Terve.
Mitä mielltä olete noista Eltax kotiteateri sarjoista mulla on sellanen ja ihan hyvin pelitä mutta kaikkilla on oma mielipide asioista mutta mitä mää siitä mun mielipide on ainakin että nee on ihan hyvät....mikä on teidän mielipide
Eltax kotiteateri sarja
3
1347
Vastaukset
- spete
eltax, tanskanpojat väkertää halvalla huonoa. kyllähän sitä kaiuttimien hintaa/laatua voi miettiä jos eltaxin koko paketti maksaa saman verran kuin mikä on kohtuullisen hyvän hyllykaiutinparin lähtöhinta.
ja sun mielestäkö kaikkien pitäs laittaa huippuukalliit kajarit?? eiköhänse kuulle oo niih jos vaan hyvin soi niih ihan tuommoiset halpiksetki luottaa. vai ookkonä joku kultakorva?
sori mutta asun luhtitalossa ja tuossa seinän takana asuu helevetin vittumoinen mummeli.=D
eli täytyy sitäki ajatella vähä. =o)
ihan sen vuoksi. =o)
ja mulle luottaa iha tuommoinen 350-600€ kotiteatterisarja esim audio-proon tai vastaava
"subbarilla höystettynä"- Pasi
KING_SALOMON kirjoitti:
ja sun mielestäkö kaikkien pitäs laittaa huippuukalliit kajarit?? eiköhänse kuulle oo niih jos vaan hyvin soi niih ihan tuommoiset halpiksetki luottaa. vai ookkonä joku kultakorva?
sori mutta asun luhtitalossa ja tuossa seinän takana asuu helevetin vittumoinen mummeli.=D
eli täytyy sitäki ajatella vähä. =o)
ihan sen vuoksi. =o)
ja mulle luottaa iha tuommoinen 350-600€ kotiteatterisarja esim audio-proon tai vastaava
"subbarilla höystettynä"Terveeks! Olen kanssasi samaa mieltä.Itselläni on kuukausi sitten hankittu Eltax Viper laitteisto.Olen ollut erittäin tyytyväinen hankintaani.Laitteisto on ollut minun tarpeisiini nähden jopa ylimitoitettu.Säätö ominaisuudet ovat minun tarpeisiini jopa ruhtinaalliset.Hyvät on ollut jytinät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904