Nouseeko JJK veikakusliigaan?

Jääkö_nousu_haveeksi

En oikein jaksa uskoa. Pelit ovat hermostuksien takia viimeaikoina kulkeneet mollivoittoisesti. Huomenna vastassa on AC Oulu, jolla ei enää ole mahdollisuusksia edes karsintaan. Tämä ei emrkitse sitä, että ottelusta tulisi JJK:n kannalta helppo läpihuutojuttu ennen kannun nostoa! Päin vastoin. oululaiset pelaavat vielä kunniasta ja sotkevat JJK:n nousuhaaveet. Maksavat vähän kuin potut pottuina! Nyt ei auta hermoilla. JJK:n pitäisi tehdä ainakin yksi maali enenmmän kuin Oulun pojat tekevät. Vaan se ei tule olemaan helppoa. Oululaiset rynnivät uutterasti maalille ja tekevät JJK:n elämän tosi vaikeaksi. He eivät matkusta Oulusta Jyväskylään vain juhliakseen JJK:n nousua, ei totta vie. He tulevat estämään sen! Se on karu totuus ja sen takia asenne kannattaa jo tänään perjantaina asettaa oikeaan uomaan. Helppoa ei siis iltapäiväpuhde tule olemaan. Jos Oulu vie voiton, TPS menee sarjassa ohi ja nousee. Toinen turkulainen seura Inter tulee silloin JJK:ta vastaan karsinanssa ja senhän jo jokainen tietää, miten siinä käy. Eli JJK:lle ei riitä tasapali huomisesta ottelusta, koska TPS:llä on käytännössä jo kolme pistettä lisää pistepussiin ja silloin se menee JJK:n ohi että viuhahtaa! Toivotaan rehtiä peliä ja muistakaa, peli ei lopu 90 minuutin kohdalla, vaan erotuomarin pillin puhallukseen. Siihen asti on taisteltava riippumatta siitä, mikä tulos on valotaululla. Onnea matkaan!

0

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
        Ikävä
        72
        4918
      2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
        Ikävä
        105
        3525
      3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
        Äänekoski
        40
        3356
      4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
        Ikävä
        50
        2873
      5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
        Ikävä
        26
        2738
      6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
        Ähtäri
        5
        2189
      7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
        Suomussalmi
        24
        2071
      8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
        Ikävä
        199
        1980
      9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
        NATO
        398
        1591
      10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
        Ikävä
        9
        1488
      Aihe