7kk koira varoo selkää?

laskeeselkää

Minulla on 7kk isorotuinen pentu, suoraselkäinen rotu, joka on pikkupennusta asti varonut selkää. Selkää silittäessä tai koskettaessa koira laskee selkää, notkistaa sitä alaspäin. Välillä istahtaa. Mistä voisi johtua? Ei ole mitään tapaturmaa tm koskaan käynyt ja tosiaan luovutusiästä asti ollut tällainen. Eikö se vain tykkää selän koskemisesta? Selkää ei ole kuvattu kun en ole ajatellut siellä olevan mitään spondyloosia tai luupiikkeejä tm kun ollut aina tällainen. Mielipiteitä?

4

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hemsu

      Voi olla kipeä. Kannattaa kysyä eläinlääkäriltä,

    • Lukasa

      Kyllä käyttäisin minäkin lekurilla jos sieltä vaikka löytyy jotain, parempihan se on ajoissa huomata ja hoitaa kun jos antaa vain olla ja mahdollisesti pahentaa tilannetta.

    • Kukaratsastikoiralla

      Kuviin ja nopeasti,leikkissä saatu vamma voi johtaa kalliiseen leikkaukseen kun nyt menee ilman tulehdusta päiväkirurgissa.Vaikka lienee jo tulehtunut kun noin arka. Osaisivatpa puhua.

    • muustaet

      Ihan normaalia käytöstä, siis käytöstä. Anna pennun kasvaa ja vahvistua rauhassa äläkä hysterisoi turhasta. Asemat kyllä osaavat sinut rahastaa. Siitä voi olla varma, muusta et.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe