"Älystä" tavalliseen

Kyllästyin kantamaan tiiliskiveä kulkiessani ja ostin pienen Nokia 215 kännykän.

Tällaisia löytyy ainakin tiskin alta, Elisalta. Sattumalta kysyin kun kuljetuskyky huononee.

Ajattelin, että joku voi tarvita

Anteeksi, että kirjoitan!

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VainPeruspeetäTarvitsee

      En saanut kuvista varmuutta. Onko siinä kaulanauhan eli roikottimen kiinnityspaikka? Minulle se on ehdoton pakko.

      • Ei ole! Eikö pussi käy ripustettavaksi?


      • VainPeruspeetäTarvitsee
        Ruuneman kirjoitti:

        Ei ole! Eikö pussi käy ripustettavaksi?

        Kävis kyllä, jos pussi olisi sellainen ettei puhelinta tarvitse ottaa pussista pois! En ole vielä löytänyt sellaista!

        Pelkkä kaulapussi tarkoittaa, että puhelin voi unohtua jonnekin!


    • Yksullamirjami

      Rintataskussa puhelinta ei ole hyvä pitää . Se kun yleisemmin on juuri sydämmen puolellakin . Kai heitä joilla jo on "tahdistaja " on lääkärikin opastanut tämän,
      Minä en onneksi "hurahtanut siihen Läppärliin enkä Älypuhelimeenkan . Monta puhelinta on ollut matkanvarrella nyt on se helppokäuttöinen joka kyllä kelpaa puhelimesta . Kotipuhelimiakin "johto " sellasia --oli vastaaja siinäkin --kun olin paljon koirankanssa ulkona - Ja kotioloihinkin sai eri paikkoihin vastaajat
      Tavallisessa kännykässä on samat toiminnot kun vaan osaa käyttää --
      U.M

      • uusinnn

        Uusin on uusi samoin toiminnot ex näkee soittajan jos sillä toiminnalla ja net päällä koko ajan jos haluaa, huono puoli aina laataajassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe