Allekirjoitan tämän lainatun viestin, noin minäkin

Mummeli-vaan

"Olen vähän sitäkin mieltä, että Suomen valtion rahat suurilta osin menee meidän omien "isokenkäisten" palkitsemiseen, on aivan satumaisia tuloja vähänkin "oksalle "päässeiden ansiot.
Sama kohtalo kuitenkin kaikilla, kun loppu tulee, ehkä silloinkin vielä onnen kantamoiset mukana seuraa, hautaankin pääsee valtion avustuksella.

Hyvä mieli kuitenkin on, omillaan on elon polun astellut, siinä verojen kera muitakin avustanut;)"

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin_yhdyn_tuohon

      Ei varmaankaan tunnu hyvältä, kun tietää koko ikänsä riistäneensä toisia.

      Minä ainakin olen iloinen siitä, että olen pitkän koulutuksen vaikeissa oloissa hankittuani tehnyt työtä ahkerasti ja tunnollisesti hyvin pienellä opettajan palkalla yhteiseksi hyväksi.

      Ja varmaan loppuun asti tulen omilla ansioillani toimeen.

    • Ihmettelen.mikä

      Onko aloituksella jokin tarkoitus.

      • Näinonnäppylät

        Liksasi lienee liika iso jos et ymmärrä, jos käsityskyky ei riitä eikä taju lennä. Rahan aiheuttama sokeus saa sellaista aikaiseksi, ei tajua tavallisesta enää mitään.

        Olen "mummelin" kanssa presiis samaa mieltä.


      • Jos.oletkin

        Mummeli saattaa olla kummis..eh..pummisetä.


      • Isokenkäisillekenkää

        No saattaahan se pummikin olla joksus oikeassa.


    • Vasemmanjalansaapas
      • tattuu

        Mielen kiintoinen tallensin.


      • Missäajatus

        Mielenkiintoinen, tallensin.


    • Turha.etsiä.syntipukkeja

      Luuleeko aloittaja että kapitalistinen järjestelmä voisi koskaan olla täydellinen jossa elämme, komunismi ei onnistu. Meillä ei ole paljon vaihtoehtoja joten olemme ansainneet sen mitä taloutemme on.

      • JohannesIII

        Mikä kapitasitinen järjestelmä meillä on? Mikä kommunistinen?
        Ei mikään. On vain pohjattoman ahneuden ja vallan väärinkäytön järjestelmä. Toteuttaa just tarkalleen valejuutalaisen rikolliseliitin uuden siionistisen maailmanjärjestyksen luomisen kaavaa. Ei mitään muuta.
        Lue netistä asiat ja viisastu. Siionin viisaitten asiakirjat. Kalergi-suunnitelma. Ja paljon muuta. Paljon on sensuroitu netistä pois, mutta aina tulee uutta ja uudestaan esille. On Antikristuksen julkitulon aika; hän on jo keskuudessamme. Aika moni arvaa, millä nimellä nyt esiintyy.


      • Jos.oletkin

        Vainoharhaisen puhetta, totuus on toisenlainen.


    • tympii-niin-helekutisti

      Alotuksen kanssa täysin samaa mieltä,
      vain p i e n i ryhmä HARHAAN-JOHTAJIA

      ( ne on suomen paskasakkia, lailistetuja rikollisia, itte kavereittein avustuksella itselleen ovat lait laatineet eduskunnassa )

      paskasakki kähmii suomen mijaardit vain omaan taskuunsa veronmaksajien, eläkeläisten ja köyhien työttömien kustannuksella,

      VÄÄRYYS PISTELEE VIHAKSI,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe