Minulla on kaksi päälle vuoden ikäistä sisäkissaa. Viimeisen viikon aikana molemmat näistä ovat oksentaneet toistuvasti, enkä tiedä pitäisikö huolestua? Jos tuo ei lopu, käytän nämä eläinlääkärillä mutta haluaisin kuulla teiltä mielipiteitä ja infoa mitä voisi olla. Koskaan aikaisemmin ei ole ollut oksentelua, ainoastaan ne harvat kerrat kun jokin ruoka ei ole sopinut. Kumpikin kissoista kyllä nukkuu, syö, juo ja käy hiekkalaatikolla normaalisti. Tosin ostin callunan/kanervakasvin samoihin aikoihin kun tämä alkoi ja olen huomannut kissojen yrittävän välillä näykkiä, syödä sitä. Minulla ei muita aitoja huonekasveja ole juurikin tämän takia mutta en kuvitellut tuosta olevan haittaa. Nyt olen heittänyt sen menemään. Mietin myös olisiko kyse kuitenkin vain karvapalloista tai jostain flunssasta, taudista? Pitäisikö madottaa?
Kissojen oksentelu
4534234234
1
112
Vastaukset
- jossainvikaajuu
Onko nappulat yms,ruuat vanhoja,pilaantuneita?
Siirrä kasvit ulottumattomiin, tai roskiin,kissat on tärkeempiä;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684715KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1693633- 1663130
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?713078Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502771- 241933
- 241861
- 301666
- 1741650
- 421362