Emättimestä "tursuaa" jotain??!!

SomethingStrange

Olen 17v neitsyt ja huomasin hiljattain alapäätä tutkaillessani, että emätinaukkoni on kokonaan piilossa. Sitä ei näy vaikka kuinka levittäisin haarojani peilin edessä. Sen sijaan emätinaukosta tursuaa jotain, ilmeisesti limakalvoa tms. Emättimen suuaukolle muodostuu pallomainen röpelöinen pahkura (jotain limakalvoa?). Tämä tursunnut limakalvo peittää aukon täysin ja tätä tursunnutta limakalvoa jatkuu muutaman sentin emättimen sisäpuolelle. Ei kipua, ei aristusta, ei poikkeavaa vuotoa tms. Sormeni saan kuitenkin työnnettyä sisään. Tuntuu, että emättimen aukko on kuitenkin puolet kapeampi eikä lainkaan ympyrän mallinen (pikemminkin puoliympyrä ja tämä tursuama täyttää toisen puoliympyrän). Mistähän tässä mahtaa olla kyse? Onko tämä normaalia? Pitäisikö asialle tehdä jotain?
Voi olla että tämä on ollut minulla aina, mutta nyt oli ensimmäinen kerta kun tarkemmin tutkailin asiaa...

5

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärsinköhän

Emättimen suuaukon ja emättimen mallin kuvaaminen on vaikeaa, koska ne ovat joustavia. Ajattele suutasi. Saat suuaukon ja huulet vaikka miten moneen muotoon.
      Emättimen suuaukko ei ammota avoimena. Se on yleensä sulkeutunut, mutta voi jonkin verran avautua kiihottuessa.

röpelöstä tulee mieleen kondylooma, mutta kerrot olevasi neitsyt. Oletko harrastanut pettingiä? Jos sormet koskevat ensin siitintä ja sitten häpyä tai emätintä, niin kyllä siinä joku virus voi vaihtaa omistajaa.

Hämmästyttävissä ja kummastuttavissa asioissa voi aina kääntyä koulun terveydenhoitajan puoleen.

• Luonnollinen_asia

Ensimmäiseksi tuli mieleen immenkalvo (tai sen jäänne). Onko immenkalvo nykytytöille/-naisille niin tuntematon ettei sitä enää ajatella vaan tarjotaan heti sukupuolitauteja.

• Tjyrsijä

Immen kalvo oisko :)

• SomethingStrange

Kiitos mielipiteistä! Immenkalvoa olen miettinyt, mutta voiko se olla pallomainen pahkuran muotoinen?

Lisää mielipiteitä kaivataan!

• tgdfgdgdgdg

Kaikkineen naisen alapää voi olla vaikka minkä näköinen, ja kaikki ovat käytännössä yhtä toimivia. Nykyään käytetään immekalvon sijaan käsitettä immerengas. Eli kyseessä ei edes välttämättä ole umpinainen tila. Jos tutkit alapäätäsi jalat harallaan istuen, se on eri näköinen kuin vaikkapa selällään maaten tai seisten. Istuessa löpsöt kudokset myttääntyvät. Eli kokeile katsoa paikkojasi peilin avulla siten, että olet selälläsi jalat koulussa ja hieman harallaan. Ihan normaali olet. Normaali kuukautistoiminta viittaa siihen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?

Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2282
    2. Mitä tunteita tunnet

Häntä kohtaan?
      Ikävä
      98
      1374
    3. Martina tienasi taas enemmän kuin Sofia

Tuskinpa tuo ketään yllättää.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1197
    4. Milloin viimeksi tavattiin?

Onko siitä, päivä, viikko, vuosi, monta vuotta Minä vuonna?
      Ikävä
      53
      1165
    5. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      68
      1111
    6. Mikä naisessa on

On söpöä?
      Ikävä
      43
      997
    7. Hienoa SDP 24,8%

Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast
      Maailman menoa
      163
      913
    8. Olen rakastunut

työkaveriin, Pakko ilmaista jonnekin.
      Ikävä
      49
      849
    9. Mua ei kiinnosta ikäiseni

Mutta hyvää loppuiltaa ja hyvää yötä. 😊✨❤️🥱💤
      Ikävä
      115