Paras lääke kankkuseen Diapam, 5 tai 10mg poskeen ja kyllä on kiva olo.
Paras lääke
13
9838
Vastaukset
- Mh-
Kinkku-ananas-sinihome-pizza valkosipulilla ja litran Jaffa jääkylmänä!
- Ovidiu
...tuo auttaakin. Varsinaiseen kankkuseen, jota et ilmeisesti ole ikinä kokenut, vaaditaan kyllä lääkitystä alkuperäisen kirjoittajan linjauksen mukaisesti.
- eee
Ovidiu kirjoitti:
...tuo auttaakin. Varsinaiseen kankkuseen, jota et ilmeisesti ole ikinä kokenut, vaaditaan kyllä lääkitystä alkuperäisen kirjoittajan linjauksen mukaisesti.
Se ei ole enää krapulaa jos siihen joutuu pameja ottamaan, tottahan pameja määrätään alkoholisteille eli toisinsanoen alkoholinarkkareille vieroitusoireisiin ja lievittämään juoppohuulluuskohtauksia.
Mutta kankkunen tarkoittaa siis sitä kun on pää kipeä ja suussa paskanmaku, itsensä paskaksi juoneiden deekujen taudit on sitten asia erikseen. - Ovidiu
eee kirjoitti:
Se ei ole enää krapulaa jos siihen joutuu pameja ottamaan, tottahan pameja määrätään alkoholisteille eli toisinsanoen alkoholinarkkareille vieroitusoireisiin ja lievittämään juoppohuulluuskohtauksia.
Mutta kankkunen tarkoittaa siis sitä kun on pää kipeä ja suussa paskanmaku, itsensä paskaksi juoneiden deekujen taudit on sitten asia erikseen.Krapula on yksilöllistä. Kaikille ei tule päänsärkyä tai paskanmakua suuhun. Joillekin tulee paniikkikohtauksia ja erittäin kovaa henkistä ahdistuneisuutta, joihin bentsodiatsepiinit auttavat.
Juoppohulluuteen (delirium tremens) ei nykykäsityksen mukaan riitä pelkkä bentsodiatsepiinilääkitys. Yleensä pääasiallisena lääkehoitona ovat neuroleptit ja hoitopaikka on silloin yleensä psykiatrinen sairaala tai osasto. - juoppoent.
Ovidiu kirjoitti:
Krapula on yksilöllistä. Kaikille ei tule päänsärkyä tai paskanmakua suuhun. Joillekin tulee paniikkikohtauksia ja erittäin kovaa henkistä ahdistuneisuutta, joihin bentsodiatsepiinit auttavat.
Juoppohulluuteen (delirium tremens) ei nykykäsityksen mukaan riitä pelkkä bentsodiatsepiinilääkitys. Yleensä pääasiallisena lääkehoitona ovat neuroleptit ja hoitopaikka on silloin yleensä psykiatrinen sairaala tai osasto.Olen ollut 13v raittiina, mutta sitä ennen:
Heminevrin oli yksi parhaista lääkkeistä kankkuseen.(tarkoitan nyt todellista krapulaa, en mitään yhden illan jälkeistä vaivaa). Sitä sai viimeiksi 300mg (pääsiäismunina). Ei kait saa enää kuin sairaaloissa delirium tilaan.Muistan ensimmäisen kerran, kun olin katkaisussa.Leppävaarassa v.1973 muistaakseni. Lääkityksenä ensimmäisenä päivänä 2x500mg Heminevrin Temcesic Diapam 3x10mg Yöksi Isonoxia. Avokatkaisussa sain yleensä reseptin missä oli 100kpl 10mg diapam 100kpl mandraxia.
Hesassa 80-luvulla A-klinikalta annettiin mukaan 2viikon satsi mikä sisälsi Diapam 10mg 3x/vrk Sombutol (pentobarbituraatti) 100mg 1-2 kaps.iltaisin. Että sellaista ennen. Onneksi selvisin siitä helvetistä. - pelle
eee kirjoitti:
Mutta kankkunen tarkoittaa siis sitä kun on pää kipeä ja suussa paskanmaku, itsensä paskaksi juoneiden deekujen taudit on sitten asia erikseen.Älä sitten ensi kerralla ota sitä toista punaviinilasia niin ei tule kakkamakua suuhun.
Äläkä puhu kankkusesta kun sinulla ei siitä kiirastulesta ole mitään tietoa!
- kokenut
jonkin aikaa, mutta elimistö kai tottuu ja apu katoo...
- Nimetön
Itse oon lääkäri ja käytän tarvittaessa esim. Diapamia krapulaan, tietysti krapularyypytkin auttvat, vaarana on vaan että niitä tulee liikaa otettua ja sitten tulee kahta kauheampi krapula.
Diatsepaamilla on ns. leveä terapeuttinen spektri, eli sen haittavaikutukset ovat suhteellisen lieviä normaaliannoksilla, tollanen 30mg kerralla voi tosin aiheuttaa lievää 'huppelissa' olon tunnetta vielä jokunen päivä lääkkeen otonkin jälkeen koska lääkkeen puoliintumisaika on pitkä, jopa 70 tuntia. Joka tapauksessa parempi valinta kuin esim. tematsepaami jonka vaikutus saattaa olla liian raju paitsi jos sen ottaa jo illalla juominkejen loputtua, sitten toisen tabun herättyä aamulla, itse olen tosin em. menetelmällä kokeillut ainoastaan tsopiklonia (Imovane ym.) Ja hyvällä menestyksellä. Joskus paremman puutteessa kodeiinia sisältävä särky/yskänlääke riittävällä annoksella saattaa jkv lievittää oireita mutta ei ole läheskään verrattavissa bentsoihin. Ja parasetamoli alkoholi ei ole hyvä yhdistelmä maksan kannalta.- pelle
Mulla oli toisen vaivan takia imovanea ja sen käytinkin tarpeeseen liskojen yön kyytipojaksi,eihän siitä nukkumisesta muuten mitään tule.
- juoppo.fi
En suosittele diapamia, parempi olisi 30mg Opamox
heti aamuyöstä kun ensikerran herää!
Ja sinkkitapletit toipumiseen. - hellu
paras lääke kankkuseen on juoda piimää tai vettä ja LEVÄTÄ..sillä se lähtee....
- carina-tv
Jos on tieentahtoen hannkinut itselleen krapulan niin ei minkään logiikan mukaan kannata sitä vielä kovemmilla aineilla hoitaa. Alkoholista nyt kun tuntuu olevan vuososituhansien kokemus ja noista mömmöistä vasta muutaman kummenen. Diapam), Temesta, ja muut pitkävaikutteiset lääkkeet on mielestäni myrkkyä ja voi jopa johtaa lääkkeiden ja viinan sekakäyttöön(ja hyvin huomaamattomasti)
Jos karpula: oksenna jos tuntuu niin pahalta, b-vitamiinia, vettä tai laimeaa mehua (maltodextriinia mukaan ehkä) -joitain suolasta ja enhkä jotain yrttiä voi polttaa hieman jos muu ei auta.
- 420
Erittäin hyväksi hallittuun tasoitukseen farmakologisen ja keulimisvaaran omaavan alkoholin sijaan on havaittu myös eräs Suomessa laiton yrtti, jonka pelkällä käytöllä ei edes pysty saavuttamaan krabbista. Piruuttanikaan en kerro tuon yrtin nimeä - joku voi vielä suuttua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72083Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32693- 42661
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627