, että nykyään tällä Romano-palstalla asustelee yksi "mannenvihaaja", jonka tylsään elämään kuuluu vain mustalaisten vihaaminen ja heidän solvaaminen tällä palstalla?
Täytyy olla kyllä katkera, negatiivinen, rasistinen ja yksinäinen syrjäytynyt työtön peräkammarinpoika/kaljaveikko tämä sekopää..
Ja hänen lisäksi täällä on vielä valtaväestön homo(veljes)pari, jotka haluavat olla nykyajan Kalliala&Petelius ja leikkivät olevansa mustalaisia..Ei taida näilläkään olla kaikki inkkarit kanootissa, kun ajatukset ja jutut pyörii vain ja ainoastaan koinimisen, peelon, rinsan, voguen ja reikäpatjojen ympärillä.
Onko tosiaan näin
13
1234
Vastaukset
- TyömiesLeifii
Mikä on reikäpatja?
- Janetskij
Tuolla on noita kohtia mistä voi tehdä ilmoituksen jos näkee mielestään loukkaavaa materiaalia. Miksette ilmoita näistä??? Ihmetyttää että aina vaan annetaan tehdä pilaa romaneista. Itse en ole romani mutta en todellakaan antaisi itseäni haukkua vaan huutaisin taivaisiin saadakseni oikeutta. Kirjoittaisin lehtiin tai minne vaan saadakseni esiin sen kuinka täällä ihmisiä solvataan.
- LoisivaVarastavaHuijari
Ei ole normaalia kaalon toimintaa tuommonen netissä trollaaminen !!
- Sosionomi_Turusta
Kyllä meitä on täällä netissä tuhansia oikeita ihmisiä, jotka ajattelevat mustalaisen parasta, ja siksi jakelemme teille elämänohjeita ja käyttäytymismalleja, jotta teistäkin, tai ainakin teidän lapsista, tulisi joskus yhteiskuntakelpoisia. Meidän joukkomme näyttäisi kasvavan joka päivä.
Ihan rakkaudesta.- Anonyymi
Kyllä se mahdollista on jos toiset 500 vuotta yritetään oikein tosissaan.
- Anonyymi
Varmaankin 5 miljoonaa suomalaista vieroksuu ja suuri osa jopa vihaa mustalaisia. Ja ihan aiheesta. Tuskin täällä on ketään "yhtä" joka tänne kirjoittelee. Minä tunnen paljon ihmisiä mutta en tunne ketään joka ei vihaisi mustalaisia. Mistä mahtaisi johtua?
- Anonyymi
En ole itse romaani, mutta tunnen kyllä useamman, suurinosa heistä on asiallisia ja heidän kanssaan ei ole ollut ongelmia. Tietysti joukkoon osuu myös heitä, jotka käyttäytyvät huonosti ja pelottelevat koko suvulla ja tekevät hämärä kauppaa, mutta niin meihin ns. valkolaisiinkin osuu.
- Anonyymi
Eipä ole suhdeluvut kohdillaan.
- Anonyymi
Aloitettu 2016, ja tuossahan noita samoja jeenojuttuja näkyy pyörivän vieläkin. Liekö uusi sukupolvi jo asialla.
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379