Moi
Onko kellään tietoa missä oikein baltic princess tai galaxyn miehistö majoitus kannet ovat?
Entä gracellillä?
Miehistötilat
10
374
Vastaukset
- Frojuk
Miehistö majailee yläkansilla. Joko siellä komentosillan takana tai kantta alempana. Kävelykansilla kun näet hyttien ikkunoita niin ne on miehistön.
- Miikalet
Kiitos vastauksesta ja on se kanta alempana niin suljettu osasto?
- fgghhj
Käy etsimässä ovi, joka on lukossa ja ovessa kyltti "Staff only". Sen takana ovat miehistötilat.
- Silja_Hylje
Ettet vaan itse ole suljetulla...
- Miikalet
Tarkennan miksi kysyin tuota niin olen haaveilut meriurasta ja siksi kyselin tuota hommaa?
Kiitos asiallisista kommenteista. - Muistelisin_että
Potkuriakselitunnelin vieressä.
- Jokutasoainaollu
Juu siellä kölin tuntumassa.Lue Titanicistä,taija paljon muulla olla ylemmälle tasolleku kipparilla?
- Semmoista
Kansilla 10,9 ja 8....
- E333
Kansilla 7,6,5,4,3,2,1 myös.
- Semmoista
Totta, mutta ihanat öljytyt hyväpeppuiset konemiehet asuu yläkansilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315703
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134182- 1962379
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661770Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791696Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351477Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741355viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241204- 941195