Mulla olis Fingerporin muki , sarjakuva painatuksella : Venäläinen kone loukkasi Suomen ilmatilaa ONPAS TEILÄ PASKAT ILMAT ! ;) mitähän tuosta vois pyytää ? Fingerporin keräilymukien hinnat pyörii siinä 6 - 8 € hujakoila . Verkkokaupsta en ole löytänyt kyseistä mukia. Muutama muukin muki on käynyt kaupaksi ja suurin osa on LOPPU ! Ostin sen mukin muutamia vuosia sitten Halpa Hallista.
Fingerpori muki
Finkeeri
2
327
Vastaukset
- FINKKARI
Sulla on omistuksessa aare ! Noita strippejä omaavia mukeja ei näy enää kaupan hyllyilä, eikä googlaamallakaan ole vastaan tullut myynissä. Kannattaa pitää tallessa ! siinähän on palanen Suomen historiaa ja suurvallan politiikkaa!
- Anonyymi
Kyllä niitä löytyy uusio tuotantona kun vain viitsii etsiä , , saattaapa hyvinkin olla keräily harvinaisuus vuosien päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344548Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752964- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451757- 781429
- 211351
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831232PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137949- 69918
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884