Holter 24h rekisteröinti-hinta?

Holterholter

Onko kellään tietoa paljonko mahtaa maksaa sairaalassa asennettuna tuo tutkimus?

Oma työterveys ei ole niin kattava että kattaisi jatkotutkimukset joten omalääkäri määräsi holter tutkimukseen.

8

6578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimaksamitään

      Minulle ei maksanut mitään. Tk-lääkärin lähetteellä kävin.

    • Holterholterholl

      Ok kiitos vastauksesta!

    • tittara

      noin 300 euroa lausunto

    • holteri

      normaali poliklinikka maksu eli vähän yli 30 euroa oli mulla ainakin.

    • Sharky

      Ollaanko holterseurannassa 48 h kotona ? Mites nukkuminen, saako nukutuksi ? Onko jotain rajoituksia ?
      Edellyttääkö se tutkittavalta jotain erityisosaamista vai laiteko vaan rekisteröi ja rekisteröi…?

      • holter54

        24 h.eletään ihan normaalia elämää tosin nyt suihkussa /saunassa ei saa käydä.mukaan tulee paperi johon pitää laittaa koko ajalta mitä olet tehnyt ja jos on tuntemuksia niin tarkasti kirjoittaa ylös.laite on niin pieni,n.10 cm kanttiinsa ettei sitä edes muista.ei vaikuta yöuniin milläänlailla.tietty vähän kutisee ne kohdat mihin laitetaan elektrodit mut mulla atooppinen iho joten ei oo laitteen vika! ;)Helppo homma,ollut jo kolmesti...toivottavasti ei IKINÄ enää !!!


    • H0itsu

      Meillä tk:ssa tehdään eikä asiakas maksa mitään. Seuranta voi olla max. 7 vrk ja suihkussa saa käydä. Kolme lätkää iholle ja neppareilla kiinni 2 piuhaa ja "mokkula".

    • Öejdhdjd

      Holter on karsee hyi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe