Hei, Olisiko kenelläkään kokemusta säätitalsta Krabilla. Onko näin, että on sadetta joka päivä.
Onko suositella n 60 euron hotelia lähellä uima kelpoista rantaa?
Onko paikallis bussi/tuktuktoimintaa kuten esim. Jomtiellä jossa pääsee esim. Pattayalle 10 bathilla.
Muita hyviä vinkkejä.
Kiitos paljon vastauksista.
Sää Krabin AoNangissa marraskuussa sekä hotelisuos
3
224
Vastaukset 3
- lämmintäkaljaakin
Harvassa on vielä marraskuussa ne päivät, jolloin koillismonsuuni ei tuo kaatosadetta.
Säännöllisiä baht bussireittejä ei ole. Takseilla samanlainen mafia kuin Phuketissa. - kuisti
Marraskuun säästä en osaa sanoa,olen ollut Joulukuu-Maaliskuu välillä useita kertoja jolloin ei keleissä moittimista,Lava-autoja kulkee säännöllisesti olisko n,1/2 h välein Ao Nang -Krabi Town auton vaihto Tesko Lotus Big C 50 thb klo 18 jälkeen 60 thb sivu.Valkoinen lentokenttä bussi liikennöi Airport-Krabi Town-Ao Nang välillä useasti päivässä samoilla hinnoilla vai olikohan tämä bussi 40thb sivu näihin pääsee kyytiin mistä vain ja pysähtyy missä vain.
- Tinsik
3x marraskuussa oltu ao nangissa .sää tuurista kiinni .viimevuosi oli kaatosate parilla päivällä ei iltaa.pari vuotta sitten ei taas yhtte.Nyt menna 8 marraskuuta.Tykkän kui ei oo noin kuuma kui helmikuussa-maaliskuussa.Meillä vuokramopo.Nyt yritys mennä krabilt malaysian asti .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493