Rakastuessaan ihminen aito ja herkimmillään. Puhutaan rehellisesti seksistä jos uskalletaan. Rakkauden tunne menee kaiken yli. Rakastellaan ja läheisyys on kaikkein tärkeintä.
Jossain vaiheessa molemmat/toinen ajattelee olenko seksuaallisesti riittävä.
Olenko liian lihava, liian pieni kaluinen, liian väljä, osaanko tekniikat ja vertaillaan edellisiin kokemuksiin.
Mutta ei puhuta, mitä minä haluan tältä suhteelta. Ihana rakkaani ei epätietoisuudessani enää näytäkkään yhtä vetävältä. Asiat projisoidaan toisen heikkoudeksi. Jos on rakkautta ja avoimmuutta,tarkoittaa rehellisyyttä, kyllä löytyy keinoja täsipainoiseen seksuaalliseen nautintoon.
Kalujen kokojen senttien mittailu, rinta implanttien hankinta, mitä hulluutta. Riittää luottamus, katse ja avoin mieli kaikkeen uuteen seksissä.
Fantasiat, avoin rohkea mieli niillä pääsee pitkälle. Saathan unissasikin orkkuja, vaikka kukaan ei edes koske sinua.
Mitä on seksuaallinen nautinto?
Miekkonenolen
2
64
Vastaukset
- Ykspuuma
Hyvä kirjoitus, noin se menee. Kun vapautuu sängyssä, eikä ajattele vartalon virheitä. Saa seksistä kaiken irti.Onneks oivalsi tän edes vähän vanhempana, seksi on ihanaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760