Olen lähdössä työharjoitteluun Espanjaan kahden lapseni ja mahdollisesti lastenhoitajan kanssa. Olisiko kenelläkään tarjota vuokralle asuntoa Fuengirolasta ajalle n. 28.2.2017-4.6.2017? Hinta maksimissaan n.600e/kk. Me olemme rauhallisia naapureita ja toivomme sitä myös muilta. :)
Käytännön asiaa... Vanhin lapsistani on koulussa ja käy luultavasti sen muutaman kuukauden ajan etänä koulua. Maksaako päivähoito/koulu sille ajalle mahdollisesti minkä verran? Entä jos lastenhoitajamme lähtö estyy, onko minun jostakin mahdollista saada au pair suht edullisesti? Yksinhuoltajan pussista menee kaikki rahat. :) Kiitos kovasti fiksuista vastauksista etukäteen.
Etsitään asuntoa Espanjasta
1
134
Vastaukset
- loagö
Olin Fukessa kaks talvee.Mun mielestä siellä sunnon saanti on helppoo. Siellä on paljo Suomalaisia aunnon välitys toimstoja. Jo täältä kotimaasta käsin voit hankkia tietoo sikäläisistä vuokraasunnoista. Tekstaa hakuun (gookleta) "Vuokraasunnot Fuengirolassa". Sivuja alkaa aueta vaikka millä mitalla. Eikä vuokrat oo kovin kalliita ja yhteys tiedoissa on yleensä phelin numeotkin a sähköpostit. Halvimmillaan kaksion saa noin 400 kk Täällä Suomessa on myös asunnoväitys toimistoja jotka välittvät auntoja Fukesta ja ylensä Aurinko rannikolta. Minä asuin esm osoitteessa: "Hostal Nevada Fuengirola Espanja". Googleta tämä osoite, minulla oli tosin heiltä vaatimaton asunto käytössä, mutta heillä voi olla tasokkaampiakin. Ilmoitus sivulla on heidän yhteystietonsa. Puh S posti. Lykkyä. Minä ainakin sain asunnon nimiini täältä Suomesta käsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2962598Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.901620- 291372
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku631360Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka581346Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä761243Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791242- 761195
- 531159
Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi411098