Onko ketään, jolle on käynyt niin, että on joutunut irtisanoutumaan työstään sen takia, että on menettänyt ajokortin huonon näön takia? Eli ei siis ole kykeneväinen kulkemaan työmatkoja. Julkisia ei siis ole.
Itsellä on laseilla korjattuna 0.8 ja ikää 30 vuotta, että voi olla jossain kohtaa omalla kohdalla todellisuutta? Noilla paikkeilla se on kyllä ollut varmaan parikymppisestä. Tai on näkö huonontunut, mutta laseilla korjattuna on pysynyt 0.8.
Työmatkakyvyttömyys
Jeppisjepuliss
3
94
Vastaukset
- Jeppisjepulisss
Miinusta on siis jotain 8 tällä hetkellä.
- hyvänäkö
Pitäisiköhän sinun hakeutua uudelleen tutkimuksiin, Olisiko mahdollista leikata, menetelmiä on monia
- mumeli
Ajokortin saa 0.5 näölläkin. Jos sulla on 0.8, niin ei pitäisi olla mitään hätää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669