Kävin hiukan alle 2h sitten vaa'alla ja se näytti 50,7kg. Mun ei ollut tarkotus alkaa ahmimaan, mutta söin sitten 'vahingossa' 600g taateleita (n.270kaloria/100g). Sitten iski hirveä huono omatunto ja kävin oksentamassa. En saanut varmaan edes kaikkia ulos, mutta kävin vaa'alla tämän jälkeen ja se näytti 50,6kg!
Miten ihmeessä, koska tossa on ihan sairaasti kaloreita ja kun oon aamulla vielä kaiken lisäks syöny normaalin aamupalan verran kaloreita.
Oksentamalla painoa pienemmäksi??
nora96
1
148
Vastaukset
- Kehonkoostumus
Suurin osa ihmisestä on vettä. Litra vettä painaa kilon. Jos oksennat desilitran niin kehosta poistuu 100 gramman edestä enimmäkseen vettä. Jos syö ylimääräisiä kaloreita ne varastoituvat rasvakudokseen ja paino nousee, mutta se ei tapahdu heti. Painon vaihtelu ei siis aina ole rasvakudoksen lisääntymistä tai vähenemistä. Osa painon vaihtelusta liittyy vaan tuohon nestemäärän vaihteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit392369Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151416- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921