Esa Holmalan panettelu lopetettava

leppäsen.täti

Kolleegani Esa Holmala on joutunut kohtuuttoman ryöpytyksen kohteeksi palstamme viimeaikaisissa kirjoituksissa.

Vihjailuissa ei ole mitään perää. Jalkapalllojaoston rahat ovat tallessa eikä Esan isännöimien taloyhtiöiden raha-asioissa ole mitään huomautettavaa. Älkää tehkö tikusta asiaa ja antakaa Esalle työrauha.

16

1564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuku.yöllä

      Rouva ne jutut aloitti ja nyt yrittää kääntää sininimmarillaan
      huomion pois itsestään.

      • Kurakkoon

        Jätä Esa rauhaan. Esa ei ole tehnyt väärää todistusta/ ei kierrä veroja/ ei luovuta toisten asunnon avaimia varkaille/juopoille/ei homoile/ hyvä/asiallinen kiinteistöfirma jne. Älä Esalla ittees kaunistele. Perkele.


    • Tällä palstalla kenestäkään ei kirjoiteta hyvää, vain solvaaminen on suotavaa.

    • Pahoinpitely on aina väärin.

      • pandakarhuna.liikkuu

        Miksi rouvalla on aina silmät mustina?


      • kulmalan.renki

        Taksirengeillä on tosiaan, kuten rouvakin on huomannut, tosi
        kiertot silmät ja naama mustana.


      • Antaisit taksikuskien ja renkien olla jo rauhassa. Etkö ole ihan tarpeeksi jo piinannut heitä!?


      • Siirilampi
        pandakarhuna.liikkuu kirjoitti:

        Miksi rouvalla on aina silmät mustina?

        Se on saanu hai meiän kyöstiltä vähä kämmenselkää. Tuli pimeällä väärällä pualen vastaan hai.


      • kaarina.kovanyrkki
        Siirilampi kirjoitti:

        Se on saanu hai meiän kyöstiltä vähä kämmenselkää. Tuli pimeällä väärällä pualen vastaan hai.

        Hai, kaikki mustiaiset pelkäävät pimeää.


      • kaarina.kovanyrkki kirjoitti:

        Hai, kaikki mustiaiset pelkäävät pimeää.

        Jätä romanien solvaukset pois tältä palstalta. He ovat ihania ihmisiä!


    • kantola.veli

      ILMIÖJuniorijoukkueilta kavalletaan Suomessa valtavia rahasummia. Tilaisuus tekee monesta varkaan.

    • Leo58

      Joskus tuntuu, että onko siellä Ikaalisissa yhtään täysipäistä, kun näitä palstoja lukee. Mietin joskus, että eläkkeelle päästessä se voisi olla kiva paikka asua hienojen maisemien vuoksi, sekä inhimillisen sijaintinsa päässä pääkaupunkiseudusta, mutta nyt kyllä ajatukset ovat muuttuneet. Kirjoittajilla on ainakin erilaiset kiinnostuksenkohteet kuin minulla.

      • yötä.päivää

        Hullu Aino vastaa 90 % noista horinoista eri nimmareillaan


      • hullu.aino.horisee

        Rouva tunnetaan sairaalloisena valehtelijana ja psykpaattina
        ja se selittää nuo horinat.


    • jälleen

      Isännöitsijä ehti syytteen mukaan kavaltaa runsaassa puolessatoista vuodessa hiukan yli 240 000 euroa. Rikosvyyhdin pääkäsittely alkoi käräjäoikeudessa tämän viikon maanantaina. Se jatkuu tämän viikon perjantaina ja ensi viikon maanantaina. Kavallus- ja petostutkinta valmistui jo noin 2,5 vuotta sitten, mutta mies onnistui vielä pakoilemaan oikeusistuinta todennäköisesti ulkomailla.

      Mies tavoitettiin ja vangittiin ensin todennäköisin syin epäiltynä tämän vuoden tammikuun alkupuolella. Vangitsemisasian uusintakäsittely oli siitä kolmen viikon kuluttua.

      Kokouspalkkiot verukkeena

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1010
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      35
      744
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe