Moi. Kaikille ketkä miettii että ottais sihteeriopistosta tumman ja tulisen naisen niin ei kannata.! Numero. Brasilian ei ole 24 vaan kuulemma 34 ja livenä näyttääkin siltä..ja tuo toinen Katia nimimerk. Oleva on varmasti 19 kyllä mutta siihen ei saa koskea ja inisee heti jos yrität koskeakkin..? Kova hinta huonosta käteenvedoata ja mitään sanomattomasta suihin otosta. Alkoi 10kun jälkeen mongertaa että aika melkein lopussa ja kun olin peli valmis ja meinasin nostaa ratsaille niin kaiken huippu että järki vaan kömpelöä suihin ottoa.. ? Eli käytännössä kannattaa tehdä pelisäännöt selväks ennenkun antaa yhtää euroa. Kustuksen maku ollut näillä molemmilla hommassa.pistäkääs tytöt boikottiin nii oppivat olemaa . Minä vetelen suihkussa itekseni ilmaseks itteeni paremmin kun kuuntelen vielä kaupan päälle valitusta että ei saa koskea,suudella yms vaikka sivulla mainostaa anaalista lähtien...kaikkee.
Sihteeriopist.Katia ja brazilian täyttä huijausta.
Eikannata22
4
180
Vastaukset
- Juden
Parhaita panoja näiltä saa.. vertaa johonkin baarista pokattuun suomalaiseen. Toki poikkeuksia tuolla sivullakin on, itse en ole törmännyt.
- Vitunurpot
Ei kai kukaan oikeasti osta näiltä ämmiltä seksiä? Siis oikeasti
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492179
- 1211465
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3361270Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401190Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni651185IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31181- 1411159
- 491109
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet99978Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470977