Auton huolto edullisesti Viipurissa.
Tiedustelut ja ajanvaraukset suomeksi.
[email protected]
Autohuolto Viipurissa
13
1615
Vastaukset
- 222222
Hei, missä osoitteessa olette?
- Viipurinpajat
Tuolta löytyy avtohuoltamoita: https://keltaisten-sivujen.cybo.com/RU/vyborg/autokorjaamo/
- Mekaanikot
Olemme Viipurin keskustassa Mayakovskaya katu 5.
- Svobodaupa
Vyborgissa ei tuollaasta osoittetta ole.
- kuuklestalöytyypi
Svobodaupa kirjoitti:
Vyborgissa ei tuollaasta osoittetta ole.
Mayakovskogo ulitsa, noin puoli kilometriä rautatieasemalta kaakkoon on Аква .
https://goo.gl/maps/rJ5DBhNkf6J2
- kjnhbgvfcdxs
Kun viette Mersun huoltoon sinne, on siinä sen jälkeen asennettuna Ladan moottori.
- Varokaa
Itse vältän noita rajantakaisia ns. huoltoliikkeitä kun niillä ei tunnetusti ole mitään koulutusta länsiautojen tekniikasta. Muutama tapaus on, että autot on pitänyt hinata suomeen, kun on räpelletty ilman ammattitaitoa auton älyboxia. Lisäksi öljyt on mitä sattuu laatua.
- Suomessamyös
Kyllä niillä on, mietippä kuinka paljon siellä on autoja. Toki, jos jossain parakissa huollattaa saksitunkki nosturilla. Olen huollattanut ja säädättänyt autonia viipurissa. Boschin laitteilla tehtiin 4 pyöräsuuntaus ja hyvä tuli. Alle 30e jäi hintaa. Minä olen huollattanut esim. Motonet korjaamossa suomessa, bensansuodattimen vaihdon jälkeen piti hinata sieltä merkkikorjaamolle korjattavaksi.
- Samaakotimaassakin
Luuletko ettei venäjällä ole autoilla takuuta? Siellä on merkkikorjaamoita ja koulutettuja autokorjaajia/asentajia ihan niin kuin muuallakin maailmalla. Ota pääsi ulos neuvostoliiton ajoista ja mutu tunnoista. Suomessakin saa aivan luokatonta huoltoa ja öljyt halpiskuraa jos et valvo itse vieressä.
- Missä_korjaavat
Missä venäläiset huollattavat ja korjauttavat uudet länsi autonsa? Virossa? Suomessa?
No, ei ole ainakaan Suomessa näkynyt.
Viipurissa olen autoani käyttänyt. Ihan hyvin onnistuu. - vyborgg
Suomessamyös kirjoitti:
Kyllä niillä on, mietippä kuinka paljon siellä on autoja. Toki, jos jossain parakissa huollattaa saksitunkki nosturilla. Olen huollattanut ja säädättänyt autonia viipurissa. Boschin laitteilla tehtiin 4 pyöräsuuntaus ja hyvä tuli. Alle 30e jäi hintaa. Minä olen huollattanut esim. Motonet korjaamossa suomessa, bensansuodattimen vaihdon jälkeen piti hinata sieltä merkkikorjaamolle korjattavaksi.
Motonet ei ole mikään merkkihuoltamo vaan krääsän myyjä.
Kyllä venäläinen työnjälki varmaan on Ok hyvässä firmassa, mutta vaihdettavat osat eivät sitten ole mersun, bemarin tai volvon alihankkijalta joten takuu ei koske.
Wanhoilla romuilla nyt ei ole väliä missä ne huollattaa. - Kukin-tyylillään
vyborgg kirjoitti:
Motonet ei ole mikään merkkihuoltamo vaan krääsän myyjä.
Kyllä venäläinen työnjälki varmaan on Ok hyvässä firmassa, mutta vaihdettavat osat eivät sitten ole mersun, bemarin tai volvon alihankkijalta joten takuu ei koske.
Wanhoilla romuilla nyt ei ole väliä missä ne huollattaa.Motonet korjaamo ei myy krääsää. Huoltaa ja korjaa autoja. Kyllä on hyvää venäläinen työnjälki, koulutettu siinä missä suomalainenkin. Ei noita mainitsemiasi merkkien osia laitetakkaan esim. Volkkariin. Huoltoa tai korjausta varatessa voi valita käytettävät osat. Orginal tai muu. Helppoa. Toisille näköjään ei..
- Anonyymi
Missä viipurissa mersu kannattaisi huollattaa?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575509- 934377
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752624Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721141Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
- 28833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102799Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789