Pykälän valmennuskurssit jonotus

jonojonojono

Hei!
Olen hakemassa helsinkiin ensi keväänä ja mietin että menisin valmennuskurssille. Olen kuullut että pykälän kursseille pitää jonottaa? Pitääkö kaikille kursseille jonottaa vai vaan teho? Ja miten se jonotus menee, monelta kannattaa mennä yms?

4

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikkari1235

Itse olin teholla kaksi vuotta sitten keväällä ja jonottamaan joutui kyllä jonkin aikaa. Sanoisin, että kannattaa mennä edeltävänä päivänä jo varaamaan paikka jonosta. Voin teholla käyneenä sanoa, että keväästä saa paljon enemmän tällä tavalla. Joskus saattaa olla mahdollista päästä teholle myös lyhyemmällä jonotuksella. Näin voi olla, jos tilanteesi on oikeasti akuutti ja vaatii nopeaa hoitoa.

• oikkari123

Tehokurssi on varmaankin pykälän suosituin kurssi ja sinne on kova tunku. Itse taisin muutama vuosi sitten jonottaa 12-13 tuntia.. Eli kun ovet aukesivat ja myynti alkoi klo 9 aamulla, olin kaverieni kanssa jo edellisenä iltana klo 20-21 aikaan jonottamassa. Silti nipin napin mahduimme kurssille. Tästä on tosin jo muutama vuosi niin en tiedä onko tilanne nyt eri.

• oikkari16

itse olin kaksi vuotta sitten eximian valmennuskurssilla, ei tarvinut jonottaa vaan pelkästään netissä ilmottautua. pääsin tänä vuonna sisään ilman valmennuskurssia. pykälän kurssit on tosi hyviä ja tosi kalliita, koska sieltä on niin korkea sisäänpääsyprosentti, omasta kaveriryhmästäni suurin osa pääsi sisään pykälän kurssin kautta. eli jos tosissasi pykälän kurssille haluat, niin varaat paikkasi jonossa mahd. aikaisin, rahaakin kannattaa säästää. on kuitenkin hyvä tiedostaa, että myös ns. "huonommiltakin" valmennuskursseilta pääsee sisään, ja myös ihan ilman valmennuskurssia. niinku mä tänä vuonna :) hyödyllisin asia mulle valmennuskurssilta oli oman opiskelutavan löytäminen, en siitä juurikaan muuta irti saanut.

• Kuskakjs

Pykälän kurssit tänä vuonna nettisivujen mukaan vain sähköisesti myynnissä? Eli ei jonotusta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      82
      6345
    2. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      289
      5440
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      98
      4131
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2890
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      26
      2832
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      120
      2083
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2030
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1767
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1291
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      159
      1151
    Aihe