Avoin kysymys Jampelle

Utelias.Urggi

Onko sulle koskaan käynyt niin, ettei ota kunnolla eteen? Onko tämä miehinen ongelma yleinen homopiireissä ja miten niihin suhtaudutaan?

Mulla on erektio-ongelma kun olen humalassa. Ongelmaa korostaa se, että uskallan lähestyä naisia vain humalassa, joten alkoholin kanssa pitää olla tarkkana; Sen verran että uskaltaa, mutta ei kuitenkaan liikaa että kykenee.

33

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ongelmia syntyy ainoastaan jos naisia on lähistöllä.

      • vajakin.fantasiat

        Vajakki yksinpuhelee seksifantasioitaan.


      • IsipyyhkiiÄitee

        Ja taas, loistavaa aktiivisuutta vainoharhisuudesta puhumattakan. Arvaappa onko tämäkin nimimerkki sen yhden ja saman vajakin, joka kirjoittelee ja vastailee itselleen?


      • IsipyyhkiiÄitee kirjoitti:

        Ja taas, loistavaa aktiivisuutta vainoharhisuudesta puhumattakan. Arvaappa onko tämäkin nimimerkki sen yhden ja saman vajakin, joka kirjoittelee ja vastailee itselleen?

        Vainoharhaisuuteen löytyy lääkitys.


      • feikki.eväsvuoto kirjoitti:

        Vainoharhaisuuteen löytyy lääkitys.

        Skitsofrenia on vakava mielenterveyden häiriö. Vajakkiharhoista kärsivä löytää avun psykiatrian parista.


      • myllis_seppo kirjoitti:

        Skitsofrenia on vakava mielenterveyden häiriö. Vajakkiharhoista kärsivä löytää avun psykiatrian parista.

        Ensiapuun voidaan käyttää happinaamarin kautta saatua lääkitystä.


    • Utelias.Urggi

      Täällä puhutaam erektiohäiriöiden vaikutuksista homo- ja heterokulttuureissa, ei mielenterveysongelmista!

      Pysytään asiassa.

      • pomon.häät

        Noi kuvalliset profiilit on homojen päitä,joten aiheessa on pysytty.


    • Silkin.mies

      Onks Jampe käyny armeijan?

      • korpraali.hoikkala

        Juu, se oli kirjurina Säkyläs joskus 77-78. Se sai korpin jämät.


      • hullu.parka

        Vajakilla on laskevan kuun aiheuttama syndooma joten
        yökin pitää käyttää yksinpuheluun eri nimmareilla.


    • Uskoisin, että kynttilän asettaminen peräaukkoon poistaa mahdolliset erektio-ongelmat.

      • aino.puutteessa

        Mikähän poistaisi rouvalta tuon saman levyn pyörittämisen?


      • Utelias.Urggi

        Pitää koittaa, ongelma on niin vakava että teen kaikkeni parantuakseni.


      • neuvo.vajakille

        Pysyppäs ylilaudassa, siellä vajakkia ymmärretään.


      • nuku.yöllä

        Kaikki lässytys samalta koneelta.


      • nuku.yöllä kirjoitti:

        Kaikki lässytys samalta koneelta.

        Me kaikki olemme yhtä suurta perhettä!


      • älli.ei.riitä
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Me kaikki olemme yhtä suurta perhettä!

        Rouvalla on liikaa sivupersoonia koska jutut sekoavat.


      • Minä olen myös rouvan sivupersoona.


    • PaikallinenNuori

      Mä olen aina halunnut tietää tän grillimasturbaation motiivista. Miksi masturboit grillillä, julkisella paikalla? Oliko syynä vain hetkellinen panetus vai humalaisen päähänäpisto?

      Arvostan tekoa ja tällaista siviilirohkeutta pitäisi olla enemmänkin.

      • hullun.ainon.horinoita

        Rouva on aina ollut alapäänsä vanki ja hän näkee
        tuollaisiakin unia skitsofreniansa takia ja postaa
        sitten horinansa palstalle.


      • PaikallinenNuori

        Juu, ei katso. Julkisin paikka jossa itse olen masturboinut, on armeijassa tuvassa. Siinä oli vähän sama juttu, hätä ei katso aikaa eikä paikkaa. Pienellä harjoituksella masturbointi onnistui yllättävän stealthisti, vaikka loppuajasta siihen ei kukaan kiinnittänyt mitään huomiota, sillä masturbointi oli sen verran yleistä. Kaikkihan sitä tekee.

        Eikö paikallinen hotelli ollut se viimeinen vaihtoehto, josta olisi miespiparia voinut saada? Ainakin luulisi että siellä ei kovinkaan kova meno homo-osastolla olllut.


      • vajakilla.pili.kourassa

        Siinä taas useita vajakin toteutumattomia seksifantasioita


      • IsipyyhkiiÄitee

        Sulla se on vimma kommentoida toisten elämää, kun oma on juotu ja pilattu.


      • lapsi.astialla
        IsipyyhkiiÄitee kirjoitti:

        Sulla se on vimma kommentoida toisten elämää, kun oma on juotu ja pilattu.

        Voi vajakki parka, palstalle houruamisesiko on elämääsi?


      • IsipyyhkiiÄitee

        Hourailu? Kyllä täällä keskustellaan asiasta. Sulla vaan on tapana trollata vainoharhaisuudellasi kaikkia keskusteluja. Ammu ittes.


      • vinkki.vajakille
        IsipyyhkiiÄitee kirjoitti:

        Hourailu? Kyllä täällä keskustellaan asiasta. Sulla vaan on tapana trollata vainoharhaisuudellasi kaikkia keskusteluja. Ammu ittes.

        Yksinhouruilu ei ole keskustelua.


      • hämeenkyrönhomo

        Peräaukon pitää olla puhdas ja karvaton. Tämä siksi että jos karvoissa on ulostetta niin homma löystyy hyvin äkkiä.


      • IsipyyhkiiÄitee
        vinkki.vajakille kirjoitti:

        Yksinhouruilu ei ole keskustelua.

        Ei ole, eikä sun arvailu miltä koneelta viestit tulevat.


      • lapsi.astialla
        IsipyyhkiiÄitee kirjoitti:

        Ei ole, eikä sun arvailu miltä koneelta viestit tulevat.

        Kenen noita arvailla pitää, tyylistä vajakin tuntee ja jutun
        aiheesta.


      • kura.pyllystä
        lapsi.astialla kirjoitti:

        Kenen noita arvailla pitää, tyylistä vajakin tuntee ja jutun
        aiheesta.

        Hoikkala ei vaa rauhotu paska jutttuja pukkaa koko aika


      • horinaa.pukkaa
        kura.pyllystä kirjoitti:

        Hoikkala ei vaa rauhotu paska jutttuja pukkaa koko aika

        Viekää se rouva Hoikkala hoitoon niin paska jutut poistuvat
        Pitkässäniemessä olon ajan.


      • kaikille.lääkitys

        Hoitoon viedään rouva sivupersoonineen.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1010
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      35
      744
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe