Olen rakastunut toiseen naiseen vaikka olen suhteessa. En voi erota. Vituttaa niin perkeleesti joka päivä nykyisin.
perkeleen perkele
28
495
Vastaukset
- teeniinkuinsydänsanoo
Mikset voi erota? Meillä on vain tämä yksi elämä...
Olen itse järkyttävän ihastunut todennäköisesti varattuun mieheen. En siis ole varma, mutta siltä on alkanut tuntua. Hän hakeutuu seuraani, katsoo minua pitkään, mutta ei ota muuten kontaktia kuin "virallisissa" asioissa.
Itse jätin parisuhteeni, koska koin tekeväni moraalisesti väärin. En pystynyt taistelemaan tunteitani vastaan. En varmaan saa tätä ihastustani, koska parisuhteita en riko. Ja mies olisi varmasti jo tehnyt jotain, jos haluaisi. - kerrankinnäin
^ Hyvä! Siis se että uskalsit tehdä päätöksen etkä roikota toista löysässä hirressä. Toivon, että saat sen kenet haluat.
- pysykääyhdessä
jos sulla on pieniä lapsia, niin älä eroa lasten vuoksi. Jos teidän arki rullaa parisuhteessa edes jotenkin perin, ettette kovin riitele niin kannattaa jatkaa ihan tosiaan viattomien rakkaiden lastenne vuoksi. Voin kuule vannoa sulle, että tulet muutoin tuntemaan sikapahoja omantunnon tuskia myöhemmin, kun lapset ovat kasvaneet, ja kertovat kuinka pahalta tuntui kun isi ja äiti erosi. Houkutuksia tulee ja menee, aikuinen kantaa vastuun tekemisistään, ja se vastuu näkyy myös siinä miten perheessä otat huomioon jälkikasvusi tekojesi kautta.
- justjoo54
Lapsille jää kiva muisto isistä joka oli joka päivä ärsyyntynyt eikä hymyillyt koskaan. Voi niitä lapsuuden päiviä.
- Tosirakastunut
justjoo54 kirjoitti:
Lapsille jää kiva muisto isistä joka oli joka päivä ärsyyntynyt eikä hymyillyt koskaan. Voi niitä lapsuuden päiviä.
Mä jäin rakkaudettomaan yya-suhteeseen lasten vuoksi ja voin ihan hyvin hymyillä, koska lapset hymyilyttävät, vaikka en voikaan elää rakastamani naisen kanssa.
Tosin, tunnustin rakkauteni tuolle naiselle, eikä rakastamani nainen näyttänyt tuntevan samoin minua kohtaan, joten minun on turha rakkautta etsimään lähteäkään. (minulla on vahva tunne, että hän on the oikea, jollaista ei toista ole, eikä kannata yrittää etsiä)
En ole onneton, vaikka onnellisempikin voisin olla. Kauhea ikävä on koko ajan naista, mutta onneksi näen hänet usein edes töissä 💕!!!
- Valehtelijaolet
Tuo on todella törkeää kumppaniasi kohtaan. Elät siis valheessa ja kaksoiselämää. En haluaisi elää tuollaisessa suhteessa. Etkö ymmärrä että viet kumppanilta mahdollisuuden aitoon rakkauteen. Olet narsisti jos elät noin! Ajattelet vain itseäsi. Eroa ja kerro mitä tunnet. Toivon että tuo toinen tekee sut onnettomaksi koska itse petos kumppaniaan kohtaan on törkeää! Se miksi et voi muka erota on se kysymys millä esität olevasi narsisti vain itseäsi ajatellen.
- Yritäjaksaa
Ei ole noin yksinkertainen asia. Voimia aloittajalle, päädyt sitten, mihin ratkaisuun hyvänsä. Joskus käy niin... rakkautta ja kaikkea hyvää. Rukoillakin voi...
- hjkio
"Olen rakastunut toiseen naiseen vaikka olen suhteessa. En voi erota. Vituttaa niin perkeleesti joka päivä nykyisin."
Kerrot että ei oikein hyvältä tunnu elämä nyt.
Tätä ongelmaa ei tule jos muistaa, että on jo perustanut perheen ja kodin, eikä vietä aikaansa sieltä poissa. Ja työpaikalla pitää muistaa myös, mitä varten siellä ollaan, ei seurustelemassa työkavereiden kanssa vaan tekemässä työnantajalle sitoutuneena, jota saa palkan, jonka turvin elättää perhettä.
Ei kun tämä yksin hurvittelu poistuu ei joudu näiden "sereeneiden" lumoihin.
Jokaisen täytyy ymmärtää, että kodin elämä on joskus kireällä, on pienet lapset tirinöineen, rahakaan ei oikein riitä, lomamatkat ovat harvinaista herkku. Puoliso on kireä, kun on väsynyt. Tämän pitäisi olla yhteinen projekti. Joten sinäkin ap olet livennyt pois, muutoin et sanoisi rakastuneesi toiseen.
Tuo mitä sanot nyt rakkaudeksi, mitähän se todellisuudessa on sinulle ja monelle muulle vastaavassa tilanteessa olevalle, onko se pako tuosta perheestä.
Miten uskot tuon uuden kanssa elämän muotoutuvan. Et ole hänen kanssa elänyt muuta kuin varastettuja hetkiä perheeltäsi, luulet saavasi jotain parempaa. Tuskin.
Jos jätät perheen, jätät ennen muuta lapsesi, sillä kun vain maksat elatusmaksun ja pari kertaa kuukaudessa tapaat heidät, onko tämä isältä oikein. Lapsilta putoaa pois mahdollisuus moniin asioihin, äidin harteille jätät minkä olet itse nauttinut aikoinaan, en arvosta yhtään tuollaista toimintaa. Luuserimies olet.
Näitä eroperheiden lapsia kohdellaan kovasti väärin, he eivät uskalla puhua oikein mistään, sillä pelko, että se lähivanhempikin jättää on sielussa. Ja totta onhan hän valtavan suuren paineen alla, yksin hoitaessaan lapsia.
ei se uusi ihminen vastaavassa tilanteessa, mihin olette oman puolisonne itsekkyydellänne ahdistaneet varmasti olisi yhtään parempi. Jos mies hyppää jatkuvasti yksin pois kotoaan, kyllä se kiristää ilmapiirin ja näitä "rakkauden seireenejä ja kuuntelijoita" on pilvin pimein vaanimassa tilaisuuttaan ja varsinkin jos näkevät siinä oman edun.
Tuskin onnesi jatkossa on yhtään parempaa kuin ollut tämän perheesi kanssa. - Nainenmiettis
Mä voin ymmärtää aloittajaa. Ja en ymmärrä haukkumisia tässä asiassa - se on ahdasmielistä. Mistä me tiedämme mikä aloittajan sai rakastumaan toiseen ihmiseen. Jos hakemalla haki muuta elämään niin helpommin tuomitaan, tosin siihenkin voi olla jokin syy. Voi olla niin ettei hae rakkautta, mutta voi silti rakastua. Minkä me voimme tunteillemme. Ap kertoo ettei voi erota, se kertoo velvollisuudentunteesta tai jostain muusta.
Ei ole helppoa sulla ja toivon että asiasi tavalla tai toisella ratkeaa. Rakkautta voi pakottaa mihinkään. Rakastaminen sinällään on maailman ihanin tunne, mutta raskas on tiesi oleva tuossa tilanteessa.
Jos olemassa oleva suhde muuttuu huonoksi niin saattaa olla molempien kannalta parempi erota. Jos koet pystyväsi pitämään kiinni siitä mut on ja tyydyt siihen, niin sekin voi olla vaihtoehto, jotain on yleensä tehtävä tuossa tilanteessa. - Tätä.tapahtuu
Mieti miksi rakastuit häneen jonka kanssa olet suhteessa. Hän on sama ihminen tänäänkin ja rakastaa sinua varmastikin ellei hänenkin tunteensa ole nyt vain jäässä. Sitä sattuu mutta rakkaus voi syttyä uudestaan ja romanttisuus puhjeta kukkaan häneen jonka kanssa suhteessa olet. Tahdotko? Joskus ei edes tahdo mutta jos niin on parempi sekin riittää alkuun. Tee asialle jotakin että niin kävisi. Ei uusi rakkaus ole välttämättä parempi, se on vain huumaa joka katoaa kuin savu ilmaan ajan kanssa. Usein olemme vain tunteiden vietävinä jotka vaihtelee kuin tuulen virtaus.
- väsynyt.nainen
Niihän sitä luulisi.. yritin vuosia ja vuosia rakastua puolisooni uudelleen, toinen teki siitä vaan tosi vaikeaa ellei jopa mahdotonta. Mitään fyysistä ei ollut kun toinen ei tahtonut. Tai ehkä tahtoi jonkun toisen kanssa. Hoidin kodin lapset ja työn, sairaanakin. Sitten en vaan jaksanut enää uskoa että voisin puolisooni rakastua. Elin vuosia ilman rakkautta ja elämä oli aika kylmää, kunnes vahingossa rakastuin ihan toiseen ihmiseen. Mutta se on sitten eri tarina. Uskon että jossain vaiheessa uusi rakkaus ja toinen ihminen voi olla kuitenkin parempi ratkaisu kuin se vanha, joka ei halua minkään muuttuvan. Niinhän se rakkauden huuma katosi ensimmäisenkin kanssa kuin savu ilmaan vuosien myötä.
- näinköhänon
Niin varmaan....
- ummar
Kenelle tämä on?
- Itsekästyperyys
väsynyt.nainen kirjoitti:
Niihän sitä luulisi.. yritin vuosia ja vuosia rakastua puolisooni uudelleen, toinen teki siitä vaan tosi vaikeaa ellei jopa mahdotonta. Mitään fyysistä ei ollut kun toinen ei tahtonut. Tai ehkä tahtoi jonkun toisen kanssa. Hoidin kodin lapset ja työn, sairaanakin. Sitten en vaan jaksanut enää uskoa että voisin puolisooni rakastua. Elin vuosia ilman rakkautta ja elämä oli aika kylmää, kunnes vahingossa rakastuin ihan toiseen ihmiseen. Mutta se on sitten eri tarina. Uskon että jossain vaiheessa uusi rakkaus ja toinen ihminen voi olla kuitenkin parempi ratkaisu kuin se vanha, joka ei halua minkään muuttuvan. Niinhän se rakkauden huuma katosi ensimmäisenkin kanssa kuin savu ilmaan vuosien myötä.
Ja veit turhaan aikaa puolisoltasi kun jankkasit asiasta. Eli itsekäs paska olit niinkö? Eikö se olisi ollut parempi että eläisit rehellisesti myös itseäsi kohtaan ja antaisit muille mahdollisimman nopeasti löytää aidon rakkauden? Selkeästi tulee esille kuinka itsekäs narsisti olet kun vedätit vuosia puolisoasi.
- väsynyt.nainen
Itsekästyperyys kirjoitti:
Ja veit turhaan aikaa puolisoltasi kun jankkasit asiasta. Eli itsekäs paska olit niinkö? Eikö se olisi ollut parempi että eläisit rehellisesti myös itseäsi kohtaan ja antaisit muille mahdollisimman nopeasti löytää aidon rakkauden? Selkeästi tulee esille kuinka itsekäs narsisti olet kun vedätit vuosia puolisoasi.
Oletko ihan sairas ihminen kun haukut anonyymisti netisdä? Saatko jotain mielihyvää narsistiksi leimaamisesta? Tiedän tasan millainen on narsisti enkä sellainen ole. Lueppa jostain määritelmä narsistista, taidatkin olla itse.
En missään sanonut jankanneeni asiasta, omasta mielikuvituksesta sen revit. Olenko saanut itse mahdollisuutta, toinen ei halua erota sillä haluaa pysyä kaveriliitossa jossa talous on ok ja kotityöt ja lapset tulee hoidettua. Paskaidiootti olet itse, surkea kommentti . Et omaa mitään empatiataitoja.
- erooperkules
Hyi
Itse lähtisin suhteesta heti jos edes ajattelisin toista miestä.
Sehän on toisen elämän varastamista jos on toisen kanssa eikä rakasta häntä.
Ei mitään järkeä. Lähde heti suhteesta.
Mitä jos olisit itse rakastunut omaan kumppaniisi ja hän ei sinuun ja vituttaisi olla sun kanssa miten toivoisit toisen toimivan siinä tilanteessa?
Lasten takia ei koskaan kannata olla yhdessä. Itse odotin sitä päivää kun vanhempani tajuaisivat erota....olivat meidän lasten takia yhdessä. eivät riidelleet mutta eivät osoittaneet rakkautta tai hellyyttä toisiaan kohtaan....typerykset olivat n 7 v yhdessä meidän lasten takia ja mä vaan odotin että tajuavat erota!!!!- lapsiaeitarvitsehylätä
Lapset ei pelasta liittoa. Vanhemmat voivat rakastaa lapsiaan jopa paremmin kun huono suhde ei hierrä. Olin myös onnellinen kun vanhempani aikoinaan erosi.
- masterwanker
En tiedä mistä keksitte lapset, mutta niitä ei ole. Kumppani on sairas eikä parane. Välitän hänestä syvästi. Kuvittelenko rakastavani tätä toista. En kun tiedän sen. Ollaan tunnettu kolme vuotta ja se tapahtui minulle ensisilmäyksellä. Yhteinen urheiluseura, nähdään melkein joka päivä. Jos asiat järjestyisi niin että nykyinen ei jäisi yksin tyhjän päälle lähtisin.
- diipadaapaaaa
Sairaskin vielä näinköhän?tyhjän päälle miten voi jäädä hyvinvointiyhteiskunnassa tyhjän päälle?Kohde ei edes tiedä tunteistasi etkö uskalla jutella hänelle vaikeasta tilanteestasi ja sanoa että olet mahdollisesti ihastunut ja kysyä mitä hän ajattelee. Ei ne ihastukset sen kummempia ole etkä tunne häntä perinpohjin vai onko tarkoitus jotenkin feidata vanha pois ja päästä egoilemalla iskemään ja valloittamaan? Nimimerkkisi on lapsellinen. Tarvitkohan naista vai seksiäkö vailla. On se rakkaus muutakin kun ulkonäkö hyvä perse tai seksi!
- ihmetouhua
Taidatkin diipadaapaaa olla yksi empatiakyvytön urpo. Trollaa muualla.
- epäreilutilanne
Pitääkö toisen heittää elämänsä hukkaan siksi että toinen on sairas. Pitäisikö sairaan osapuolen ajatella toisen parasta.
- alankoon
Mikä olisi oikein? Jos olisit itse sairas, millaisen elämän soisit terveelle osapuolelle?
- OmaOnni
Empatiakykyä ei häneen ole jolle kerran halusi sanoa tahdon? Lyödäänkö lyötyä lisää jos hän on sairas, ei sitä mitä molemmat itse elämän ajatteli olevan, onnea iloa ja onnistumista. Omlle kohdalle kuviteltu onni karkaa käsistä. Joka ei löydä elämän onnea pienistä asioista ei ole tyytyväinen mihinkään. On saatava aina parempaa ja onnen tultava ovista ja ikkunoista. Omat tunteet ja mielikuvat sokaisee. Jos olisi toisin olisi paremmin. Näinköhän?
- masterwanker
Viittaatko naimissa oloon? Emme ole naimisissa. En alkanut seurustelemaan sillä ajatuksella että tämä nainen on se oikea, oli mukavaa olla kerrankin jonkun kanssa. En ollut ollut aiemmin rakastunut, en tiennyt miltä se tuntuu.
- TyperäOlet
Lakkaa runkkari kitisemästä ja ole mies!
Turha sun on pelastajaa sun nykyiselle eukolle esittää kun henkisesti olet jo muualla.- Katsopeiliin
Taidat olla yksinäinen tapaus kun noin ottaa päähän että toisella on peräti kaksi vaihtoehtoa. Looooooooooooooooooooooooooser
- Munmielestä
jokaisella pitäisi olla oikeus itse päättää haluaako olla suhteessa ihmisen kanssa, jonka ajatuksissa on toinen, myös sairaalla. Ja ylipäätään oikeus tietää kaikki sen kaltaiset asiat, jotka saattavat vaikuttaa hänen ajatuksiinsa kumppanistaan ja suhteesta. Muu on pettämistä, vaikkei mitään fyysistä muiden kanssa olisikaan.
Jos miettii suhteessa ollessaan, onko jokin pettämistä vai ei, yksinkertaisin tapa selvittää asia, on kysyä kumppanilta. Jos syystä tai toisesta ei voi kysyä, luultavasti tietää jo pettävänsä.
Ihan vaan yleisesti nämä, ei ap:lle tai kellekään erityisesti. - ensi-iltaaodotellessa
Suomalaisversio Hiljaiset sillat-elokuvasta. Pääosissa Riku Nieminen, Aku Hirviniemi ja Krista Kosonen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849