Kaltoinkohtelija

varokaaaa

kaltoin kohtelija ei tunne minkäänlaista katumusta tai häpeää tekemisistään. Hän katsoo, että hänellä on oikeus kiusata ihmisiä, lapsia ja aikuisia mielin määrin. Sen jälkeen hän mieluusti esiintyy iloisena ja maailmanpelastajana suuren yleisön silmissä.

Sanon vaan, varokaa. kiertäkää kaukaa tuo julkisuudenkipeä henkilö. Hän etsii vaikka mistä asiaa, että pääsee julkisuuteen. Hän on kuitenkin aiheuttanut valtavasti kärsimystä lukuisille ihmisille. Kärsimyksen tuottamiseen ovat osallistuneet myös hänen porukkansa.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkupähähähääää

      Suuret taiteiljat! Suuret taiteilijat eivät kiduta toisia. Nämä ovat omalla pikkuruisella tontillaan häärääviä kiusaajia. Pääjehu määrää, mitä tehdään ja porukka tulee mukisematta perässä. Jos pääjehu käskee kiusata, vanhin tytär tekee sen ensimmäisenä. Vanhin tytär on pikkujehu! Esittää niin hienoa ja koulutettua ihmistä. Käyttää pääjehun lailla erilaisia verkostoja hyväksi. Tie on avoinna kaikkialle, kun tuntee oikeat ihmiset ja heidän suhdekuvionsa. Pääsee jopa omat rikoksensa puhdistamaan ja siinä samalla pääjehun lukuisat rikokset. Niin ne asiat on kautta aikaoin suhmuroitu saunailloissa ja kabineteissa. Isot kalat polskuttivat aikoinaan saunailloissa. Pääjehu tykkää kalasta. nam!

      • oujeeeee

        Aj leboxe lylogehes presdenos


    • nähty.on

      Aloitusviestin kirjoittaja on oikeassa.

      Näitä julkisuudenkipeitä ja oman edun tavoittelijoita on myös työpaikoilla sekä harrastuspiireissä.

      Keinot on häikäilemättömiä ja jos taustalla ko. henkilöllä on narsistisuus tms. sairaus esim. heikko itsetunto ja tarve tulla nähdyksi tai hyväksytyksi niin joku aina joutuu uhriksi ja yleensä se on henkilö joka nurkumatta tekee ahkerasti työnsä ilman mitään pyrkimystä hierarkiassa ylöspäin on hän uhka juuri tällaiselle pyrkyrille.

      Ahkera ja hiljainen puurtaja saa osakseen juoruilua ja jopa työn sabotointia.

      Yksi häikäilemätön kaino on nykypäivänä nettikirjoittelu, nimettömät uhkaus-ja solvauskirjeetkin voivat tulla kysymykseen mutta yleensä tällaisissa tapauksissa käy niin että pitkälle ei kiusaaja pääse, saa tosin jonkin verran mielipahaa yms aikaan ennen kuin asia kääntyy itseään kiusaajaa vastaan ja useimmiten fiksu kiusattu väistää.

      • vvghhh

        Nisä sadoy lylogöhä bresenses


      • heikommanpuolesta

        Fiksu ei jätä puolustuskyvyttömiä kiusattavaksi. On helppoa kääntää päänsä ja olla kuin ei huomaisikaan. Nyt olisi syytä varmistaa ennalta, ettei pahuus tapahdu uudelleen. Esitys on näet käynnissä! Uhreja etsitään.


    • hienostotaiteilijat

      Se on muuten kumma, kun huono-osaisia ihmisiä saa loukata, heidän mieltään saa pahoittaa mennen tullen, heitä saa kaltoin kohdella ja leimata miten mielii. Annas olla, kun itseään HYVÄNÄ ihmisenä pitävälle sanot väärän sanan, johan on KAMALAA, miten mieli pahoittuu.

      Ei ole säännöt ja lait samoja itseään hyvinä pitävillä ihmisillä ja huono-osaisilla.
      Miksi jotkut ihmiset katsovat voivansa itse pahoittaa vaikka päivittäin huono-osaisten mieltä, mutta itse loukkaantuvat pienestäkin huomautuksesta.

      Hienoston olisi hyvä tottua siihen, miten itse kohtelevat huono-osaisia.

      Pahimpia ovat ns. nousukkaat, jotka haluavat nousta luokkajärjestelmässä ja joutuvat silmätysten oman alemman luokan kanssa. Jälkikasvusta olisi näet pakko saada parempaa väkeä, mutta kun on niin rahvaanomaista oma käyttäytyminen.

    • minämäärään

      Miksi jotkut ylentävät itsensä ja jälkikasvunsa toisten yläpuolelle? Ei heille kuulu mikään järjestyksenpitovalta. Järkyttävää, kun tuollaisesta paikasta valmistutaan esim. poliisin, lakimiehen tms. ammattiin. Mitenkähän kohtelevat ihmisiä? Kokemukseni eivät valitettavasti ole mitään hyviä. Miksi joku katsoo olevansa sellainen, että koko ajan seuraa toisten tekemistä, mutta itse rikkoo lakia esim. kaltoin kohtelemalla, puhumalla kännykkään, kun auto on täynnä lapsia, kuljettamalla lapsia ilman turvaistuinta. Miksi tuollainen ihminen vahtaa toisten tekemisiä, mutta tekee itse mitä haluaa.

    • menousukkaat

      Kysyn vielä, miksi virkamiehet eivät puutu törkeästi toimivan "nousukkaan" tekemisiin, vaan antavat huono-osaisten kärsiä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe