Olen asentanut Thunderbirdin moneen koneeseen, ja siinä ei ole mitään epäselvää.
Osoitekirja sen sijaan nyppii meikäläistä.
Tapana on ollut lähettää osoitekirja ldif-tiedostona gmailiin, ja sieltä olen hakenut toiseen koneeseen. Helppoa tähän asti.
Syntyy peräti NELJÄ OSOITEKIRJAA;
kaikki osoitekirjat, oma osoitekirja, kerätyt osoitteet, ja ne tuodut osoitteet omanaan.
Ei iso vaiva, mutta aina kun avaa Thunderbirdin kirjoittamista varten, osoitteet pitää aina klikata näkyviin, ja Thunderbirdin omia osoitekansioita ei voi poistaakaan.
Thunderbirdin kansiot menevät yli jakauksen
hähmitä
3
106
Vastaukset
- einäytäjaksavan
Tuo on open sourcea. Joku kehittää jos jaksaa.
Ei tämä nyt liity mitenkään ohjelman lisenssiin.
Pitäisi toimia export ja import. Jos siellä näkyy tuodut osoitteet omana kansiona niin maalataan ne ja vedetään hiirellä sinne omaan osoitekirjaan.
- RizxYFQJ
Näin on. Thunderbirdin osoitekirja on perseestä. Varsinainen ansa on kuitenkin lähetyslistat. Kun luo jonkin lähetyslistan niin se toimii ja kun muuttaa jonkin osoitetta niin se näyttää lähettävän uuteen osoitteeseen mutta todellisuudessa se lähettääkin vanhaan osoitteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562751
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541689Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501423- 711387
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3131257The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut171206- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24960Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58911