iltalehdessä oli juttu jossa nykyään 59v nainen tuomittu ehdolliseen vankeuteen,ja merkittäviin korvauksiin,koiteltuaanpojan varustusta pojan ollessa13-17v,voi prk että vtutaa minkälaisia nössöjä nyky-yhteiskunta muka ns.miehistämme tulee,mitallihan tuommoiselle naiselle pitäisi ennemminkin antaa.
pojan puristelu
4
111
Vastaukset
- Ykspuolista-lakiako
Mitäs jos? olisikin ollut Mies joka olisi puristellut 1-17v tytön varustuksia? mitä olist silloin mieltä?
- lakiapa-hyvinkin
Riippuu siitä mille välille ja missä maassa tuon 1-17 vuotiaan ikä osuu. Jos kyse on Suomesta, niin 16 vuotta on suojaikäraja. Jos jossain muussa maassa, niin suojaikäraja voi olla jotain ihan muuta. Tämä siis noin juridiikan kannalta. Suomalaisesta suojaikärajasta kukin voi sittan olla mitä mieltä haluaa.
- monnikolli
Olisi monella naisraiskaajan puolustelijalla ihan eri ääni kellossa jos 59v mies olisi puristellut 15-vuotiaan tytön varustusta, täällä oltaisiin jo vaatimassa miehen kullia poltettavaksi. Veikkaan että moni naispuolisia raiskaajia symppaava mies on joutunut itse naisen hyväksikäyttämäksi pikkupoikana ja purkaa nyt käsittelemättömiä traumoja ylistämällä hyväksikäyttämistä jos tekijänä on nainen.
- jakker
olisipa veikkauksesi osunut oikeaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559