Hei, Olisiko kenelläkään kokemusta säätitalsta Krabilla. Onko näin, että on sadetta joka päivä.
Onko suositella n 60 euron hotelia lähellä uima kelpoista rantaa?
Onko paikallis bussi/tuktuktoimintaa kuten esim. Jomtiellä jossa pääsee esim. Pattayalle 10 bathilla.
Muita hyviä vinkkejä.
Kiitos paljon vastauksista.
Sää Krabin AoNangissa marraskuussa sekä hotelisuos
3
225
Vastaukset 3
- lämmintäkaljaakin
Harvassa on vielä marraskuussa ne päivät, jolloin koillismonsuuni ei tuo kaatosadetta.
Säännöllisiä baht bussireittejä ei ole. Takseilla samanlainen mafia kuin Phuketissa. - kuisti
Marraskuun säästä en osaa sanoa,olen ollut Joulukuu-Maaliskuu välillä useita kertoja jolloin ei keleissä moittimista,Lava-autoja kulkee säännöllisesti olisko n,1/2 h välein Ao Nang -Krabi Town auton vaihto Tesko Lotus Big C 50 thb klo 18 jälkeen 60 thb sivu.Valkoinen lentokenttä bussi liikennöi Airport-Krabi Town-Ao Nang välillä useasti päivässä samoilla hinnoilla vai olikohan tämä bussi 40thb sivu näihin pääsee kyytiin mistä vain ja pysähtyy missä vain.
- Tinsik
3x marraskuussa oltu ao nangissa .sää tuurista kiinni .viimevuosi oli kaatosate parilla päivällä ei iltaa.pari vuotta sitten ei taas yhtte.Nyt menna 8 marraskuuta.Tykkän kui ei oo noin kuuma kui helmikuussa-maaliskuussa.Meillä vuokramopo.Nyt yritys mennä krabilt malaysian asti .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1251815Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja150844- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47712Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö261658Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42657- 71654
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34592