

        Tätä tunnetta ei kukaan voi koskaan ylittää, eikä saavuttaa, muulla kun ylösnousemuksella.

        Olen kuitenkin hieman ymmällä. Rukouksessa minulle kerrottiin, että tämä on sanoma, jonka läpi sinun tulee elää ja
        levittää sitä. Samalla sain luvan kysyä myös lähimmäisiltäni, sillä joillekin on Henki kertonut sen, mitä todella nyt olisi
        hyvä tehdä.

        Olen uudestisyntynyt, tunnustava evankelis-protestanttinen, juutalaistaustainen kristitty Kempeleestä.

        Jussi Pellikka
        __________________________________________________


      • Lahjaton-lesta
        kesitas-profetia kirjoitti:

        Olet luultavasti narsisti, kunhan oma perheeni voi hyvin.
        Taidat ainakin oman "viisautesi" jälkeen olla enemmän kuin muut ja osaat tulkita unia sekä hallunisaatioita.
        3.5.2009
        Jussi Pellikan näky 27.4.2009
        Olen viime aikoina nähnyt merkittäviä, puhuttelevia unia.
        On ilmeistä, että Raamatun sana toteutuu minussa, sillä sehän kertoo (Apt. 2:17): "Ja on tapahtuva viimeisinä
        päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat,
        ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat."

        Tässä Luukakseen kirjoittamassa tekstissä toteutuu se, että olen jo vanha, 61, sekä että viimeiset ajat ovat käsillä.
        Toissaöinen uneni oli myös eskatologinen.

        Uni alkoi niin, että olimme perheeni kanssa, vaimo ja kaksi nuorinta lasta, jotka unessa olivat jotain kymmenen
        ikävuoden seutuun, sekä minä jollain näyttely- tai leirintäalueella, jossa oli merkkejä viimeisestä maailmansodasta.

        Minua puhutteli saksalaisten jättämä proomu, joka oli takapäästään hautautunut muutaman metrin matkalta maahan,
        parin metrin syvyyteen. Pituutta ko. ”arkilla” oli ehkä 40 metriä ja leveyttä 13 metriä. Laidat olivat vain puolitosiota
        metriä.

        Proomun kokka oli koholla, muutaman metrin maasta, sen kokka osoitti selvästi ylöspäin taivaaseen.

        Arkin takana maa oli tasaista ja sileää arkin leveydeltä, mutta kymmenkunta metriä taaksepäin nurmikko oli hieman
        erilainen. Se puhuttelikin minua, samoin kuin arkin hyvä kuntokin. Tuli tunne, että sillä viedään vielä jotain ja jonnekin.

        Jäin miettimään ja pohtimaan teknokraattina asiaa. Pojat olivat äitinsä kanssa näköyhteyden päässä omissa
        askareissaan. Minulle tuli vääjäämätön tunne, että heidät on saatava heti tuonne arkkiin, sillä Henki sanoi minulle:
        ”Maa, jota katsot tuossa arkin takana, sinkauttaa tuon arkin matkaan tasan 10 yli kaksitoista, sinun pitää TIETÄÄ SE,
        MINNE SE MENEE.”

        Minulle tuli kiire, koska tunnen Kirjoitukset. Lähdin haalimaan poikia, Jukka olikin yllätyksekseni arkissa ja nukkui siellä
        rauhallisesti, samoin sain nuorimman kiinni, hänkään ei pyristellyt vastaan arkkiin menoa, samoin vaimoni.

        Mutta muut ihmiset eivät nähneet tätä arkin takan olevaa maata, kun se tärisi, ikään kuin valmistui lennättämään arkin
        pois tuolta alueelta, jossa se oli ollut odottamassa 65 vuotta. He eivät olleet huolissaan siitä saamastani aikamäärästä, vaikka kerroin sen, mutta eivät myöskään nauraneet, olivat lähinnä hämillään. Heille tämä maailma oli tärkeämpi. He
        eivät oikein pitäneet proomua totena, ja vain harvat halusivat mennä siihen. Kello oli jotain paria minuuttia vaille 10,
        kun sain perheeni turvaan ja maa alkoi vapista siellä takana sekä kiehua kuten puurokattila. Ihmiset näkivät sen, ja
        kun mietin, onko tämä oikea arkki, luotin Jeesuksen lupaukseen ”kuule sydäntäsi”. Kun näin Jukan nukkuvan rauhassa, tiesin olevani oikeassa ”veneessä”. Arkin lähtiessä liikkeelle, se alkoi olla täysi, mutta valtaosan sen ”asiakkaista” olikin
        käärinliinoissa, eli haudoista nousseita, ei pelottavia, vaan selvästi iloisia. He olivat sellaista, jotka tiesivät näkevänsä
        kohta hyvin läheisen, kaipaamansa Kuninkaan.

        Halusin vielä varmistuksen matkani suuntaan. Katsoin taaksepäin, ja maa, tai pikemminkin se alue jolta lähdimme,
        loittoni hitaasti, sillä niin hallittua ”ylösnousemista” ei voi tapahtua muualla kuin ennen ilmestysvuorella. Se kiihtyi
        kävelynopeudesta juoksuun, ja sitten tuli vain rauha ja harmonia. Matka jatkui, ja tunsin olevani oikeassa ruumassa.

        Mikä minua unessa niin puhutteli? Siellä oli perheeni, lapseni, jotka tietävät Jeesuksen ja rukouksen, sekä vaimo, eli
        kaikki rakkaat. Mutta mikä ihmeellisintä, silloin kun astuin arkkiin, en tunnistanut enää ketään siitä jäävää, vaikka olin
        juuri heille kertonut, että se lähtee 12:10. En tunnistanut arkista perheeni lisäksi kun yhden ihmisen, jota en muista
        nytkään, vain iloa sekä onnea, ihmeellistä kaikki.

        Tätä tunnetta ei kukaan voi koskaan ylittää, eikä saavuttaa, muulla kun ylösnousemuksella.

        Olen kuitenkin hieman ymmällä. Rukouksessa minulle kerrottiin, että tämä on sanoma, jonka läpi sinun tulee elää ja
        levittää sitä. Samalla sain luvan kysyä myös lähimmäisiltäni, sillä joillekin on Henki kertonut sen, mitä todella nyt olisi
        hyvä tehdä.

        Olen uudestisyntynyt, tunnustava evankelis-protestanttinen, juutalaistaustainen kristitty Kempeleestä.

        Jussi Pellikka
        __________________________________________________

        Hyvä, että löysit.


      • Kyselen-vaan
        kesitas-profetia kirjoitti:

        Olet luultavasti narsisti, kunhan oma perheeni voi hyvin.
        Taidat ainakin oman "viisautesi" jälkeen olla enemmän kuin muut ja osaat tulkita unia sekä hallunisaatioita.
        3.5.2009
        Jussi Pellikan näky 27.4.2009
        Olen viime aikoina nähnyt merkittäviä, puhuttelevia unia.
        On ilmeistä, että Raamatun sana toteutuu minussa, sillä sehän kertoo (Apt. 2:17): "Ja on tapahtuva viimeisinä
        päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat,
        ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat."

        Tässä Luukakseen kirjoittamassa tekstissä toteutuu se, että olen jo vanha, 61, sekä että viimeiset ajat ovat käsillä.
        Toissaöinen uneni oli myös eskatologinen.

        Uni alkoi niin, että olimme perheeni kanssa, vaimo ja kaksi nuorinta lasta, jotka unessa olivat jotain kymmenen
        ikävuoden seutuun, sekä minä jollain näyttely- tai leirintäalueella, jossa oli merkkejä viimeisestä maailmansodasta.

        Minua puhutteli saksalaisten jättämä proomu, joka oli takapäästään hautautunut muutaman metrin matkalta maahan,
        parin metrin syvyyteen. Pituutta ko. ”arkilla” oli ehkä 40 metriä ja leveyttä 13 metriä. Laidat olivat vain puolitosiota
        metriä.

        Proomun kokka oli koholla, muutaman metrin maasta, sen kokka osoitti selvästi ylöspäin taivaaseen.

        Arkin takana maa oli tasaista ja sileää arkin leveydeltä, mutta kymmenkunta metriä taaksepäin nurmikko oli hieman
        erilainen. Se puhuttelikin minua, samoin kuin arkin hyvä kuntokin. Tuli tunne, että sillä viedään vielä jotain ja jonnekin.

        Jäin miettimään ja pohtimaan teknokraattina asiaa. Pojat olivat äitinsä kanssa näköyhteyden päässä omissa
        askareissaan. Minulle tuli vääjäämätön tunne, että heidät on saatava heti tuonne arkkiin, sillä Henki sanoi minulle:
        ”Maa, jota katsot tuossa arkin takana, sinkauttaa tuon arkin matkaan tasan 10 yli kaksitoista, sinun pitää TIETÄÄ SE,
        MINNE SE MENEE.”

        Minulle tuli kiire, koska tunnen Kirjoitukset. Lähdin haalimaan poikia, Jukka olikin yllätyksekseni arkissa ja nukkui siellä
        rauhallisesti, samoin sain nuorimman kiinni, hänkään ei pyristellyt vastaan arkkiin menoa, samoin vaimoni.

        Mutta muut ihmiset eivät nähneet tätä arkin takan olevaa maata, kun se tärisi, ikään kuin valmistui lennättämään arkin
        pois tuolta alueelta, jossa se oli ollut odottamassa 65 vuotta. He eivät olleet huolissaan siitä saamastani aikamäärästä, vaikka kerroin sen, mutta eivät myöskään nauraneet, olivat lähinnä hämillään. Heille tämä maailma oli tärkeämpi. He
        eivät oikein pitäneet proomua totena, ja vain harvat halusivat mennä siihen. Kello oli jotain paria minuuttia vaille 10,
        kun sain perheeni turvaan ja maa alkoi vapista siellä takana sekä kiehua kuten puurokattila. Ihmiset näkivät sen, ja
        kun mietin, onko tämä oikea arkki, luotin Jeesuksen lupaukseen ”kuule sydäntäsi”. Kun näin Jukan nukkuvan rauhassa, tiesin olevani oikeassa ”veneessä”. Arkin lähtiessä liikkeelle, se alkoi olla täysi, mutta valtaosan sen ”asiakkaista” olikin
        käärinliinoissa, eli haudoista nousseita, ei pelottavia, vaan selvästi iloisia. He olivat sellaista, jotka tiesivät näkevänsä
        kohta hyvin läheisen, kaipaamansa Kuninkaan.

        Halusin vielä varmistuksen matkani suuntaan. Katsoin taaksepäin, ja maa, tai pikemminkin se alue jolta lähdimme,
        loittoni hitaasti, sillä niin hallittua ”ylösnousemista” ei voi tapahtua muualla kuin ennen ilmestysvuorella. Se kiihtyi
        kävelynopeudesta juoksuun, ja sitten tuli vain rauha ja harmonia. Matka jatkui, ja tunsin olevani oikeassa ruumassa.

        Mikä minua unessa niin puhutteli? Siellä oli perheeni, lapseni, jotka tietävät Jeesuksen ja rukouksen, sekä vaimo, eli
        kaikki rakkaat. Mutta mikä ihmeellisintä, silloin kun astuin arkkiin, en tunnistanut enää ketään siitä jäävää, vaikka olin
        juuri heille kertonut, että se lähtee 12:10. En tunnistanut arkista perheeni lisäksi kun yhden ihmisen, jota en muista
        nytkään, vain iloa sekä onnea, ihmeellistä kaikki.

        Tätä tunnetta ei kukaan voi koskaan ylittää, eikä saavuttaa, muulla kun ylösnousemuksella.

        Olen kuitenkin hieman ymmällä. Rukouksessa minulle kerrottiin, että tämä on sanoma, jonka läpi sinun tulee elää ja
        levittää sitä. Samalla sain luvan kysyä myös lähimmäisiltäni, sillä joillekin on Henki kertonut sen, mitä todella nyt olisi
        hyvä tehdä.

        Olen uudestisyntynyt, tunnustava evankelis-protestanttinen, juutalaistaustainen kristitty Kempeleestä.

        Jussi Pellikka
        __________________________________________________

        Miten tuo kuuluu tämme???


      • Mitä-haet
        Lahjaton-lesta kirjoitti:

        Hyvä, että löysit.

        Missä siinä on tulkintaa, sehän on uni?


      • kesitas-profetia
        Kyselen-vaan kirjoitti:

        Miten tuo kuuluu tämme???

        Oletko joku kesitas-fani ja pelkäät idolisi puolesta.
        Tarvittaessa Kesitas-leaks jatkuu.


      • rikolliselle
        kesitas-profetia kirjoitti:

        Olet luultavasti narsisti, kunhan oma perheeni voi hyvin.
        Taidat ainakin oman "viisautesi" jälkeen olla enemmän kuin muut ja osaat tulkita unia sekä hallunisaatioita.
        3.5.2009
        Jussi Pellikan näky 27.4.2009
        Olen viime aikoina nähnyt merkittäviä, puhuttelevia unia.
        On ilmeistä, että Raamatun sana toteutuu minussa, sillä sehän kertoo (Apt. 2:17): "Ja on tapahtuva viimeisinä
        päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat,
        ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat."

        Tässä Luukakseen kirjoittamassa tekstissä toteutuu se, että olen jo vanha, 61, sekä että viimeiset ajat ovat käsillä.
        Toissaöinen uneni oli myös eskatologinen.

        Uni alkoi niin, että olimme perheeni kanssa, vaimo ja kaksi nuorinta lasta, jotka unessa olivat jotain kymmenen
        ikävuoden seutuun, sekä minä jollain näyttely- tai leirintäalueella, jossa oli merkkejä viimeisestä maailmansodasta.

        Minua puhutteli saksalaisten jättämä proomu, joka oli takapäästään hautautunut muutaman metrin matkalta maahan,
        parin metrin syvyyteen. Pituutta ko. ”arkilla” oli ehkä 40 metriä ja leveyttä 13 metriä. Laidat olivat vain puolitosiota
        metriä.

        Proomun kokka oli koholla, muutaman metrin maasta, sen kokka osoitti selvästi ylöspäin taivaaseen.

        Arkin takana maa oli tasaista ja sileää arkin leveydeltä, mutta kymmenkunta metriä taaksepäin nurmikko oli hieman
        erilainen. Se puhuttelikin minua, samoin kuin arkin hyvä kuntokin. Tuli tunne, että sillä viedään vielä jotain ja jonnekin.

        Jäin miettimään ja pohtimaan teknokraattina asiaa. Pojat olivat äitinsä kanssa näköyhteyden päässä omissa
        askareissaan. Minulle tuli vääjäämätön tunne, että heidät on saatava heti tuonne arkkiin, sillä Henki sanoi minulle:
        ”Maa, jota katsot tuossa arkin takana, sinkauttaa tuon arkin matkaan tasan 10 yli kaksitoista, sinun pitää TIETÄÄ SE,
        MINNE SE MENEE.”

        Minulle tuli kiire, koska tunnen Kirjoitukset. Lähdin haalimaan poikia, Jukka olikin yllätyksekseni arkissa ja nukkui siellä
        rauhallisesti, samoin sain nuorimman kiinni, hänkään ei pyristellyt vastaan arkkiin menoa, samoin vaimoni.

        Mutta muut ihmiset eivät nähneet tätä arkin takan olevaa maata, kun se tärisi, ikään kuin valmistui lennättämään arkin
        pois tuolta alueelta, jossa se oli ollut odottamassa 65 vuotta. He eivät olleet huolissaan siitä saamastani aikamäärästä, vaikka kerroin sen, mutta eivät myöskään nauraneet, olivat lähinnä hämillään. Heille tämä maailma oli tärkeämpi. He
        eivät oikein pitäneet proomua totena, ja vain harvat halusivat mennä siihen. Kello oli jotain paria minuuttia vaille 10,
        kun sain perheeni turvaan ja maa alkoi vapista siellä takana sekä kiehua kuten puurokattila. Ihmiset näkivät sen, ja
        kun mietin, onko tämä oikea arkki, luotin Jeesuksen lupaukseen ”kuule sydäntäsi”. Kun näin Jukan nukkuvan rauhassa, tiesin olevani oikeassa ”veneessä”. Arkin lähtiessä liikkeelle, se alkoi olla täysi, mutta valtaosan sen ”asiakkaista” olikin
        käärinliinoissa, eli haudoista nousseita, ei pelottavia, vaan selvästi iloisia. He olivat sellaista, jotka tiesivät näkevänsä
        kohta hyvin läheisen, kaipaamansa Kuninkaan.

        Halusin vielä varmistuksen matkani suuntaan. Katsoin taaksepäin, ja maa, tai pikemminkin se alue jolta lähdimme,
        loittoni hitaasti, sillä niin hallittua ”ylösnousemista” ei voi tapahtua muualla kuin ennen ilmestysvuorella. Se kiihtyi
        kävelynopeudesta juoksuun, ja sitten tuli vain rauha ja harmonia. Matka jatkui, ja tunsin olevani oikeassa ruumassa.

        Mikä minua unessa niin puhutteli? Siellä oli perheeni, lapseni, jotka tietävät Jeesuksen ja rukouksen, sekä vaimo, eli
        kaikki rakkaat. Mutta mikä ihmeellisintä, silloin kun astuin arkkiin, en tunnistanut enää ketään siitä jäävää, vaikka olin
        juuri heille kertonut, että se lähtee 12:10. En tunnistanut arkista perheeni lisäksi kun yhden ihmisen, jota en muista
        nytkään, vain iloa sekä onnea, ihmeellistä kaikki.

        Tätä tunnetta ei kukaan voi koskaan ylittää, eikä saavuttaa, muulla kun ylösnousemuksella.

        Olen kuitenkin hieman ymmällä. Rukouksessa minulle kerrottiin, että tämä on sanoma, jonka läpi sinun tulee elää ja
        levittää sitä. Samalla sain luvan kysyä myös lähimmäisiltäni, sillä joillekin on Henki kertonut sen, mitä todella nyt olisi
        hyvä tehdä.

        Olen uudestisyntynyt, tunnustava evankelis-protestanttinen, juutalaistaustainen kristitty Kempeleestä.

        Jussi Pellikka
        __________________________________________________

        >>>Sen verran, etten ole koskaan arvostellut kehitysvammaisia><

        Kuuleppas helluntairikollinen:


        "Oulunsalossa niitä näkee, narussa kiinni solmulla"

        Eipä tuota törkeää ihmisyyden loukkausta tarvinnut tätä avausta kauempaa etsiä.

        Vai tarkoitatko helluntairikollinen, että ovat niin vahvoja fyysisesti että täytyy narulla kiristää solmuun?


      • yhtymä.kohta.rikollisuus
        rikolliselle kirjoitti:

        >>>Sen verran, etten ole koskaan arvostellut kehitysvammaisia><

        Kuuleppas helluntairikollinen:


        "Oulunsalossa niitä näkee, narussa kiinni solmulla"

        Eipä tuota törkeää ihmisyyden loukkausta tarvinnut tätä avausta kauempaa etsiä.

        Vai tarkoitatko helluntairikollinen, että ovat niin vahvoja fyysisesti että täytyy narulla kiristää solmuun?

        Kesitas 24.11.2015 17:38
        Kepulainen Pääministeri on kaiken pahan alkuunpania ja Valtuustossa lestadiolais- keput ajoivat tilojen vuokraamista, pystyssä taputtaen, sopulit olivat jo omaksuneet asian ja heillehän raiskaus on arkipäivää.

        Kesitas 10.3.2016 6:44
        Miten pitäisi kirjoittaa esimerkiksi pedofiliasta, että siihen sisältyisi ihannointia sekä hyväksyntää? Tämä omien lasten nainti, sekä treenaukset mm. Ranualla oli -70- 80 luvulla hyvin leimallista ja tapauksia oli tuhansia.

        Kesitas 27.9.2014 10:31
        "Jo otetaan esim Oulun alue, muualla sitä ei esiinnyt, kun teillä ja tapahtumia on satoja, ellei jo tuhatkin." (hänen mukaan muualla /(voi ymmärtää myös "muilla ihmisillä"/) ei esiinny pedofiliaa)
        "Kukaan muu tähän ei pysty, kun te, asia joka oli minun nuoruudessa jotenkin itsestään selvyys." (muut ei pysty vastaavaan pf, ja hänen nuoruudessa pf oli itsestäänselvyys)
        "Mutta kun et ole VL, et ehkä ole joutunut raiskatuksi" (arvio vastakirjoittajasta)

        Kesitas 17.9.2014 20:22
        "Täältä löytyy VESTADIOLISEN OIKUS Oulussa.. Veikko Vihelä raiskasi ja hyväksikäytti 14 lasta? Mitkä oikeus Hänellä on Suomen Oikeudessa, 70 pv ehtoollista?" (Kesitas Henna Oikariselle).**
        Näinhän se VL mafia toimii? eikö vaan. He pelastivat omansa?
        Muualla jo neljän lapsen jutusta tulee ”penaltia” useampi vuosi. Näin toimii SRK kristillisyys. Eihän siinä tule kun 5 pv yhtä kohti. Halpaa se on jatkaa Vihelän hippalointia

        Kesitas kirjoitti toukokuussa 2013:
        ""Kaikesta näkee, että mielesi on saastainen. Näet kaikessa vain seksuaalisuutta.
        Sairastat ilmeisesti samaa addiktiota, kun valtaosa koko VL liikkeen isistä, jotka raiskaavat kesäisesti pukeutuneita ala- ikäisiä lapsiaan

        Kesitas 23.10.2014 19:15
        Vai vähättelet pedofiliaa? Mikään "uskonnollinen" järjestö ei vedä teille mitään vertaa, niin järjestelmällistä menetelmänne lasten nainneissa oli ja on osin vieläkin Pohjois- Suomessa

        Kesitas 13.1.2015 23:14
        Hieman katsantoa, kuka valehtelee?
        Jäi vielä mainitsematta, että onko asiantuntia ehkä SRK;n pedofilia salaaja?? Sopisi kuvioihin. Siellä niitä on muutamia? Jos useampia nimeä, teillä kuitenkin -60 luvulta lähtien tuhansia....Muhonen saattaa kirjoittaa niin, kuten sanoit, mutta ongelmana on olettamus, Hänen näkemys ja vailla yhtään nimeä. Esillä oli kolme, joista yksi todettiin syyttömäksi....Ei taida riittää pesemään teidän pesäänne. Täällä Oulun alueella on mm. Vihelöitä ja Myllymäkejä tuomiolla joka kuukausi.

        Kesitas 17.9.2014 20:22
        Minun älykkyyttäni on palstalla ehkä eniten, Melperiä lukuun ottamatta ja olen vakuuttunut, että sen tekee huomattavasta heikoimmilla varustetut lestat.

        Kesitas 29.1.2015 17:03 Voidaan myös kysyä; Suosiko Hän näitä R- ritareita. Hänelle riitti se, että Isän ohje oli ottaa heidät hengiltä.

        Kesitas 3.7.2015 15:10
        Jos minulta kysyt , olen Uudestisyntynyt Jeesuksen opetuslapsi ja kunnioitan Isän määräyksiä.

        Kesitas 14.7.2015 20:22
        Olen toiminut 6 vuotta työssä, jossa potilas on ilkosillaan, mutta tein vain työni, en kuten VL, raiskannut.


      • Olen-kuka-olen
        kesitas-profetia kirjoitti:

        Oletko joku kesitas-fani ja pelkäät idolisi puolesta.
        Tarvittaessa Kesitas-leaks jatkuu.

        Näyttää siltä, ettette saa Kesitasta kiinni mistään, Hän on rehellinen ja te valehtelijoita, mutta ette tunnusta mitään, vaan kysymys jää avoimeksi.
        Mm tuo Aholan naapuruus.
        Hänellä näyttää olevan ihailijoita enemmän kun ylipäätään yhdelläkään lestadiolaisella.
        Hänen päälle kyllä koitatte asettaa kaikkea loskaa, mutta se kaatuukin omille housuille.


      • volttimiehiäkö
        Olen-kuka-olen kirjoitti:

        Näyttää siltä, ettette saa Kesitasta kiinni mistään, Hän on rehellinen ja te valehtelijoita, mutta ette tunnusta mitään, vaan kysymys jää avoimeksi.
        Mm tuo Aholan naapuruus.
        Hänellä näyttää olevan ihailijoita enemmän kun ylipäätään yhdelläkään lestadiolaisella.
        Hänen päälle kyllä koitatte asettaa kaikkea loskaa, mutta se kaatuukin omille housuille.

        No mikäs hömö sinä luulet olevasi?


      • hohhoijaaaA
        volttimiehiäkö kirjoitti:

        No mikäs hömö sinä luulet olevasi?

        Sama kesitas edelleen. Onko vaikeaa käsittää tosiasiaa ettei häntä täällä kukaan muu komppaa?

        Vai luuletko että esim melperiä kiinnostaisi ottaa kantaa hänen ahola-naapuruuteen?


      • pellikallalyötyuni
        Mitä-haet kirjoitti:

        Missä siinä on tulkintaa, sehän on uni?

        Olihan siinä kuitenkin ripaus juutalaistaustaista hellarkatsantoa.


    • kesitaseugeniikka

      Kesitaksen ajatukset rotuopista (kansan puhtaudesta) ovat yhteneväiset natsisaksan ideologian kanssa.

      Eugeniikka (eli rodunjalostusoppi) on ihmisten jalostamista väestön parantamiseksi sukupolvien myötä. Positiivinen eugeniikka tarkoittaa parhaimpina pidettyjen yksilöiden lisääntymisen rohkaisemista ja negatiivinen eugeniikka huonoimpina pidettyjen lisääntymisen rajoittamista tai kokonaan estämistä.

      Etnisyyteen perustuvaa negatiivista eugeniikkaa kutsutaan rotuhygieniaksi. Sitä on toteutettu muun muassa natsi-Saksassa osana kansallissosialistista ideologiaa.

      Olisiko Kesitaskin pitänyt abortoida hänen rotuoppinsa mukaisesti.

      • Elämän_Juju_tässä

        >>Olisiko Kesitaskin pitänyt abortoida hänen rotuoppinsa mukaisesti. >>

        Ei, vaan Kesitaksen elämässäkin on tarkoitus - hänelle itselleen ja se on edelleen olemassa hänen sisällä, mutta se ei pääse toteutumaan, johtuen helluntai-aivopesusta, joka johti sitten rikollisuuteen.

        Nykyisessä olomuodossaankin Kesitaksen elämällä on tarkoitus, mutta nyt vain Toisille kanssaihmisille. Kesitaksen elämän tarkoitus Toisille kanssaihmisille on osoittaa se, että noin rikollisesti sitten käy, kun tulee helluntai-aivopestyksi. Ikään kuin opettavana "varoituksena"

        Ymmärsitkö?


      • 13yäk

        raakalaismainen hirviö


    • losness

      huh!

    • Mellujakellu

      Kesitas tai Melperi-saatana taas kyselee. On ne sairaita.

    • Hei_Jussi

      Naapurisi Ahola tässä.

      Olemn aina tiennyt, että olet hölmö, mutta en koskaan uskonut sinua niin hölmöksi kuin tässä ketjussa olet tehnyt kaikille tiettäväksi.

      Toivotankin sinulle hölmöä lauantaipäivää!

    • hovissako.tavataan

      Kenestä aamun kalevan juttu tuomion saaneesta genitaalihierojasta kertoi? Eihän se voi olla...totta.

    • 3-1

      aika vekkulia helluntailaiselta

    • upup

      up

      ap

      • OBOEpas

        OBOEAPAS


    • up.3

      up.

    • Up.naus

      Upupupup

      • varmaanhellari

        osteopaatti se


    • aivanaivan

      No niin, tämähän on pysynyt keskustelun aihiossa

    • lumijoki-

      Onko?

      Kes

    • Up.up

      OBOE

      • älä.virka.muuta_kudo

        On se menny mallilleen.


    • sairaalassa

      Hoh

    • näin_se_menee

      oisko ihan ihmishirviö kuitenkaan? ihminen hänkin on, mutta koska juhani uskoo paholaiseen, niin hän lienee sen vallassa. tuollainen hänen käyttämänsä kielikuva esim. kehitysvammaisista, pääministeristä, homoista, uskovaisista jne. viittaa Hänen uskomansa paholaisen käytökseen.
      tutkittu ja todistettu tosiasia on että ihmisen mieli voi muuntautua sellaiseksi mihin uskoo. Kaikki raadollinen elämä on pelkkää mielikuvitusta, järjenmaailma on sellainen....

      • Oikein-

        Samaa mieltä, hän on vailla terveen ihmisen mieltä.


    • Juhanillekin_

      lohtua kärsimyksiisi, tiedän että helluntailaisena olet kiusausten alla. Nimittäin mä ainakin vähitellen aloin saada koulussa maallisia kavereita. Tajusin, ettei maailma olekaan paha paikka. Ihmiset olivat mukavia ja heille riitti, että oli olemassa, ei tarvinnut tehdä mitään erityistä, puhua kielillä tai muuta sellaista.

      • enkesItse

        Mukva kuulla.


    • HyiOlkoon

      On kyllä ällöttävä ukko Kesitas, mutta rauhoittukaa!

      • On_niitä_ällöt-

        tävämpiäkin typpejä kuin Kesitas. Se polo hölmöyttään erehtyi yhdessä ketjussa pilkkaamaan kehitysvammaisia - noita Jumalan edessä suurimpia - ja siksi sitä reppanaa on nyt hursittu ympäri korvia jo viikon verran. Lopettakaamme heti! Ohjatkaamme Kesi-polo seuroihin Kempeleen rauhanyhdistykselle niin saattaa olla lopputuloa hyvä.


    • upittuis

      up.

    • vankilakaan.pelasta

      Oho. Viekas sanavalinta.?

    • uusnatsismillinen

      Uppoavan hellurei

      • upilik

        Yyteristä


    • pelottavakin

      Surullinen on kessin elämä

    • upilo

      upup

    • matildaHa

      Miksihän nämä koijarit saavat jatkaa rikoksiaan ihmisyyttä vastaan, julkisesti ja viranomaiset eivät puutu asiaan. Onko tämä Kesitas sitten ensinkään kelpo helluntaiseurakunnan jäsen?

    • Pinnasänky

      Tottakai-kes nimimerkki mainitse kaikki muut maailamssa roistoksi, paitsi tämä bedofiililahkon 13;10.2016

      **on roisto nyt niin kuin kaikki epäuskoiset ovat roistoja. Mutta ajatelkaapa sitä roistoa, joka riippui ristinpuulla Jeesuksen vieressä. Miten sille kävi?**

      Näin kirjoittaa lestadiolainen, kaikki muut, kun he ovat ROISTOJA??

      Voitteko käsittää, tuomio tulee jos ei ole Lestadiolainen?

      Sitten tuo ”ei roisto”” kirjoittaa; Mutta ajatelkaapa sitä roistoa, joka riippui ristinpuulla Jeesuksen vieressä. Miten sille kävi**

      Niin, miten kävi, samalle päivälle Hän pääsi Jeesuksen kanssa Paratiisiin.

      Näin vähän nämä ei roistot tuntee Raamattua

      Heillä on nyt uusi buumi; - kaikki muut ovat roistoja??

      Mitä mieltä, tunnistatteko itsenne roistoksi.

    • make...van

      Onko jussi Sinulla heräännyt uutta tulkintaa ja katsantoa tuohon uneeSi? Pelottaako liikkua ulkosalla nyt, kun poliisit jahtaavat pell? Joo, pellejä.

    • Hiviörulettaa

      Päivän hirviöt

    • fdgsdfs

      ddddd

    • Anonyymi

      Vieläkö tämä hirviö on elossa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe