Kellään tietoa Suonenjoella liikkuvista klovneista?
Klovnit Suonejoella?
13
203
Vastaukset
- kotikyttä
On tietoa,puolet kyläläisistä on täysiä pellejä
- Paskajoki666
Hahahaha huikee komma ja hauska koska pitää paikkansa. Vittu mitä lowlife paska sakkia täällä asuu, paska ja kusi valuu jengin lahkeesta ja haju on sen mukainen!
- PysyPoissa
Pellekö se siellä kerjää huomiota? Tulet saamaan, kaiken huomion minkä ansaitset. Tulepa pelottelemaan välillä ikäisiäsi, katsotaan sen jälkeen..
- urpoonilekenta
Liekkö pelkkää urbaanilegendaa.
- Klovnijahtiin
Pelle saa pataan kun kävelee vastaan
- njääs
Kokoomuslainen , Persu ja Kepulainen , vissiin hesassa valtiolla töissä.
- kkkkktyöukko
Insane clown posse,,, kattokaa googlesta,,, ihan isompi juttu ja yhteisö,,, mut eihän nää juntit suomalaiset juggaloista tiedä,,,,
- Selekärangaton
Ei paniikkia ala-asteen pikku poikia oli kylän omat pellet
Lysti loppu ku polliisi toru - PRKLEENATZIT
ONKO LAITONTA PUKEUTUA KLOVNIKSI? HÄH? MIHIN TÄMÄ KANSA ON OIKEIN MENOSSA? KOHTA KIELLETÄÄN HITLER ASUT JA MUU KIVA?
- veteraani69
Kaksi pelle olen itse raiskannut ja potkinnu samat määrät kynttilöitä vittuuun amisten muistoijen homoudelle. Veteraani on pari kertaa vetänny perseeseen kun se on jotenkin vittu paupau jeejee jaujau hienoo hommaa ryssää perseeseen nussitaan ja jos ei löydy ryssää nin nussitaan kotimaista.
- ainopytäältä
Kävin kaupassa niin minusta kaikki ihmiset olivat ihan pellen näköisiä,eivät tarvinneet naamareita
- izuzupelletti
Torilla on kans pellejä ilman naamareita ja huuteloovat
- clownposse
Kyllä ne suurimmat pellet löytyy kaupungintalolta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297