vainoharhaisuudesta eroon

Vainoharhainenn

Eli haluan oikeesti eroon tästä, olen 13 vuotias, ei ole mitään traumoja mikä vois aiheuttaa tän. Paniikkikohtauksista kärsin vähän.
Alotan siis sillä että kerron tästä: illalla meen nukkumaan nii tarkistan 20 kertaa ovet ja ikkunat ja kaikki mahdolliset. Illalla enneku meen nukkuun mä katon sängyn alle, kaappeihin, nurkkiin ja joka ikiseen koloon meijän talossa. Sit kun oon sängyssä nii pidän silmät kiinni en uskalla liikkua koska musta tuntuu et mun lähellä on joku. Ja ei en oo mielisairas tai mitään, kuvittelen päässäni että nyt tuolta keittiöstä ihan varmasti kuulu joku kolahdus ja nyt joku tulee mun huoneeseen, kotona yksin ollessa katon taakse jatkuvasti, ennen rakastin nukkumista nyt pelkään mennä nukkumaan koska se pelon tunne on niin vahva. Kun meen yksin illalla tuntuu kokoaja et joku seuraa mua ja et nyt mut kidnapataan. Nytki kun makaan sängyssä nii minuutin välein katon ovelle ja pelkään kokoajan. Mua rasittaa ja ahdistaa se että en tunne olooni edes kotona onassa sängyssä turvalliseks ja sen takia mä haluan jotenkin päästä eroon tästä joten mä pyydän auttakaa jotenkin.

2

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okeiihminen

      Omg... Mäki oon 13 ja mulla on just samanlainen. Oikeesti nyttenki kattelen ovelle ja mua pelottaa sairaasti.

    • tjaaaaaaaaaaaaaaaaa

      käyt koulua, kannattas jutella terveydenhoitajan kans

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe