Kirjoitin tästä jo tuonne yleistä-palstallekkin... siis:
Mun lehtikalapariskuntani yrittää koko ajan saada kasvatettua poikasia, mutta aina jossain välissä niiden kutu häviää... en tiedä syövätkö lehtikalani itse kutunsa vai ehkä muut kalat (platyt tai miljoonakalat).. ja kun ne aina kutevat uudestaan ja uudestaan. muutamalla kerralla poikaisia on jopa uiskennellut vedessä, mutta aina ne jonnekkin loppujen lopulta häviävät...
ja kun näin aina käy, molemmilla on hirvee evärutto, eläinkauppiaan mukaan johtuu stressistä, ja nuo poikaset aihuttaa sen.
miten saan lopetettua lehtikalojen "poikaskierteen", kun en niitä haluaisi erottaakaan?
Lehtikalat stressaantuu
6
538
Vastaukset
- ...*
sano, että minkä kokonen se akvaarios on
? ja platyt ja miljoonakalat EI sitten kuulu samaan akvaan lehtikalojen kans (eri vesiarvot). - amores
heti ku lehtikalat kutee..ne pitäs ottaa pois sieltä altaasta tai ne syö ite sen mädin..ja imumonnit tykkää kans..pitäs siirtää se mäti poikas altaaseen..se ois parempi vaihtoehto.
- alw
mun lehtikalat eivät ainakaan syö mätiä vaan hoitavat sitä tarkkaan
- sama juttu
Meillä sama juttu, jatkuvasti kutevat.
Pitäisiköhän pariskunta poistaa vai muut kalat, en tiedä. Oikeastaan meillä ne tekevät töitä tosissaan, kun häätävät muita kaloja pois.
Stressaavat... kurjaa- alw
aqua-webissä näin idean jossa ajateltiin että lämmön lasku ehkä auttaisi en ole testannut enkä testaa ennen kuin mäti on kuoriutunut ja poikaset kuukauden ikäisiä
- kalojen ystävä
tarkista suodattimesi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891