Olen heteromies treeltä mutta silti tekee välillä mieli imeä munaa ja olen sitä parikertaa tehnytkin
Olen heteromies mutta silti tekee mieli imeä munaa
16
1724
Vastaukset
- Voiskokeilla
Hetero minäkin
Kullit on ruvennu kiinnostaan.- Trembn
Ei siinä mielestäni mitään pahaa ole tykkään siitä jotenkin vain se on kuin tikkaria imisi.
- Voiskokeilla
Ookko muuta kokeillu?
- Trembn
Naisten/tyttöjenkaa ollu en muuten ollut miestenkaa muutakun pikkuimuilla
- Voiskokeilla
Minkäs ikänen olet ?
Olen täysin kokematon- Trembn
Oon 23v 183/84
- Trembn
Kelpaisko sulle? Minkä ikänen ite oot?
- Voiskokeilla
Olen vähän vanhempi 185/65 pitkä ja hoikka
- Voiskokeilla
Olen 40
- Trembn
Tuskin tuo ikä tulee olemaan ongelma
- Voiskokeilla
Sepä hyvä
- Trembn
Miten ja koska haluaisit hoitaa hommat?
- Voiskokeilla
Ehdotas sinä jotain
- Trembn
Ajat autolla sovittuun paikkaan ja aikaan niin kävelen siihen ja hoidan hommat mielelläni. Jos sulla on kondomi ja liukuvoidetta voin ehkä antaa peppuneitsyyden koostariippuen
- Voiskokeilla
Lähiaikoina ei oikein onnistu
Ikävä kyllä.
Hei nimimerkki Trembn!
Minä en tykkää mansikoista, mutta joskus syön mansikkahilloa. Ihan oikeasti, lopeta itsellesi ja muille valehteleminen. Et ole hetero, mikäli sinulle tuottaa nautintoa imeä penistä. Älä suotta yritä määritellä itseäsi minkään seksuaalisen suuntautuneisuuden kastiin vaan toteuta vaan rohkeasti itseäsi. Ihan turha sinun on nykyaikana muille mitään todistella. Olet aikuinen mies, joten kyllä sinun tulisi jo uskaltaa ottaa vastuu teoistasi ja olla pelkäämättä tuomioita.
PS: Mieti ensi kerralla edes hieman ennen kuin julkaiset tekstisi. Kyllä hävettää tuollaisen ruikun ja venkoilijan puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.244555Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1063154Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2063006- 881403
Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk921208Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie271144- 1561052
Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril121895Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA54888Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."33737