Onko kellään tietoa paljonko mahtaa maksaa sairaalassa asennettuna tuo tutkimus?
Oma työterveys ei ole niin kattava että kattaisi jatkotutkimukset joten omalääkäri määräsi holter tutkimukseen.
Holter 24h rekisteröinti-hinta?
8
7404
Vastaukset 8
- eimaksamitään
Minulle ei maksanut mitään. Tk-lääkärin lähetteellä kävin.
- Holterholterholl
Ok kiitos vastauksesta!
- tittara
noin 300 euroa lausunto
- holteri
normaali poliklinikka maksu eli vähän yli 30 euroa oli mulla ainakin.
- Sharky
Ollaanko holterseurannassa 48 h kotona ? Mites nukkuminen, saako nukutuksi ? Onko jotain rajoituksia ?
Edellyttääkö se tutkittavalta jotain erityisosaamista vai laiteko vaan rekisteröi ja rekisteröi…?- holter54
24 h.eletään ihan normaalia elämää tosin nyt suihkussa /saunassa ei saa käydä.mukaan tulee paperi johon pitää laittaa koko ajalta mitä olet tehnyt ja jos on tuntemuksia niin tarkasti kirjoittaa ylös.laite on niin pieni,n.10 cm kanttiinsa ettei sitä edes muista.ei vaikuta yöuniin milläänlailla.tietty vähän kutisee ne kohdat mihin laitetaan elektrodit mut mulla atooppinen iho joten ei oo laitteen vika! ;)Helppo homma,ollut jo kolmesti...toivottavasti ei IKINÄ enää !!!
- H0itsu
Meillä tk:ssa tehdään eikä asiakas maksa mitään. Seuranta voi olla max. 7 vrk ja suihkussa saa käydä. Kolme lätkää iholle ja neppareilla kiinni 2 piuhaa ja "mokkula".
- Öejdhdjd
Holter on karsee hyi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531077Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562