iPhone on puhelinten Ferrari

Verrari-Man

Nih! Se on just nii! Apple menee edellä ja muut yrittää pysyy mukana. Nih!

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyjä-

      mitä mieltä olet ferrarista käyttöautona. Entäs ferrarin ylläpitokulut.
      iPhone sopii kyllä tähän sapluunaan paremmin kuin hyvin

    • LadaseOn

      Jos ferrarista puuttuisi renkaat ja siihen ei saisi vaihdettua osia niin silloin olisi ehkä vertailusi kohdillaan, valitettavasti menee aika hukkateille nyt vertailusi.

    • mikääverrarioo

      Iipone on audi, eli ylihintainen skoda. Perustekniikkaa, mutta kova hintalappu.

      Vertu on enempi ferrarin tyylinen, koska sellaista ei löydy joka räkänokalta. Iiponea on taidettu myydä enemmän kuin korolloita.

    • Ennakoivaa

      iphonessa ennakoitu myös kotinapin rikkoontuminen koska virtuaalinappimilmestyy vian sattuessa näytölle, tämä on siis ilmeisesti tiedossa ollut että kotinappi saattaa rikkoontua.

    • kroisospennonen.-

      Ferrari on leikkikalu. toki kallis sellainen.

    • nubia

      Järjen veit ja minusta orjan teit
      Kun lempes annoit
      Ja kestävän sen vannoit


      Mutt' kesti se vain hetkisen
      Jo murheeksi vaihtuen
      Sun sanas kuumat
      Oli valhetta vain

    • eihyvätämäiluuri

      Ferrarin vois ostaakkin jos sellaiseen olisi varaa, mutta toisin kuin iphone johon olisi varaa niin jätän ostamatta.

      • haaskalinnut

        pitää olla kyse taskurahasta, että sen viitsii ferrariin haaskata.


    • snapdragoon

      Hieman vanhemmilla peruskoululaisilla kilpailu on olettaenkin kovempaa. Ihmisiä jätetään ulos porukasta, koska kaikille "cooleilla" tyypeillä on iPhone. Ilmankos niitä näkee jatkuvasti penskojen käsissä, tuntuu ettei 11-18-vuotiailla tytöillä muita puhelimia olekaan. Mielestäni tässä vaiheessa jonkin tietyn tuotteen omistaminen muuttuu lähinnä naurettavaksi ja hieman noloksi.

      Olen aina välttänyt applen tuotteita, koska mielestäni niiden omistaminen kielii hieman "erilaisuudentavoitteluelitismistä." Tietynlaisilla, helvetin rasittavilla tyypeillä on yleensä aina mac ja iPhone, enkä halua tulla nähdyksi tällaisena elitistipellenä. Miksi ostaa monta sataa euroa kalliimpi puhelin tai tietokone vain brändin vuoksi? Nuorena brändiorjuus on enemmän sääntö kuin poikkeus, mutta aikuisena se on lähinnä noloa.

      iPhone on varmasti ihan hyvä puhelin, mutta en vain vittu ikinä kehtaisi omistaa sellaista. Onko mielestänne iPhone muuttunut noloksi teiniryntäyksen vuoksi?

      • Vittumikäuunovittu

        Vittu minkä vittu puhelimen itse omistat vittu? Minkä vitun puhelimen itse vittu ostit ja minkä puhelimen kehtaat vittu omistaa?


      • Sinappikoneet
        Vittumikäuunovittu kirjoitti:

        Vittu minkä vittu puhelimen itse omistat vittu? Minkä vitun puhelimen itse vittu ostit ja minkä puhelimen kehtaat vittu omistaa?

        Taas joku "aikuinen" jakaa älykkyyttä.


    • paimennettaville

      Iipone on lampaiden puhelin. Ketkä tarvitsevat paimenta tarvitsevat Iiponen.

      • LiposenLuurit

        Mikä on Liponen?
        Tarkoititko iPhonea?


      • eikäko
        LiposenLuurit kirjoitti:

        Mikä on Liponen?
        Tarkoititko iPhonea?

        Eikä ku Iiponea. Suomen kielessä erisnimet kirjotetaan kuulemma isolla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5095
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1325
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe