Miten saa vanhemmat suostumaan kissanpentuun?

KISSAMUMMO-

Laitoin samasta aiheesta jo aiemmin. Haluaisin vanhemmat suostumaan scotish fold rotuiseen kissanpentuun, mutta kun meillä on jo maatiaiskissa, joka on arkaluenteinen eikä tee mitään muuta kun on sängyn alla ja syö. Jos otan sen syliin se alkaa ensin vinkua ja sit sähistä. Meillä oli aikasemmin samasta pentueesta toinen kissa joka ei ollut kauhean kivaluonteinen mut se karkas. Äiti ja Isä ei antanu mun valita kissaa yhtään, vaan haki ton arkajalan meille ja sillä siisti. Hinta ei kuulemma haittaa, mut jotenkin ne ei Vaan suostu. Ja nyt varsinkin kun on jo kissa. Ahdistaa ja harmittaa. Jotain vinkkejä vanhempien suostutukseen. Mut sanoin siitä vanhasta kissasta joka katos niin et "voidaanko hankkia meille toinen kissanpentu, kun meidän kissa ei tykkää musta" Ja vanhemmat hermostu. En voi sanoa noin uudestaan. Kuulostaa tyoerältä mut MÄ HALUAN ETTÄ VANHEMMAT SUOSTUIS EES YHTEEN ASIAAN MITÄ PYYDÄN.

13

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *typerältä

    • sevaaon

      Niin sinä haluat ja sinulla on oikeus haluta. Mutta vanhempasi eivät halua ja heillä on oikeus olla haluamatta. Vanhempasi vastaavat kodista ja he määräävät, mitä siellä tapahtuu.

      On eri asia haluta kuin saada kaiken haluamansa.

      • Mutta ei se ole oikeudenmukaista, koska lupauduin hoitamaan kissan kaikki tarpeet. Ja vanhempani vielä lupasivat että saisin itse valita kissan koska se on minun kissa.


      • vanhaensin

        ehkäpä yrität hoidella sitä arkaa kissaa, niin että se kesyyntyisi. leikitä narulelulla, älä pakota sylii. tarjoa herkkuja lähelläsi, mutta älä tee äkillisä liikkeitä. Jos edellinen kisa ei pitnyt sinusta ja nykyinen kissa pelkää, on sinussa tai koko perheessä jotain korjattavaa, jotta kiss aolisi tyytyväinen. tarkkaile omaa käytöstäsi .


    • ostanukke

      Kissan ottoon pitää kaikkien suostua - se ei ole lelu!! Keskity nyt vaan luomaan luottamusta ja kiintymistä jo olevaan kissaan! Miksi se pelkää sinua? Oletko kovakourainen, lellitetty kakara, joka kiusaa kissaa? Ehkä et osaakkaan hoitaa elävää eläintä, ja siksi et toista saa!!?

    • et.millään

      Lähinnä kaksi keinoa tulee mieleen. Toinen on lahjominen ja toinen on uhkaus.

      Lahjomiseen sinulla ei taida olla resursseja, mutta voit uhata esim. karkaamisella, ellei kissaa tule.

      Oikeasti: Vanhemmat päättävät, sitoutuvatko kissan hoitoon. Et sinä pysty huolehtimaan kaikista kissan tarpeista, vaikka kuinka lupaisit.

      • kattikaisamaija

        Ei kannata uhata karkaamisella, pian sanovat, että tossa on ovi, ala painua! parempi olla kiltisti ja yrittää kesytellä sitä olemassaolevaa kissa, siis kouluttaa itseäsi olemaan rauhallinen, liikkumaan rauhallisesti, puhumaan rauhallisesti, välttämään kaikkia tiuskahduksia ja tavaroiden paiskomista, itkupotkuraivareita yms. Enkä viiden vuoden päästä saatkin sen kissan, kun osaat käyttäytä kissamaisen arvokkaasti


    • huhhuijjaa

      Mitäs sitten jos se ihq kissanpentu jonka juuri sinä valitset alkaakin käyttäytyä samalla tavalla, haluatko senkin tilalle uuden.
      "Ei oikeudenmukaista"? Ylläripylläri, mutta vanhemmillasi on ihan oikeus valita mikä tahansa kissa vaikka sinulle olisivatkin sanoneet että saat valita, he sen kissan maksavat ja sen ruuat ja lääkärit ja madotukset, rokotukset jne.
      Lupauduit hoitamaan kaikki tarpeet? Mitäs jos se sairastuu ja tarvitsee tehohoitoa joka btw on tosi kallista? Onko sinulla muka omaa rahaa siihen, tokkopa.

      • Tähän mennessä kissa on alkanut leppyä ja edistystä on se että se nukkuu sohvalla jos äitini tai minä istutaan siinä. Ja kun sanoin, että huolehdin kaikki kissan tarpeet, tarkoitin ruoan antamista, ulkoiluttamista, kissan vessan siivoamista, leikkimistä kissan kanssa ja tarvittavaa koulutusta, mutta vähän ajan päästä selvisi että kissa tarvitsi uuden kaverin, joten saimme samasta pentueesta josta tämä kissa on, niin toisen kissan ja hän on vähän sosiaalisempi ja sai meidän tämän aremmankin kissan leppymään ainakin vähän. Kiitos kaikista haukkumisista ja syytöksistä.


      • kissaystävääkaipailen
        KISSAMUMMO- kirjoitti:

        Tähän mennessä kissa on alkanut leppyä ja edistystä on se että se nukkuu sohvalla jos äitini tai minä istutaan siinä. Ja kun sanoin, että huolehdin kaikki kissan tarpeet, tarkoitin ruoan antamista, ulkoiluttamista, kissan vessan siivoamista, leikkimistä kissan kanssa ja tarvittavaa koulutusta, mutta vähän ajan päästä selvisi että kissa tarvitsi uuden kaverin, joten saimme samasta pentueesta josta tämä kissa on, niin toisen kissan ja hän on vähän sosiaalisempi ja sai meidän tämän aremmankin kissan leppymään ainakin vähän. Kiitos kaikista haukkumisista ja syytöksistä.

        omg! mahtavaa oon täällä sivulla itse koska haluaisin kanssa kissan pennun äiti kuulosti että suostuu ja iskä on ongelma meillä on arka kissa joka on kuin perhettä mutta pelkää koiria sillä niitä oli edellisessä kodissa. äiti sanoi että meidän kissan reaktion näkee vain silloin jos ottaa sen pennun. iskä on vastaan ja äiti kuulostaa siltä että jos kaverin kissa tulee tiineksi niin voiaan ottaa niiltä yks


    • raivoavavirtahepo

      Saatanan hemmoteltu kakara sulle mitään kissaa pidä ostaa hyvä et vanhemmat ei suostu kissa ei oo lelu se on elävä olento jolla on tunteet jos kiusaat kissaasi en ihmettele yhtään että on tuollainen hanki mieluummin pehmolelu ku oikee kissa

      • Mistä sinä olet saanut päähäsi että olen kiusannut kissaani?


    • kaikkihoitaajatykkää

      Jos perheeseen otetaan lemmikki, kaikkien on oltava samaa mieltä!
      Ei ole hyvä, jos joku perheessä ei pidä siitä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe