mistä osoitteesta löytyy hyvä räätäli?
Vastaukset 28
- santtu-1975
Paul's Tailors (Paul The Designer), Soi 13/4, Beach road.
Paljon Suomalaisia/pohjoismaalaisia asiakkaita. Ei varmasti halvin, mutta sitä et kysynytkään, vaan hyvää räätäliä ja Paul on sellainen.
Yksi tapa myös tunnistaa hyvä räätäli, hänellä ei ole myymälän ulkopuolella "sisäänhettäjiä", vaan puskaradio pelaa ja asiakkaat tulevat muiden tyytyväisten asiakkaiden perusteella. - Tapsapallomerest
Voi olla hyvä räätäli... mutta ei varmasti suomalaiset ole ihan malli eikä kangas tietoisia....
Räätälit on pääosin intialaisia ja ompelimot ovat missä ovat... ja naiset ompelee jossain. Opettele ensin tunnistamaan hyvä kangas.. ja näet sitten, kuinka vaikeaksi hinta menee.
Käy katsomassa stockmanilla vaatteita ja opettele hypistelemään hyvä kangas. Ja katso miten se laskostuu ja kuinka paksu ym. ym. ja mieti väri ja sovita ensin malleja ja värejä. Äläkä mene kuin Juntti ja kuvittele tämä on suomi-räätäli.
Niissä puvuissa ym. ym. on paljon mittoja ja katso ensin millaista mallia haet ja ota esite ja kuva ja hae sitten saman tyylistä.
Tarkista saumat ja varaa aikaa valittaa... ym ym. Ota sinäkin ne mitat ylös esim. hihan pituus ja katso ompeliko mitan minkä mittasi.... Yllätys yllätys..- rahkahousu
Hyvästä kankaasta huolellisesti tehtyä pukua ei saa kolmea 100$. Tuo, että ottaa räätälin ottamat hihan mitat ylös ja tarkastaa ompeliko samat mitat, on vähän erikoista? Jos puku istuu hyvin ja hihat on oikean pituiset valmiina, on kai ihan sama ompeliko kaveri ne mitat jotka otti? Tulee mieleen " väärin sammutettu tulipalo"
- Tapsapallomerest
Suosittelen... Merkkiliikettä ja valmiita vaatteita.
Maksaa vähän enemmän, mutta saat ainakin hyvän ja on kiva pitää.
Mutta pyydä kopioimaan vaikka paita tai housut... ja ole tarkka materiaalissa.
jos ei edes sitä laatua kangas mitä sinulla jo on kysy toisesta kaupasta.- tapsulijankkaa
Kyllähän se on Tapsuli niin, että omien mittojen mukaan tehty vaate on varmasti ainakin yhtä kiva pitää kun valmiina ostettu??? Kysy vaikka RR tai formula kuskeilta.
- 654767567657
No nyt reseperseet antaa jo pukeutumisneuvoja toisille resuperseille...
ohjeita mennä tutustumaan stokkalle kankaisiin ja sovittamaan pukuja, että erottaa kangaslaadut toisistaan, suurin vitsi oli "Äläkä mene kuin Juntti ja kuvittele tämä on suomi-räätäli" yhdelläkään resuperseellä ei ole kokemusta räätälistä suomesta, se on verran kallista lystiä että pukuun tuhrautuu helposti 3.000 euroa, reppanat...
Ainoat puvut minun näillä resuperseillä on varaa on 99 euron stressmanin pukuun...
https://www.youtube.com/watch?v=Jqg4qeu3wSM
Olen tilannut kymmeniä paitoja, muutaman pikku takin... kun niitä vielä tarvitsin... en tarvitse enää... maksoivat 20 euroa paidat, 80 euroa pikkutakki... pattayalta ja hua hinissä, aina on toiminut varsin hyvin...
Resuperseet teettäkää puku missä on silkkikuituja kudottu kankaan sisään, halpaa ja hyvää materiaalia... reppanat.- lerppahanse
Todellinen resuperse aloitti jälleen päivittäisen valittelunsa...
Niin se tämäkin aamu jälleen avautui lerpan ystävällismielisellä ja kanssaihmisiä kunnioittavalla aloituksella...
Hänellä sitä, tuota sielunkauneutta aina löytyy lämminhenkisistä vastauksistaan!
Voiko kauniimmin sanoin enää aamua aloittaa?
Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.
Hui Hailaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Hui Hain nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...
Don Quijoten tavoin Hui Hailaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Hui Haita kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Pattayan, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin. - stressitön-man
Tilaamani puvut ovat olleet moitteettomia, yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Paitoja en ole teettänyt vuosiin. Ihan vaan siksi, että stressmanilta saa kolme saman laatuista ja yhtä istuvaa 3 tuolla 20e. Tosin mulle on ihan sama onko kankaan sisään kudottu silkkikuituja vai ei, jos kangas tuntuu päällä mukavalta ja korostaa treenattua vartaloani oikealla tavalla.
- Tapsapallomerest
Sen olet näkönenkin sitte... Stress-man.
Joutuu sitten maksamaan tavarasta Payttayallakin... Pukeutuminen on yksi tärkeimmistä asioista mitä naiset myös katsoo rahan jälkeen... Meinaatko, että
Muoti-lehdet ja vaate-suunnittelijat eivät kiinnosta ?
Juntti on juntti, vaikka voissa paistais. Juntti-tyyli ei oikein vedä maailmalla ja monet yö-kerhot Bangkoissa vaativat puku-koodia esim. - 656546456456
Teetätän kaikki paitani räätälillä, maksavat 18-22 euroa kpl, siis kauluspaidat.. kunnolla tehdyt. kiinalaisia saa täältä 7,5 euroa kpl mutta laatu on huonoa... Suomesta kunnollista kauluspaitaa tuskin saat edes 20 eurolla, puhumattakaan kolmea, jotain halpoja t paitoja voi saada, mutta sekin on epätodennäköistä.
- puku-koodiko
Tapsapallomerest kirjoitti:
Sen olet näkönenkin sitte... Stress-man.
Joutuu sitten maksamaan tavarasta Payttayallakin... Pukeutuminen on yksi tärkeimmistä asioista mitä naiset myös katsoo rahan jälkeen... Meinaatko, että
Muoti-lehdet ja vaate-suunnittelijat eivät kiinnosta ?
Juntti on juntti, vaikka voissa paistais. Juntti-tyyli ei oikein vedä maailmalla ja monet yö-kerhot Bangkoissa vaativat puku-koodia esim.Pattayan naisetko katsoo pukeutumista? Hah hah. 1000b kouraan, niin ne hyppää sun sänkyys ja imee sun letkuas, vaikka sulla olisi se paskanen singha paita päällä ja adidaksen shortsit joissa on silakan mittainen jarrutus jälki peffan kohalla. Koitettu on, toimii samanlailla kun teetetyn kauluspaidan ja suorienhousujen kanssa. Uskon, että tyttöjen fokus kiinnittyy ainoastaan tuohon tuhannen bathin seteliin, ulkonäön ja vaatetuksen jäädessä pahasti taka-alalle? Miten sinä itse homman näet Tapsa?
- 656546456456
656546456456 kirjoitti:
Teetätän kaikki paitani räätälillä, maksavat 18-22 euroa kpl, siis kauluspaidat.. kunnolla tehdyt. kiinalaisia saa täältä 7,5 euroa kpl mutta laatu on huonoa... Suomesta kunnollista kauluspaitaa tuskin saat edes 20 eurolla, puhumattakaan kolmea, jotain halpoja t paitoja voi saada, mutta sekin on epätodennäköistä.
Vanhin vielä käytössä oleva kauluspaita on 15 vuotta vanha, maksoi muistaakseni silloin 400b, ollut käytössä satoja kertoja, pesty useasti, erinomainen kunto vieläkin... Hyvin menee shortien kanssa.
- Tapsapallomerest
No miten itse kohtelisit sellaista luuskan näköistä naista ?
Saat varmasti juuri sen mällin vedon ja rahat ... sitähän hait ?
Mutta kyllä niissä monissa tytöissä on lämpöä ja monesti on oltu sylikkäin ihna pitempiäkin aikoja. Kiva on myös suukotella jos on hampaatkin hoidettu..
Siitähän sinä et tiedä mitään... poski poskea vasten ja sillai vähän niin kuin yhdessä koko ajan ?
Kyllä siihen pukeutuminen ja tyyli vaikuttaa, voit olla ihan varma.
Pitää myös vähän yrittää hoitaa kuntoa ja saa tietenkin ryypätäkkin ja pitää hauskaa ja hyvä opetella vähän thaita ja Englantia myös.... homma menee paremmaksi. - jehovatvat
Mutta kyllä niissä monissa tytöissä on lämpöä ja monesti on oltu sylikkäin ihna pitempiäkin aikoja. Kiva on myös suukotella jos on hampaatkin hoidettu..
Siitähän sinä et tiedä mitään... poski poskea vasten ja sillai vähän niin kuin yhdessä koko ajan ?
Pitää myös vähän yrittää hoitaa kuntoa ja saa tietenkin ryypätäkkin ja pitää hauskaa ja hyvä opetella vähän thaita ja Englantia myös.... homma menee paremmaksi.Jätä hieno puku päällä viikon panot maksamatta ja kato seuraavalla reissulla onko kohtelu parempaa kun shortsi ukolla joka jättää " aidosti sylikkäin istutun rakkauden täytteisen viikon" maksamatta.
- piinkovakikkeli
Pitää myös vähän yrittää hoitaa kuntoa ja saa tietenkin ryypätäkkin ja pitää hauskaa ja hyvä opetella vähän thaita ja Englantia myös.... homma menee paremmaksi.Muista aina Tapsa, Pattayalla yksikään tyttö ei istu pidempiä aikoja sylissäsi " poskiposkea vasten kiihkeästi suudellen" ILMAISEKSI Tytöt ovat töissä!! Vain sinä olet harmonisessa loma romanssissa.
- sosiaalinenihminen
Pitää myös vähän yrittää hoitaa kuntoa ja saa tietenkin ryypätäkkin ja pitää hauskaa ja hyvä opetella vähän thaita ja Englantia myös.... homma menee paremmaksi.Tytöt ovat kuin sairaanhoitajia. Ne tekevät työnsä oli potilas epämiellyttävän hajuinen, näköinen tai oloinen.
- 5555555
Nolla kertoo miten fiksu ja rikas hän on ja miten tyhmiä ja köyhiä muut ovat.
Ei tapsakaan paha ole vaikka kaikki palikat eivät olekkaan kohdillaan.
654..... hei ei sun kannata paljon avutua noi sun haukkumat resuprseet ovat kaikki viisaampia ja parempia ihmisiä.Opettelisit vaikka aluksi nöyryyttä.'
Hirveetä lukeä ylimielisen pahan idiootin mielikuvitus tarinoita ja satuja,
Ps, sulla on edelleen elämä hankkimatta. - Anonyymi00028
Ei hierrä, ei kierrä, ollen helppo pierrä ... "potato potato brööösss" .... voi hyvänen aika, ja taas tuli löysät pasaset puolijoukkue shortseihin, voin vavavakuuttaa.
By >654767567657<
- Tapsapallomerest
Sen verran voin kertoa, että olen itsekkin tosi tyytyväinen ollut paitoihin mitä
teetetin. Mutta hinta ei ollut vitosta.
Hyvälaatuinen kangas, kestää pesua ja pysyy suorana pesun jälkeen.
Ei myöskään haalistu ja menetä väriä.
Mutta poijat se vaatii taitoa ja sitä Teillä ei ole.- lukumiehiä-ei-puku
Katsele Tapsa ympärillesi baareissa, ja tule kertomaan kumpia näit enemmän, 2e t-paidassa olevia hansamänejä vai 20e kauluspaidassa olevia playboita maksamassa nais seuralaisensa bar finee? Niin paljon Pattayan tytöt kiinnittävät huomionsa miehen pukeutumiseen.
- santtu-1975
Itselläni Thaimaassa (Paul:lla isoin osa) teetätettyjä kauluspaitoja joku 10-15kpl (työ ja vapaa-aika käyttöön), eri väreillä sekä leikkauksilla. Yksi kokonainen musta "juhlapuku", sekä työ ja vapaa-ajan käyttöön 5-6kpl pikkutakkeja.
Vaatteiden hintaan vaikuttaa hyvin paljon käytettävä kangasmateriaali, etenkin erilaiset rypistymättömät paitakankaat (tuontitavaraa italiasta yms.) ovat suhteessa hyvinkin hinnakkaita aasialaisiin peruskankaisiin verrattuina ja niistä tehtynä paidan hinta saattaa hyvinkin tuplaantua peruskankaisiin nähden. - Tapsapallomerest
Jos sulla on asiallinen tyyli, niin kyllä sinua katsoo tytöt muuallakin, kuin Baarissa.
Jos sulla on hyvä tyyli, niin ei tarvitse maksaa bar finea.. Voit sanoa, että tule sitten kun olet vapaa... Arvaappa miten käy ? - stressitön-man
AAAhahhahaahaah. Tiedät kyllä itsekkin Tapsa miten käy. Et joudu maksamaan 500b bar fineä mutta joudut antamaan 1000b tytölle 2000b, koska pukeutumisestasi tyttö päättelee sinun olevan rikas ja rikkaat antaa enemmän. Ei tuo baarimaksusta luistaminen mitään harvinaista ole, moni tyttö pitää huolen vain omista saamisistaan, (itsekkäitä ja ahneita kun ovat) ei niitä kiinnosta bar fine joka jää baarille.
- yli25kertaaPiantaaskk
stressitön-man kirjoitti:
AAAhahhahaahaah. Tiedät kyllä itsekkin Tapsa miten käy. Et joudu maksamaan 500b bar fineä mutta joudut antamaan 1000b tytölle 2000b, koska pukeutumisestasi tyttö päättelee sinun olevan rikas ja rikkaat antaa enemmän. Ei tuo baarimaksusta luistaminen mitään harvinaista ole, moni tyttö pitää huolen vain omista saamisistaan, (itsekkäitä ja ahneita kun ovat) ei niitä kiinnosta bar fine joka jää baarille.
Jeesus taidat olla kokematon. Kyllä näin käy jos osaat käyttäytyä ja tyttö pitää sinusta. Minulle monesti sanottu ...odota tunti baari menee kiinni sinun ei tarvitse maksaa bar fine. Usein vain näiden tyttöjen kohdalla käy niin että se bar fine tulee kyllä maksettua seuraavista päivistä. Ei läheskään kaikki baaritytöt mitään itsekkäitä ja ahneita ole, sekin varmaan johtuu kuinka itse käyttäytyy.
- Eipalvaihtoehtoja
yli25kertaaPiantaaskk kirjoitti:
Jeesus taidat olla kokematon. Kyllä näin käy jos osaat käyttäytyä ja tyttö pitää sinusta. Minulle monesti sanottu ...odota tunti baari menee kiinni sinun ei tarvitse maksaa bar fine. Usein vain näiden tyttöjen kohdalla käy niin että se bar fine tulee kyllä maksettua seuraavista päivistä. Ei läheskään kaikki baaritytöt mitään itsekkäitä ja ahneita ole, sekin varmaan johtuu kuinka itse käyttäytyy.
Varsinkin isoissa baareissa on työehtosopimuksessa määritelty työpäivät ja niinä työpäivinä ei tyttö poistu baarista ilman maksua työaikana. Siihen ei ole poikkeuksia ellei tyttö itse maksa sitä finea.
- 5555555
Suomessakin on räätäleitä jotka teettää vaatteet ihan mistä kankaasta tahansa.
Suomessakin on naisia jotka tekee ihan mitä tahansa rahan takia.
Thaimaassa on tärkeintä ilmasto ja mukavat ihmiset eikä kenelläkään ole kiire. - Tapsapallomerest
Vaikka minä olen siellä Pattyalla ollut niin hiton monta kertaa, niin en minä niihin baarin fineihin ole niin hirveästi perehtynyt.
Onhan se hyvä jos joku kertoo mitä saa halpa T-paidalla ja City-marketin shortseilla.
Mä kyllä itse aina pyrin käyttämään merkki tai yleensä istuvia ja hyvälaatusia vaatteita.
Tietenkin pyrin pitämään huolta myös hygieniasta ja hoitamaan hampaat.
Kyllä ne yleensä heti ovat valmiita jos vähän hymyilee ja on valkoiset hampaat... se toimii kaikkialla maailmalla... Beer Gardenissakin tuli Tarjoilija sanomaan, että hänellä loppuu työt kohta ja tahto lähteä minun mukaan. En minä tiedä finestä mitään.
Thaicupidoa kun vähän selaa ja sanoo, että tahdotko nähdä ja taas mentiin.
En minä sano, että ne on halvaksi tulleet, mutta missä ne hommat nyt tulisi halvaksi.
Ota vaikka siivoja.... Kysy edes... ja unohda ne Bar-finet. - Tapsapallomerest
Kyllä Pukeutuminen kannattaa aina.
Sillä tavalla sinä erotut juuri massasta ja käyt parturissa ja älä leikkaa juntti tukkaa.
Aasialaiset itse eritoten kiinassa ja Japanissa leikkuttavat tukkansa erittäin muodikkaasti ja monet arvostavat myös sitä.
Jos et muuta muotia keksi niin sellainen tosi lyhyt sivuilta ja pitkä edestä ja leikkaa
viikset ja pulisongit myös muotiin. Jos et muuta keksin, niin vaikka sellaiset kuin Adolfilla oli 40 luvulla.
Tuosta katso mikä tyyli sopii:
https://www.google.fi/search?q=men model&espv=2&biw=1745&bih=885&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjFhMT01N_PAhULXSwKHSyDDiAQsAQIywE
Ne kusee alleen tai hunajaa... jos pukeudut hyvin... ja sit ei tarvitse niin paljon rahaa.
https://www.youtube.com/watch?v=muLRxJD5zaQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051810
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS541610Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä451270Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk231010Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita177875Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13810- 48762
Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja201723Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?16723Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.41678