Onko tosiaan näin

Järkyttynyt

, että nykyään tällä Romano-palstalla asustelee yksi "mannenvihaaja", jonka tylsään elämään kuuluu vain mustalaisten vihaaminen ja heidän solvaaminen tällä palstalla?
Täytyy olla kyllä katkera, negatiivinen, rasistinen ja yksinäinen syrjäytynyt työtön peräkammarinpoika/kaljaveikko tämä sekopää..

Ja hänen lisäksi täällä on vielä valtaväestön homo(veljes)pari, jotka haluavat olla nykyajan Kalliala&Petelius ja leikkivät olevansa mustalaisia..Ei taida näilläkään olla kaikki inkkarit kanootissa, kun ajatukset ja jutut pyörii vain ja ainoastaan koinimisen, peelon, rinsan, voguen ja reikäpatjojen ympärillä.

13

1143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyömiesLeifii

      Mikä on reikäpatja?

    • Janetskij

      Tuolla on noita kohtia mistä voi tehdä ilmoituksen jos näkee mielestään loukkaavaa materiaalia. Miksette ilmoita näistä??? Ihmetyttää että aina vaan annetaan tehdä pilaa romaneista. Itse en ole romani mutta en todellakaan antaisi itseäni haukkua vaan huutaisin taivaisiin saadakseni oikeutta. Kirjoittaisin lehtiin tai minne vaan saadakseni esiin sen kuinka täällä ihmisiä solvataan.

    • LoisivaVarastavaHuijari

      Ei ole normaalia kaalon toimintaa tuommonen netissä trollaaminen !!

    • Sosionomi_Turusta

      Kyllä meitä on täällä netissä tuhansia oikeita ihmisiä, jotka ajattelevat mustalaisen parasta, ja siksi jakelemme teille elämänohjeita ja käyttäytymismalleja, jotta teistäkin, tai ainakin teidän lapsista, tulisi joskus yhteiskuntakelpoisia. Meidän joukkomme näyttäisi kasvavan joka päivä.

      Ihan rakkaudesta.

      • Anonyymi

        Kyllä se mahdollista on jos toiset 500 vuotta yritetään oikein tosissaan.


    • Anonyymi

      Varmaankin 5 miljoonaa suomalaista vieroksuu ja suuri osa jopa vihaa mustalaisia. Ja ihan aiheesta. Tuskin täällä on ketään "yhtä" joka tänne kirjoittelee. Minä tunnen paljon ihmisiä mutta en tunne ketään joka ei vihaisi mustalaisia. Mistä mahtaisi johtua?

    • Anonyymi

      En ole itse romaani, mutta tunnen kyllä useamman, suurinosa heistä on asiallisia ja heidän kanssaan ei ole ollut ongelmia. Tietysti joukkoon osuu myös heitä, jotka käyttäytyvät huonosti ja pelottelevat koko suvulla ja tekevät hämärä kauppaa, mutta niin meihin ns. valkolaisiinkin osuu.

      • Anonyymi

        Eipä ole suhdeluvut kohdillaan.


    • Anonyymi

      Aloitettu 2016, ja tuossahan noita samoja jeenojuttuja näkyy pyörivän vieläkin. Liekö uusi sukupolvi jo asialla.

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe